گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

روز اول کلاس

سلام بچه ها! امروز روز اول کلاس های من بود. معلم من یک خانم ناز حدودا ۳۵ ساله خوش تیپ و همش لبخند به لب بود! توی کلاسه مون هم یک پسر ایرانی به اسم علی بود ولی اصلا فکر نمی کنم که بتوانه فارسی حرف بزنه! منم نم پس ندادم که ایرانی هستم بایک دختر بقل دستی ام هم آشنا شدم اسمش امیلی بود از این چشم آبی خیلی سفیدای بی نمک ولی به نظرم دختر خوبی می آمد! حالام توی کتاب خانه ام و کلاس ندارم تا ساعت ۱ ظهر ۴ ساعت بی کاری!!! دیروز خیلی خوب کالری نگه داشته بودم بعد با سید و یکی از دوستامون رفتیم استاک یارد (یک شهر قدیمی تگزاسیه!) بعد اونجا من خیارشور سخاری خوردم!!! به به خیلی خوش مزه بود! عکسش رو توی فیس بوکم گذاشتم! خلاصه حتما کالریش زیاده چون خیلی چرب بود!!!  

  

یک نکته دیگه هم که اعصاب منو خورد می کنه بحث های بی خود مذهبیه!! از بعد از انتخابات به تمام آدم های مذهبی به چشم مامور جمهوری اسلامی دیده میشه و همش بچه ها باهاشون درگیر میرشن!!! و اگر دختر با حجابی بیاد یا مثلا بجز گوشت های حلال چیز دیگه نخوره بهش انگ جمهوری اسلامی می زنن و یا تردش می کنن! حالا این دختر خاله های من با اینکه از ۲ سالگی آمریکا بودن اما خیلی مذهبی هستن نماز شون رو سر وقت می خوانن و گوشت های غیر اسلامی نمی خورن و از این کارا! حالا از وقتی تگزاس اومدن و دوستای ما دعوتشون کردن خونشون و توی فیسبوک ادش کردن مکافات ما هم شروع شده!! هی دوستای مجرد پسر مون که مطمئنم بی منظور هم نیست چت های طولانی با این بد بخت می کنن و هی بد جمهوری اسلامی رو میگن  و هی ازش می پرسن تو چی دیدی از اسلام که اینقدر مدهوشش شدی؟؟ بعدشم بهش میگن تو از آخوندا بدتری!!!! آبروی منو بردن دلم می خواد برم یک چیزی بهشون بگم اما می گم برای دختر خالم بد میشه میگن عجب بچه ننه اییه رفته شکایت کرده!!! بابا جون من دین یک چیز شخصی!!! مثل همه چیزای شخصی و خصوصی دیگه اصلا به شما چه که اعتقاد دیگران چیه!  رئیس دختر خالم یهودیه خیلی هم زن معروفیه توی آمریکا نویسنده است و دختر خالم هم ادیتورشه! بعد این خانم یهودی از وقتی فهمیده که دختر خالم یک رژیم خاصی داره و فقط حلال می خوره رفته تخقیق کرده و بنظرش اومده که گوشت های اسلامی سالم تر از بقیه گوشت ها هستن بخاطر نداشتن خون!!! خلاصه این خانم الان فقط و فقط گوشت حلال می خوره !! خیلی هم مذهبیه از این ۲ آتیشه های یهودیه! ولی کار خودش رو می کنه! من نمی دونم که چرا ما اصلا برای هیچ انسانی پرایوسی یا زندگی خصوصی قائل نیستیم! 

حالا از صبح شیر+ سیریل خوردم ۱۸۰ کالری+ ۶۰ کالری هم ام اند ام 

سلام به همه امروز خیلی پای بند رژیم نبودم ! این کتاب آناتمی هم واقعا سخته ولی دوسش دارم! فکر می کنم می توانم دکتر خوبی بشم ! البته آرزو بر جوانان عیب نیست ! تازه اول راه هستم!!! 

یک دوستانی از آفریقا داشتیم که معلوم نبود دوباره بیاین آمریکا و وقتی که از تگزاس می رفتند من چندتا چیز کوچولو به عنوان یادگاری بهشون دادم و یک نامه کوتاه که چقدر دلمون برایتون تنگ میشه!!!! البته این بچه ها ایرانی هایی هستن که در آفریقا بزرگ شدن یک کشور خیلی کوچیک به اسم بوتسوانا!!! اما پدرشون خیلی پولداره! اونجا یک شرکت بزرگ مهندسی داره و بچه هاشو فرستاده آمریکا تا درس بخوانند و برگردند آفریقا!!!! اما باورنکردنیه که این ۳ تا بچه که ۲ تا پسر دوقلو  ۱۸ ساله با یک دختر ۲۰ ساله!!! به قدری بچه های خوبی هستن که خدا می دونه!!!! برای منو سید یک تابلوی کار دست خیلی خیلی قشنگ آفریقایی + یک جاسویچی آج فیل+ یک کیف گوچی اصل + یک تیشرت برای محمد اونم فقط و فقط به خاطر اینکه من قبل از اینکه از آمریکا برن یک دم راهی بهشون دادم!!! اینا قرار بود که برن استرالیا برای ادامه تحصیلشون ولی دقیقه نود نامه منو خوانده بودن و پشیمون شدن و به آمریکا برگشتن!!!!!! اوه خدای من باورم نمیشه که یک نامه کوچیک من باعث شده باشه که سرنوشت اینا رو عوض کنه!! خدا کنه که به نفعشون باشه این تغییر!!!! وای ولی آدم خیلی باید مواظب رفتاراش باشه ممکنه هر رفتار کوچیک تو زندگی یکی رو عوض کنه!!! امروز اومده بودن خونه ما خیلی دوستداشتی هستن!! کلی خاطره گفتن و حسابی هم پایه تا اسم کنسرت اومد وسط سریع علام آمادگی کردن و پول دادن به ما که بقل خودمون براشون جا بگیریم!!! 

 

بگذریم من امروز صبحانه : ۱ لیوان شیر+ ۱ بیسکوییت+ ۲ تا شکولات خیلی کوچولو=۲۵۰ 

میان وعده:۱ پرتقال=۱۲۰ +۱ بستنی ۱۴۰ =۲۶۰

نهار : ۳۰۰ کالری برنج+ خورشت و سالاد =۵۰۰ 

الان ساعت ۱ ربع به ۸ شبه دیگه هیچی نباید بخورم!!

شنبه: 

 

سر خط خبر ها:  

  • آمدن اندی به دلاس و شادی و شعف بیش از حد من!!! 
  • باختن ۴ بر ۱ پرسپلیس به شاهین بوشهر و باز هم شادی بیش از حد من!!! 
  • رفتن به فیلم نینجا اساسین !! 
  • حل کردن فصل ۱ تمرینات آناتمی!!  
  • کمی هم خبر خاله زنکی!! 

سلام بچه ها امید وارم  هرجا که هستین با هرکی که هستین خوب و خوش و سلامت باشید! 

امروز روز بدی نبود کمی خونه رو تمیز کردم  تا ظهر بعد حمام رفتم. اما این حمام رفتنه شده واسه من زجر از هر شکنجه ای بدتر !! چون هر بار که میرم حمام کلی مو هام میریزه و فکر میکنم که دارم کچل کامل می شم!!! با هر بد بختی بود رفتم و آمدم! بعد کمی حوصله مون سر رفته بود و گفتیم که دوستامونو دعوت کنیم خونه مون و دور هم باشیم بخصوص که تولد مولانا هم بود و ما یک دوستی داریم که بسیار خوب دف می زنه و دوست دیگری داریم که خیلی راجبع ملانا چیز میدونه خلاصه خاستیم یک مولانا پارتی داشته باشیم تا اینکه من به یکی از بچه ها زنگ زدم و همین جوری توی حرفاش فهمیدم که دیروز همشون دور هم جمع بودن و به ما هم نگفته بودن چیزی و تازه دیروز سید با یکیشون که حرف زده بود گفته بود خونه بودم الاف و بیکار اصلا نگفته بود که با دوستان بیرون هستن! خلاصه نتیجه گرفتیم که شاید با ما حال نمی کنن که اصلا به ما چیزی نگفتن و البته دروغ هم گفتن!! پس من هم دندان به جیگر گذاشتم و آن ها را دعوت نکردم و به جاش با یکی دیگه از دوستامون رفتیم سینما فیلم نینجا اساسین!!!من خیلی از این فیلم خوشم اومد ! البته من کلا به تمدن های قدیمی خیلی علاقه دارم و این فیلم هم راجبع طریقه و آداب رسوم نینجا شدن بودن و در کنار اینها یک داستانی رو هم دنبال می کرد!! فیلمی هیجان انگیز پر از کشت و کشتار و دارای یک رابطه ی عمیق عاطفی!!! همه چیز مهیا بود!! خلاصه که اگر به ورزش های رزمی یک ذره علاقه دارین یا بدتون نمیاد این فیلم رو ببینین!  

راستی من یک چند روزیه به چیز های ماورائ طبیعی علاقه مند شدم مثلا به مادرم گفتم که برام از ایران یک گردنبند فیروزه بفرسته چون توی اینترنت خواندم که خواص این سنگ عبارت است از: 

       

   بیداری چشم سوم 

 

اصلا برام مهم نیست که چه قدر این خواص واقعیی برام مهم اینه که به هر چیزی که اعتقاد داشته باشی برات اتفاق می افته پس من قبول میکنم که این همه خواص خوب داره تازه قشنگ هم هست!!! پس برای من خوبه :-) 

 

و اما کار نامه اعمال امروز من: 

صبحانه : ۱۰۰ کالری نان+ تخم مرغ۱۵۰ = ۲۵۰ 

نهار: ۲۵۰ کالری برنج+۲۰۰ کالری خوشت ۴۵۰ 

یک ذرت بو داده:۱۰۰ 

یک قهوه با شیر و شکر ۱۰۰ 

شام نصف همبرگر ۳۵۰ 

 جمع توتال: ۱۲۵۰  

با این حساب ۲۰۰ کالری بیش از حد مصرف نمودم!!

 

لطفا به این سرویس زیبا نگاه کنید و اگه طلا سازی آشنا دارید به من آدرس بدید که من عاشق این سرویس شدم 

-         تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها

-          آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد

-         درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…

-         حرکت چا کرای فرد

-         تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی 

-