گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

امروز از صبح هتل بودم بارون شدیدی میاد.وقتی اومدیم قرار بود هرکسی خودش چمدونشو ببنده منم چون می دونستم بارون میاد لباس گرم برداشتم اما این سید همش تی شرت اورده الانم زنگ زد که داره یخ میزنه اینجوری نمیشه خودم باید لباساشو ببندم حالا هی بش میگم برم برات لباش بخرم میگه نه تو سلیقت تینی ایجری میخری من نمی پسندم حالا بیا درستش کن!! 

چرا اینقدر آقایون قد هستن ؟؟ شاید برم جیم هتل ورزش کنم  اما با این تنبلی که از خودم سراغ دارم بعیده اما حرفشو میزنم که اگه نرفتم عملکرمو کم بدم ! 

صبحانهسیب۸۰
م.وقهوه تلخ۰
نهارماست میوه ای۱۰۰
م.وهلو۷۰
شام۸ تا بال مرغ۴۰۰
آب
ورزش
مح
کالری کل۶۵۰
عملکرد از ۱۰۰
 

 

ین شهر که اومدیم  سید کنفرانس بده خیلی کسل کند ه است بابا خودم باید به فکر باشم فکر کنم از فردا بتونم استخر برم امروزم حوصله جیم نداشتم اما باید برم به طرز عجیبی شل شدم حالا هی رادیو جوانو میگیرم باش می رقصم عاشق انتخاب آهنگاشم خیلی باحاله! با یکی از دوستای سید اومدیم کنفرانس که سیاه پوسته ! زن و بچه داره بر عکس اونچه که از همه شنیدم که این سیاها اصلا خانواده نمی دونن یعنی چی همش فکر س.ک.س هستن و اصلا بابا هاشونو نمیشناسن اما تیتو این پسره بسیار انسان شریفیه و توی ۶ ساعت ۷ بار با زنش حرف زد !! وضع مالیشون خوب نیست اما خیلی با مرام و مهمون نوازن!!! خدا مشکلات همه رو حل کنه اینشالا یا صبر بده! و اما کار نامه اعمال من!! 

صبحانهسیب+قهوه۷۰کالری
م.و  هیجی
ناهار  ۱ ظرف سبزیجات+۱ ق روغن زیتون۲۰۰
م.و  هلو۷۰
شام سالاد با سس +۲ قاشق پاستا+۱قاشق چایی خوری کیک ۱۰۰+۱۵۰+۶۰=۳۱۰
تعداد میوه۲
آب۸
محخوب
کالری کل۶۵۰
عملکرد خوب

مروز به مناسبت عید رفتیم بوفه برای صبحانه خیلی حال داد امروز هم امدیم یک شهر دیگه ۱ هفته اینجاییم تا کنفرانس سید تمام شه خدا کنه که خیلی نخورم احه مجبورم همش برم رستوران سعی میکنم صبحانه ۱ شیر سویا بخورم بعد برم ورزش دیگه هیچی نخورم تا شام میخوام کالریمو رو ۶۰۰ ببندم شایدم میرم ماست میوه ای مگیرم ۱۰۰ کالریه ناهار اونو می خورم شام هم ۱ موز با یک میوه دیگه که بشه ۲۰۰ تا اینجا ۴۵۰ تا شده بقیه اش هم میزارم زاپاس اتار باکسی چیزی این یک هفته می خواهم کتاب طبل حلبی برنده جایزه نوبل ادبیاتو تمام کنم و استخر و جیم برم و حسابی به خودم برسم 

   

عید همه مبارک اینشالا که مرادتون و بگیرین  

 

خوب بچه ها خدا به من عیدیمو عید فطر داد من یک کار خوب و عالی پیدا کردم 

اگه پست های حدودا ۱ هفته ی پیش منو با نظرات بچه ها بخونین می بینین چقدر بچه ها منو از اینکه کارمو ول کنم نهی می کردن ومی گفتن حالا صبر کن!! اما واقعییت اینه که به نظر من اصلا نباید با نارضاتی برای کسی کار کرد و پولش برات برکت نمی یاره از طرفی همیشه خسته و ناراضی هستی!! یاد یک جمله عالی افتادم ناپلئون میگه:در هر پیروزی بزرگی ریسکی بزرگ نهفته است تا خطر نکنی چیزبهتری گیرت نمی یاد!!! من خطر کردم و یک کار با حقوق ساعتی ۴ دولار بیشتر از قبلی پیدا کردم!!!! خدایا شکرت که اینقدر ماهی صدامومیشنوی هوامو تو این غربت داری!  

  

 

  صبحانه

دوغ+۶ تا خرمای کوچیک۵۰+۱۵۰=۲۰۰
 نهار ۱۰۰ گرم ماهی کبابی+۱ کراکر نمکی۱۰۰+۲۰=۱۲۰
میان وعده

شلیل

۵۰
شام۲ قاشق خورشت+نون۲۰۰
شکلات
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو
دراز نشست
نماز
زبان
کل کالری امروز ۵۷۰
عملکرد

  صبحانه

بوفه۵۰۰
 نهارهیچی۰
میان وعده

شلیل

۵۰
شاممک چیکن۳۵۰
شکلات
ویتامینصرف نشد!
ورزش بازو
دراز نشست
نماز
زبان
کل کالری امروز ۹۰۰
عملکرد

 چرا من نمی توانم به بگفایی ها سر بزنم جریان چییه؟؟؟ کسی دیگه هم مشکل منو داره؟؟؟

 

 

سلام بچه ها امروز خیلی بد خوردم اما بهم هم خیلی خوش گذشت در کل الان افسرده ام چون حسابی بی جنبه بازی در اوردم و همه چی خوردم فردا جبران میکنم. فردا صبح مصاحبه دارم و خدا کنه که بخیر بگذره! م

  صبحانه

شیر سویا۱۵۰
 نهار ۱ مک چیز مکدونالد+۱ باواریو۳۰۰+۶۰=۳۶۰
میان وعده

کمی پنیرموتزارلا+کمی چیز کیک

۵۰+۲۰۰=۲۵۰
شام۲ قاشق پلو+۲ تا بادمجان۱۰۰+۲۵۰=۳۵۰
شکلات
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو۳۰ دقیقه رقص
دراز نشست
نماز
زبان
کل کالری امروزافتضاح ۱۱۰۰
عملکردصفر

ا اینجا جمعه شبا خونه یکی جمع میشیم بازی مافیا میکنیم خیلی حال میده منم خیلی این بازی رو دوست دارم تو ایران شما بازی می کنین یا نه!!!