گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

اسباب کشی

سلام بر دوستان بسیار خوب ندیده ام!! 

امروز من انار رو نوبر کردم!! تینای گل که کانادا زندگی می کنه بهم اسم مغازه ای که انار داره رو گفت و من رفتم خریدم مغازه داره از من می پرسید اینو جه جوری می خوری؟؟؟ منم مثل منگلا گفتم با قاشق!!!! اونم من گول من گول منو نگاه کرد گفت یعنی چی؟؟؟ منم فهمیدم که منظورش اینکه کجای این میوه قابل خوردنه!!! منم بهش گفتم هسته هاش!!! اونم باز مثل من گولا منو نگاه کرد گفت اوکی!!!! خیلی باحالا این آمریکایی ها اینقدر تنبلا طرف زورش میاد این انارو دون کنه!! میوه به این خوشمزه گی!! یکم گرون بود من ۲ تاشو ۴ دولا خریدم یکیشو کامل برای صبحانه خوردم تنهایی یکیشم گذاشتم عصری با شوری بزنم تو رگ کناه داره اونم باید نوبر کنه!!  

هوا سرد شوده ۱۳ درجه دوچرخه سواری یکم سخته ولی من که پاییم ولی سید میگه اگه ایندفه مریض شی خودت باید مراقبع خودت باشی!!! چون کار احمقانه کردی!! 

راستی دیشب که اون حمام هالیودی رو که نرفتم اما ۱۰ روزی که تعطیلم می خوام برم !! ریلکشن

ااااا الان تلفن زنگ زد یک خبر کف شندیم!!!! دختر خالم که آمریکاست و کلا اینجا بزرگ شده خفن عاشق دادشم شده!!!!! مادر جان من برم ببینم چه خاکی بر سرم کنم 

صبحانهانار۸۰
میان وعدهسیب۵۰
نهار۵ قاشق لوبیا پلو+سالاد۳۵۰+۵۰
میان وعده
شام
آب۶ لیوان
ویتامین
ورزشنکردم
غ.خ.ز.۱۰٪
ن.ص.ظ.ش۰
کالری کل
عملکردکل از ۱۰۰

                                     جوک زنانه

کابینه زندگی مشترک: زن= وزیر سلب آسایش ، شوهر= وزیر کار ، مادر زن= وزیرجنگ ، مادر شوهر=وزیر اغتشاشات ، خواهر زن= جاسوس دو جانبه ، خواهر شوهر= وزیراطلاعات و بازرسی ، پدر زن= وزیر ارشاد ، پدر شوهر= رئیس تشخیص مصلحت !

 

سلام بر بچه های پایداری! اینجا از صبح آسمون سوراخ شده و همینجوری داره می باره معلوم نیست که این نعمت الهی است یا عذاب الهی در غالب نعمت !!!! هر چه هست روز دلگیری به نظر میاد واسه همین من از صبج رادیو جوان آمریکا رو گرفتم و دارم خونه تمیز می کنم و می رقصم از ساعت ۱۰ صبح تا حالا که ۱.۳۰ دقیقه است یک ضرب کار کردم سالون و آشپزخونه رو تمیز کردم تازه مایه ماکارانی و عدس پلو و استامبلی هم درست کردم تا فیریز کنم برای بعد ولی کلی توی فیزر جاسازیش کردم چون سید ببینه میگه من غذای یخ زده نمی خورم !!!! 

یک فسقله خونه داریم(۴۹متر) نمی دونم چرا اینقدر کار داره تازه اطاق و حمام هم مونده!!!  

امروز و که برم سر کار دیگه تا ۱۰ روزی تعطیلم می خوام برم کتاب خونه نمایشنامه های اریک امانوئل اشمیت رو که فارسی خوندم رو به اینگیلیسی دوباره بگیرم بخونم واقعا قلم قویی داره اگه نخوندین بخوانینش!! خورده جنایت های زناشوهری به نظر خیلی منتقدا بهترین کارشه البته خود من عاشق نمایشنامه مهمانسرای ۲ دونیا هستم!! من اون موقع ها که ایران بودم همش یک پام کتاب فروشی جیهون تو خ انقلاب بعد از در اصلی دانشگاه تهران بود اونجا این کتابی که گفتم یافت میشه !! من خیلی اونجا رو دوست داشتم فروشنده هاشم خیلی با اطلاعات بودن!!تقریبا بیشتر  کتا بارو خونده بودن! اخ که چقدر دلم خواست برم انقلاب!!کلی بگردم بعد یک مینی پیتزا بخورم البته چون رژیمم نمی دونم بخورم یا نه ولی حتما یک سر میرم آش نیکو صفت بقل سینما سپده یک شعله قلمکار مشتی با نون بربری داغ میزنم!!من همیشه زیر عکس اون بنز الگانس میشستم اونجا لژ خانوادگیش بود!!! نمی دونم هنوز همون عکس هست یا نه ! ولی دلم برا اونجا خیلی تنگ شده! ای روزگار دفعه بعدی که برم خدا میدونه چه شکلی باشه!!  

به نظر شمام روزای ابری و بارونی آدمو یاد خاطره هاش می ندازه؟؟؟؟ من که الان تو هپروتم!!شاید یک حال اساسی به خودم بدم و یک حمام هالیودی برم وان و بشورم آب کنم شمع روشن کنم و شایدم عود بعد سی دی که از کنسرت شکیلا گرفتم رو بزارم و یک ساعتی برم تو فاز انقلاب و پارک لاله میدون ولیعصر و بعدم با تاکسی برم ونک و بعدشم سعادت آباد خونه بابام!! 

 

 

از قدیم گفتن :::وصف العیش نصف العیش خوب پس اگه این کارارم نکردم عیب نداره حداقل نصف عیش و کردم!!  

 

می دونی بزرگترین حسن مجرد بودن چیه؟ از هر طرف تخت که عشقت بکشه می تونی بیای پایین

 

صبحانهشیر سویا۱۵۰
میان وعدههویج۵۰
نهارماهی سالمون+سالاد +کاهو اسفناج۲۴۵+۵۰=۲۹۵
میان وعدهچرتو پرت۱۵۰
شام۶۴۵
آب۶ لیوان
ویتامین
ورزشنکردم
غ.خ.ز.۱۰٪
ن.ص.ظ.ش۰
کالری کل۶۴۵
عملکردکل از ۱۰۰۵۰

چرا من شادم

چرا من شادم:  

شاید چون امروز امتحان ندارم شاید چون امروز تولد دادشمه هر چند که نیست پیشم اما دلم که پیششه شاید چون امروز نهار توی مک دانلد همه دوستامو دیدم(قرار سه شنبه ها نهار ه) شاید چون با دوچرخه رفتم و بعد از ۳ هفته مریضی ورزش کردم شاید چون از دست کسی که خیلی ناراحت بودم سعی کردم بهش نشون ندم و فراموش کنم شاید چون ظهر بعد عمری با سیدکلی خوابیدم و  سر به سر سید گذاشتم شاید ...... 

 

می خوام دیگه شاد باشم مطمئنم که هر روز یک دلیلی برای شاد بودن پیدا میکنم!!! به قول سید ؛؛؛آدم اگه اخلاقش خوب باشه تو جهنم هم بهش خوش میگذره؛؛؛؛؛ 

  

اینجا خیلی اختمال افسردگی گرفتن بالاست نمی توانی برگردی ایران چون ویزات سینگل اینترنسه یعنی اگه بر گردی دوباره باید بری اینتر ویو!!! و بدبختی های بعدش! 

با هر تلفنی که از ایران میشه هری دلت میریزه یاد پیر های فامیل میو فتی و قلبت می گیره!! اینجا واقعا تنهایی اگه اتفاقی برات بیفته یکی نیست کمکت کنه خودتی و خدا! میری امتحان بدی همه ی سوالا رو بلدی اما نمی دونی به اینگیلیسی چه جوری بنویسی!!! معنی بعضی سوالارم اصلا نمی فهمی!!!نمره هاتم کم بشه باید از اینجا بری وطن!!!اوضاع و احوال مالی هم که دیگه نگو!!! 

 

با ولی هیچ دلیلی برای افسردگی وجود نداره!!! انسان توجیه می کنه خودشو!!!  

صبحانه۲ عدد نان کوچک هر یک ۳۶ +کمی عسل+کمی پنیر۷۲+۵۰=۱۳۲
میان وعدهیک شکلات کوچک۶۰
نهار۵ چیکن ناگت+سالاد+۴ تا سیب زمینی۲۴۰+۱۰۰+۶۰=۴۰۰
میان وعدهیک موز۱۱۰
شامکوکو۲۵۰
آب۶ لیوان
ویتامین
ورزش۵ کیلومتر خونه تا دانشگاه دوچرخه
غ.خ.ز.نکردم
ن.ص.ظ.ش
کالری کل۹۵۰
عملکردکل از ۱۰۰