گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

باز گشت شرم آور

من دوباره اومدم! با شرمندگی هم اومدم! شدم ٦١ کیلو! آخرین باری که اینجا بودم ٥٥ شده بودم! چقدر حرف برای زدن دارم! ٣ ساله پیش من راحت از ٧٥ کیلو با کمک دوستان رسیدم به ٥٥ کیلو! ولی تو این سه سال که نبودم ٧ کیلو چاق شدم که اصلا راضی نیستم! من یک مشکل ستون فقراتی دارم که پای چپم همش بیحس میشه یک بار هم با صورت خوردم زمین و همه جام خونی شد چون پاهام حس نداشت. دکتر بهم گفته که اصلا نباید وزنم بره بالا و ورزش های خاص داده. باشگاه هم مالیده با این وضع پا! خلاصه دیدم که باید بیام اینجا چون هیچ جایی رو بهتر از اینجا برای لاغری نمیشناسم! تو این دو سه سال وبلاگ خیلی ها رو مرتب خواندم و لی خیلی ها رو هم نمیشناسم! خلاصه که من با یک اراده فولادی اینجام! هم برای لاغری هم درد و دل! هیچ چاقی بدون دلیل روانی نیست و هیچ چیز هم جز حرف زدن روان را آسو ده نمکنه!

صبحانه: یک سفیده ی تخم مرغ یک کف دست نون یک چایی و قهوه ١٥٠
نهار: یک کاسه سوپ سبزیجات و یکمی سالاد یک کرکر ٢٠٠

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://mehdi-ch.blogsky.com

من وزنم از 85 شده به 96-97 هنوز هیچیم نیس!!! البته این ترم آخری بره سعی میکنم خودمو مثل قبل کنم :-|
خب قدتون چقدره؟ یعنی منظورم اینه چقدر مگه اضافه وزن دارید!؟

من قدم ١٦٣ هست! اینشالا موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد