گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

همه چی عالیه ولی ......  من غمگینم

صبحانه: یک لیوان قهوه+ پودینگ برنج ١٢٠

میان وعده: نان ١٢٠

نهار: یک سوسیس ١٥٠ +نان١٢٠+ دسر ١٠٠

میان وعده: نان برنجی ٥٠ 


صبح رفتم کار های آستین و کردم و کار نامه هامو گرفتم! درست روزی که فکر میکنی چه قدر زشت و پیر شدی کلی آدم بهت میگن وایییی چه خوشگل شدی!!!؟؟؟ مشگل از چشمای منه! لابد

صد بار توبه شکستی باز آ

سلام به خوانندگان نداشته ام! وزنم رفته بالا و اصلا حس خوشایندی نیست! حدود سه سال پیش من از وزن ٨٠ کیلو رسیدم به ٥٦ ولی الان ٦٢ هستم و می خواهم تا آخر تابستان به وزن ٥٠ برسم! این تابستان کاملا وقتم برای خودم هست! و مثل دفعه قبل با کمک شما موفق می شوم! یک جایی خواندم که اگه بتوانی وزن کم شده را تا ٥ سال پایین نگه داری احتمال بازگشتش خیلی کم خواهد  شد! حالا که من دارم همین جوری وزن اضافه می کنم که!!


صبحانه: قهوه+ گز+ ١ لیوان آب پرتقال = ٢٠٠

میان وعده: نان = ١٥٠

نهار: سالاد+ نان+غذای چینی= ٥٠٠

میان وعده: نان برنجی ١٥٠

شام: ١ کفکیر برنج یک کف دست مرغ ٤٠٠


مجموع ١٤٠٠ فردا ١٠٠٠ تا بیشتر نمی خورم :)