گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

عجب بارونیه! فردا امتحان دارم خیلی می ترسم! شنبه هم یک مهمونه زنانه دعوت شدم! اولین باریکه یک مهمونی غیر ایرانی می رم ! ساعت ۹.۳۰ تا ۱ شب! یک تجربه تازه!!! خدا کنه امتحانم رو خوب بدم که با روحیه خوب برم! آقا بازی شنبه رو نگو که خیلی خفنگه! برو بچ میان خانه ما برای تماشا! و صرف نهار ! شبش هم مثل هالیودی ها باید لباس بپوشم و برم مهمونی! یک هندی دعوتم کرده پس احتمالا رقص هندی به راه!! بهم گفت که باید حسابی فرمال بریم!!! خلاصه میام میگم  که این خارجکی ها توی مهمونی هاشون چی کار می کنن!!  

 

راستی این کافی هوس را دوست دارم!! امروز بارون می آمد و من قهوه ام را می خوردم! و از پنجره بیرون را نگاه می کردم! و هر وقت نگاهم به نگاه یکی از این مشتری ها می خورد بهم لبخند می زدند و سلام می کردند! عاشق این اخلاق آمریکایی ها هستم! اگر چشم تو چشم بشوید حتما بهتان لبخند می زنند!  

  

باید لاغر کنم! مثل مایکل فلپس غذا می خورم!! این یک جوک لوس بی مزه بود! آخه مایکل فلپس قهرمان شنا المپیک با ۸ مدال طلا رو که یادتونه؟؟ همون که باعث شد آمریکا توی المپیک چین اول بشه و حال چین رو بگیره؟! خلاصه اعلام کرده که روزی نزدیک ۶۰۰۰ کالری مصرف می کنه!!! الان اگه یکی خیلی بخوره میگن مثل اون غذا می خوره!!! از فردا جدول و جدول کشی سرکشی منظم شروع میشه فعلا شب ما تگزاسی ها بخیر و روز شما تهرانی ها بخیرُ 

بوس

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.sarahr1234.persianblog.ir

امیدوارم امتحانت خیلی خوب شه تا توی مهمونی حسابی سرحال باشی و لذت ببری. برنامه غذاییت هم حتما روبراه میشه نگران نباش

صدف پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد