گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

۳۱ جولای عروسی دعوتم وعده ما وزن ۵۵ کیلو!!! 

 

کلی چیز نوشتم ولی چون دیدم که کسایی که منو میشناسن هم این وبلاگو می خوانن یا شاید بخوانن پاکش کردم که به قول سید دشمن تراشی نکرده باشم!!! ولی خوب همین قدر بگم که شاکیم!!!  

 

دوباره امتحان دارم! مامانم کمتر از ۲ هفته دیگه وقت سفارت داره ای کاش که بشه!  دلم آغوش مادرانه می خواهد! 

 

ماه دیگه یکی از سخت ترین ماه های زندگیمه! هر روز تا ساعت ۱۰.۳۰ شب دانشگاه و سرکارم! اما ازطرفی خوشحالترم! زندگی بهتری خواهم داشت کمتر تفریح می کنم از وقتی تفریح می کنم بیشتر لذت می برم!!!  

 

داشتن یک هدف کوچک خیلی زندگی آدم را عوض می کنه نسبت به بی هدفی! لذا بی هدف نخواهم زیست زین پس!! هدف بلند مدت ۳ ساله من! وارد دانشگاه پزشکی شدن هرچه تلاش بیشتری بکنم دانشگاه بهتری خواهم رفت! به هاروارد و جانهاپکینز فکر میکنم!! هه هه خودم خندم گرفت!

 

نظرات 16 + ارسال نظر
شانون دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://shanondiet.blogfa.com

آفرین به غیرت مریم گل باقالی.

وحید از چالوس دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://I LOVE YOU

هدف چیست و داشتن آن چه ضرورتی دارد؟ یک هدف چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ آیا هدف باید کمی باشد یا کیفی؟ چگونه می‌توان هدفی را انتخاب کرد؟ بعد از آنکه هدف خود را انتخاب کردیم، در ارتباط با آن لازم است چه کاری انجام دهیم؟ و ...

بهاره دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

هدف با آرزو تفاوت دارد. آرزو یعنی رسیدن به چیزی که آن را نداریم. ولی هدف یعنی آشکار کردن آنچه که داریم ولی هنوز ناپیداست. معمولا هدف با آرزو اشتباه ‌گرفته می‌شود. آرزو، ما را از واقعیت دور می‌کند و به توهم می‌کشاند و ذهن را اسیر و آشفته خود می‌کند. بنابراین بهتر است که از آن اجتناب شود. هر کدام از ما گنج‌های بی‌شماری در درونش دارد که لازم است که این گنج‌ها را استخراج و آشکار کند. گنج‌هایی همچون دانایی ، مهربانی ، آرامش ، اقتدار ، پاکی ، اخلاق نیکو ، حیاء و ....

فرهاد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

پزشکی شاخه‌ای از علوم سلامت است. هدف پزشکی حفظ و ارتقاء تندرسی، درمان بیماری‌ها و بازتوانی آسیب دیدگان ( مانند فیزیوتراپی افراد فلج) می باشد. این هدف با شناخت بیماری‌ها، تشخیص و درمان و جلوگیری از بروز آنها به انجام می‌رسد.

ان شاء ا... موفق خواهید شد. با توکل بر خداوند

سپهر دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام . رشته زیست پزشکی چه رشته ای است آیا با پزشکی محض تفاوتی دارد؟
در رشته‌ های موضوعی دانشگاههای برتر جهان این عنوان(زیست پزشکی) قید شده است.

لیلا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

برایت یک بغل عطر گل سرخِ .
یک سبد بوی اقاقی .
دلی همچون گل شقایق .
جامه ای از یاس و شب بو.
برایت یک گلستان هدیه دارم .
مادر دوستت دارم خیلی زیاد

قدر مادرتو بدون و همیشه دست بوسش باش.

کاوه از اکراین دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

مادرم کجایی که دلم هوایی لالاهیایت کرده

مادرم کجایی که دلم هوایی مهربانی هایت کرده

مادرم کجایی که دلم هوایی دلواپسی هایت کرده

مادرم کجایی که دلم هوایی هم نوایی هایت کرده

مادرم کجایی که دلم خیلی خسته است ز زمونه

مادرم کجایی که دلم تنگ تنهایی هایت کرده

مادرم بهترین غم گسا ر زندگی ام

مادرم بهترین معنای زندگی ام

مادرم مادرم مادرم مادرم

اکبر دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

دلم خونه
شاکیم از این مردم و، از این زمونه..
همه صد رنگند و دیوانه… …
برای رسیدن به خوشبختی
دل خوش کردند به رنگ زمونه
زین رو،
عاصیم
شورم
هیجانم
عشقم
حرف حسابم انسان است و رهایی
قصه من اختیار است،
باز گشت این اختیار به خود انسان است
چه زیباست که،
اگه این مردم بدانند،
خود توانا، خالق و خلاقند.

Johns Hopkins University دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

The truth will free you
حقیقت آزادت خواهد گرداند

زی زی گو لو دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام.

مریم.
مریم.
مریم.

زندگی کن. فرصت کمه، زندگی کن.

وعده ما وزن ۵۵ کیلو!!! دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

به گفته پزشکان متخصص تغذیه، انجام روش‌هایی چون آهسته غذا خوردن، پیاده روی کردن روزانه، استفاده از میوه و سبزی حین صرف غذا و از همه مهمتر داشتن یک هدف صادقانه، از برجسته‌ترین راه‌های کاهش وزن و تناسب اندام است.

احمدرضا از ماسوله دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

مازنده به انیم که ارام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست

بازی رو باختم روزگار تبریک دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

تبریک آدمکا تبریک روزگار تبریک گربه های وحشی تبریک دیوای سیاه تبریک به همتون

بازی رو به آدمکات باختم روزگار نه به تو کاش به تو می باختم کاش تو برنده بازی بودی

نه آدمکات کارم دیگه از هق هق و گریه و دلتنگی گذشته دلم دیگه آروم نیست...

لیلی و مجنون دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

دوباره شد شب و من بی قرارم..........Connect کن , زود بیا , در انتظارم



بیا من آمدم پای Messenger .......... شدم مسحور آوای Messenger



بیا Hard دلت را ما ببینیم ................گلی از گنج Home Page ات بچینیم



بیا Icon نمای بی نشانم ..................که من جز آدرس Mail ات ندانم



بیا امشب کمی Online باشیم............و تا صبح Sun Shine باشیم



بیا ((انگوری)) بی تو غش کرد..........و حتی Hard Disk اش هم Crash کرد



بیا ای عشق DotCom عزیزم .........به پای تو W ها بریزم



مرا در انتظار خویش مگذار....... ......و پا زاندازه آن بیش مگذار



بیا ای حاصل Search جهانی .......... بیا اجرا کن آن File نهانی



بیا در دل تو را کم دارم امشب.......... حدودا 100 مگی غم دارم امشب



اگر آیی دعایت می نمایم.................. .دعا تا بینهایت می نمایم



اگر آیی دعای من همین است............. و یا نقل به مضمونش چنین است:



مبادا لحظه ای DC شوی یار.............جدا از پای آن PC شوی یار



مبادا نام ما را پاک سازی................ .و کاخ آرزو را خاک سازی



بمان تا جاودان اندردر من ................ بمان تا حل شودهرمشکل من

کاوه از اکراین سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام مریم عزیز
برای عرض ادب اومده بودم
نامه های دلتنگی همچنان بوی یار رو میداد !
امیدوارم به بوی رخ یار همیشه مستانه بنوازی و شادمانه زندگی کنی .
تازه باشیم

ام داوود سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

اعـمـال نـیـمه رجب و دعاى معروف به ام داوود که شیخ صدوق، شیخ طوسى، علامه مـجـلـسى وسیدبن طاووس آن را از نظر سند معتبر واز نظر تاثیر براى رسیدن به حاجت، رفع گرفتارى ها و برطرف شدن ظلم و ستم دیگران تجربه شده و معتبر شناخته اند .
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد