گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

سال نو ٢٠١٣

سلام به خواننده گان نداشته ی وبلاگم!

دیروز شب سال نو بود و ما خانه یکی از دوستانمون دعوت بودیم. یک مهمانی شب سال نو با تزینات قشنگ و شام بسیار خوشمزه ترتیب داده بود. محل مهمانی تا خانه ما ١ ساعت راه بود برای همین من و هابی ساعت ٥ راه افتادیم. اول رفتیم مال و یک دوری توی مال زدیم و بعد رفتیم استارباکس. با هابی کلی حرف زدیم و اون راجبع چیز هایی که توی رابطه اش با من دوست ندارد و دارد حرف زد. من بهش قول دادم سال نویی بیشتر برایش وقت بگذارم و اگه کاری از دستش بر میاید که برای کسی بکند من هم کمکش کنم. قرار شد که من هم با او توی یک تیم باشم! خیلی خوب بود! اصلا آخرین باری که با هم رفتیم کافیشاپ و حرف زدیم را یادم نمی آید! قرار شد که ١ روز در ماه را انتخاب کنیم و با هم "دیت" کنیم مثل روز های قبل ازدواج! 

مهمانی هم خوب بود تقریبا همه بجز من شوهر هایی ٢٠ تا ٣٠ سال بزرگتر از خودشان داشتند و همه هم پول دار! ولی خیلی صاحب خانه دختر گرم و صمیمی بود! خلاصه شمارش معکوس هم کردیم و کلی هم عکس گرفتیم ! 

آرزوهای من در سال ٢٠١٣

١ سلامتی همه ی خانواده و دوستان

٢ گرفتن پذیرش یوتی آستین

٣ گرفتن گرین کارت

٤ فارق التحصیلی من و هابی


خلاصه امروز صبح یک کاپ کیک برای تولد هابی درست کردم و یک دانه اش رو با ٥ تا فندق و یک قهوه خوردم! ٢٠٠ تایی شد

میان وعده ٢ تا نارنگی ٢٥٠

شام و ناهار  ١ برش متوسط لازانیا + سالاد ٦٠٠


باورم نمیشه یک نظر داشتم!

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://nal-abad.blogsky.com

وقتی انقدر خووب و صمیمی می نویسی،حتما لاغر می شی،،حتما همه ی آرزوی های سال جدیدت برآورده میشه،حتما و مطمءنن ازدواجت همیشه توو روزای خیلی خوش و قشنگ طی میشه...خیلی خووبه که باهم قرار دیت گذاشتین،خیلی به روابط کمک میکنه.
موفق تر باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد