گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

یک روز عادی

سلام دوباره 

امروز ورزش که نکردم که هیچ، تازه به جای ورزش ظهر هم خوابیدم! الان ساعت 8 شب تازه می خواهم برم درس بخوانم تا ساعت 12 شب درس می خوانم بعد صبح هم از ساعت 9 تا 11.30 وقت دارم درس بخوانم! 

بعدش می آیم خانه و قول شرف می دم که حداقل 50 تا دراز نشست برم! اگه خیلی حال داشتم میرم روی تردمیل یکم می دوم!  

کلی کار دارم 5شنبه 1 امتحان دارم که نسبتا سخته! باید برنامه ریزی کنم که وقت کم نیارم! 

  

از صبح 150 تا شیر کاکائو + یک سیب 100 + نهار 400+ ذرت برای شام 150 + نصف بستنی 70 تا  با احتساب خطا 1000 تا! 

 

شب و روز شما بخیر  

نظرات 2 + ارسال نظر
ارش سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ق.ظ

سلام.
چه جالب.یک چیز بیریط و اون اینکه همکاریم البته من محضم و مقطعم فرق داره. نیاز به رژیم نیستا ریاضی خودش لاغر میکنه کم کم. کچل هم میکنه :)
شاد باشین

Kachalam shodim baradar

کتایون چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://http://rozaneham.persianblog.ir/

سلام دوست خوبم
منم باهات موافقم در مورد دوست و این حرفا من اصلا دوستی که باهاش رفت و آمد داشته باشم ندارم اصلا هیچ رفت و آمدی ندارم تازه ما توی یک شهر دور از تهران زندگی می کنیم کسی رو که مناسب باشه و بعدا حرف توش درنیاد پیدا نکردم شما رو درک می کنم که از یک تعداد محدود ایرانی باید بهترین رو انتخاب کنی سخته .
موفق باشی زیاد سخت نگیر. شاید اون ازت خیلی توقع داره و توقع زیاد رو علاقه زیاد بوجود میاره خوب چرا از دوستای دیگش این توقع رو نداره .(اینجوری فکر کنی ناراحت نمی شی عزیزم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد