گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

بی بی شاور

سلام بچه ها جونم! دیشب رفتیم بی بی شاور یکی از دوستامون! توی ایران ما برای کسی از این برنامه ها نمی گرفتیم اما اینجا خیلی رایجه که یکی که حامله است براش توی ماه ۸ حاملگی یک مهمونی میگیرن که همه دوستا جمع میشن و به خانم بار دار هدیه هایی می دن! بازی های باحالی هم می کنن! مثلا هر یکی از مهمون ها باید یک باد کنک بزار زیر لباسش و بعد بند کفشش رو ببنده و برنده کسی هست که باد کنکش نترکه! یه چندتا پوشک رو لاش یک چیزای میریزن که مثل پی پی باشه مثل کره بادم زمینی کشک و بامجون! و بعد دست به دست می چرخه و وقتی آهنگ قطع شد کسی که این پوشک دستشه باید بازش کنه و هرچی که لاشه بخوره!!!! در این مهمانی که خیلی خوش گذشت من تقریبا با خوراکی خود کشی کردم!!! و هی مهمونا میگفتن آفرین چه خوشتیپ شدی من بیشتر و بیشتر می خوردم!!!!:( امان از پرخوری!!! 

 به نظر من خیلی رسم خوبیه! کلی به مادر خانواده کمک میشه از نظر مالی! و برای اینکه کسی چیز تکراری نخره کسی که حامله است یک مغازه سیسمونی فروشی میره و چیزهایی که میخواد و لازم داره رو اونجا لیست میکنه و میزاره اونجا بعد به مهمونا آدرسشو میده و مهمونها میرن از توی همون مغازه چیزهایی که طرف خاسته انتخاب می کنن و براش میخرن!! و هرچی که خریده بشه از لیست هم پاک میشه! ای کاش که این اتفاق در ایران هم می افتاد! هم کلی باحاله و خوش میگذره هم از نظر کالی خیلی کمکه!

نظرات 6 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

حالا دوستت ایرانی بود؟ بادکنکت ترکید یا نه؟ (: اه اه حالم از کشک بادمجون لای پمپرز بد شد!

آره دوستم ایرانی بود

سوگند دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

من تا حالا بی بی شاور نرفتم اما عکسهای بی بی شاور دوستم رو دیدم خیلی جالب بود منم خوشم اومد ( تو یه رستوران گرفته بودن)
حالا ایشالا برای بی بی شاور تو میایم اونجا دیگه . خوبه مریمی ؟

میگم تو هم مثل من جوگیری ها . تا یکی بهم میگه جمع و جور شدی من جعبه شیرینی جلومه !!!!!!

اینشالا سگند جونم

توئیگــــی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ http://twigy.blogfa.com/

انشاالله یه روزی قسمت خودت و تینا و هدیه و همه پایدارهائی که دارن واسه خودشون فعلا حال و حولی میبرن بشه از این جشن ها

نیاز (نیروی برتر) دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

عاشق نوشته ها و اپ ها و خبرهاتم مریم جون... در مورد کارخونه هیولاسازی هم عجبببببببببببب تشبیه باحالی بود... راستی از پسر عمه طفلین خبری نشد؟

چرا خدا رو شکر آزادش کردن داغون و لاغر شده حالا باید ببینیم توی دادگاهش چی پیش میاد

تینا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ق.ظ

تو رو خدا یه پست دیگه بذار من هی میام اون پمپرزرو می بینم!

گل دختر سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

چه جالب . من هم در مورد بی بی شاور شنیده بودم ولی انصافا این تیکه پمپرزشو نه !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد