گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

چهار شنبه

 چمعه! 

 صبح ساعت ۸ پاشدم تا رفتم کافی شاپ که درس بخونم ساعت ۱۰.۳۰ بود! خیلی دیر بود واسه اون همه کار! واقعا درس روانشناسی سخته! یا لااقل به زبان اینگیلیسی واسه من خیلی سخته همه ی کلمات و باید نگاه کنم! درس آناتمی و فیزیولوژی و درس رونشانسی من و داره بیچاره می کنه! من اگه بدون پیش مطالعه برم سر کلاس انگار دارم یک فیلم به زبان چینی می بینم که هیچ کلمه ای برام آشنا نیست و اصلا حتی موضوع رو هم نمی گیرم! باید خیلی تلاش کنم اینجا واسه رشته ها پزشکی خیلی رقابت بالاست! بعضی وقتا نا امید میشم آخه کلی طول میکشه تا من بفهمم متن چی هست چه برسه به حفظ کردن! یک جورایی رقابت نا عادلانست! بین من و یک آمریکایی که زبان بلده!!! حق ام هست دندانم نرم چشمم کور می خواستم توی این یک سالی که اینجا بودم زبانم رو فول می کردم!!!  ۱ ساعت دیگه باید برم سر کار 

صبجانه یک تست+ پنیر=۱۵۰ 

۲ تا قهوه در کافی شاپ=۱۰۰ 

نهار: ۴ قاشق برنج+قیمه ۳۵۰ 

تا حالا۶۰۰ تا! 

وزنم هم شده ۱۳۵ پند یعنی ۶۰ کیلو!!! از وقتی دختر خالم رفته ۳ کیلو کم کردم!!!!

 

پنج شنبه! 

صبجانه ۲ تا نون تست ۱۶۰ کالری
+ کره + مربا=۲۵۰ 

نهار ۴ قاشق برنج +۳ قاشق خورشت=۳۰۰ 

م.ع=نصف سیب+نصف پرتقال=۱۲۰ 

تا الان ۶۷۰ تا!!! 

شام خودمو خفه کردم :(

 

 

 

 

 

صبحانه :    شیر + سیریال = ۱۸۰ 

میان وعده: نصف بستنی کوچولو ۷۰+ نصف پرتقال۵۰ کالری+کمی تورتیلا ۶۰ کالری=۱۸۰ 

نهار:          یک تیکه ماهی کبابی سالمون=۲۴۵ 

۵مایعات:    لیوان چای سبز!!! به به  

               و یک لیوان قهوه + ۱ قاشق مربا خوری شکر=۲۰  

شام:         چیز برگر مکنالد ۳۵۰ 

میان وعده:  یخمک ۵۰ 

جمع کل: ۱۰۲۵

 

تا الان که ساعت سه و نیم ظهره دقیقا ۶۲۵ کالری خوردم ! ساعت ۴.۳۰ هم باید برم سرکار تا ساعت ۹ شب سر کارم و سر کار چیزی نمی خورم شام هم سعی می کنم توی مایه های ۲۰۰ تا بگیرم! 

بچه ها اصلا حس ورزش نیست واقعا تنبل و شل شدم!! حالا سعی می کنم از دراز نشست و وزنه شروع کنم!!! من واقعا نمی توانم ورزش هایی که تپش قلب میاره انجام بدم خیلی بده!!   

حالا بین کلاس اولم تا کلاس دومم ۳ ساعتی بی کارم ۱ ساعت و نیمش رو میرم جیم دانشگاه ورزش!  قول می دم!!! 

از اوضاع درسیمم بگم که از صبح ساعت ۸.۳۰ شروع کردم تا ۱.۳۰ خواندم ۳ صفحه دیگه از درس کامپوزیشن مونده خدا کنه که شب میام جونی برای بقیش باشه! 

 

زاستی بچه ها به این آدرس برین می خوام یک سبد میوه برای تولد خالم سفارش بدم ببینین چه کارای جالبی با میوه کرده راستی اگه چیز خوبی زیر ۱۰۰ دلار دیدین به من بگین!  

من از این بدم نیومده: 

http://www.ediblearrangements.com/fruit-baskets.aspx?CategoryID=118

نظرات 7 + ارسال نظر
توئیگــــی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://twigy.blogfa.com/

وای چقدر عالیه این سبده
خوش بحال خاله ت با داشتن خواهر زاده ای اینهمه مهربون
مریم جونم من اساب کشونی کردم هااا
میدونی ؟

سوما پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://soommii.blogfa.com

سلام نازم
سبد خیلی خوشگلیه

تینا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

اتفاقا من هم هفته دیگه می خوام یکی سفارش بدم ولی قکر نمی کنم زیر ۱۰۰ دلار چیزی پیدا کنی.

اون پسره بی جنیه رو هم بنظر تا قبل از اینکه احساسات کسی رو جریحه دار نکرده باید باهاش حرف بزنی.

متناسب جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ق.ظ http://tan-a-sob.blogfa.com

maryam jan bazam salam
ishalla ke khoobi....manam mesle to US hastam , fek konam to texas hasti na? man florida hastam....rasti man motevajeh nashodam vazn feliye to chande? alan hamoon kaleri shomari mikoni? rooz taghalob hamdai?....manam ke felan kaleri shomari mikonam, albate tooye kaleriye khoresh ha va ghazahaye ghati yekami moshkel daram va nemidoonam har ghashogheshoon cheghadr mishe ....age to midooni khoshhal misham behem begi ...take care

سلام همسایه!!! به به جای خوش آب و هوا یی هستی ساحل و عشق و حال! من الان وزنم ۱۳۶ پند حدوا ۶۱ کیلو هستم! نه من فقط کالری میشمارم و روش زیگ زاگی رو دوست ندارم چون هر روز رو روز تقلب می دونم اگه این روش رو انجام بدم!!!ببین من یک بار خورشت قرمه سبزی رو حساب کردم حدودا یک قاشق غذا خوری با گوشت میشه ۱۰۰ کالری بدون گوشت حدود ۳۰ تا اگه خیلی کم چرب باشه! اگه یکم پر چرب باشه حداقل ۵۰ تا بگیر!

سوما شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://soommii.blogfa.com

کجایی پس ؟

من که هر روز آپ می کنم خوشگله!

شیما شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://successsummary.blogfa.com/

وایییییییییییییییییییییییییییی چه سبد باحالی خوشمزه به نظر می یاد.

آره خیلی دلم می خواد امنحانش کنم

متناسب شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://tan-a-sob.blogfa.com

salam hamsaye joonam
vaaaaay che bahaal yani to faghat ba hamin kaleri shomari inhame kam kardi...baba afarin o sad barikalla...mahdoodat cheghadre? yani 1 rooz dar hafte ham bishtar nemikhori?....dar har haal kheili bahaal neveshte boodi az vazeeyatet sare clase dars :) eshkal nadare khanooomi, to ham bezoodi raah miofti...vali moshkeleto kamelan dark mikonam va vaghean ham dorost migi ke in reghabat na'adelanast.....rasti ehtemalan ma ham hafteye dige miaym tarafaye shoma :D
be manam sar bezan plz,age eshkali too karam mibini behem begoo ke kheili khoshhal misham...mersi az rahnamayit :)

سلام دوست جونم! من وقتی شروع کردم روی ۸۰۰ کالریمو نگه داشتم توی ۲ ماه ۸ کیلو کم کردم بعدش ۲ ماه روی تثبیت وزن بودم ۱۵۰۰ تایی می خوردم! الان هم ۱۱۰۰ تا باید بخورم تا تا عید ۶ کیلو کم کنم! خوش به حالت دختر جون که مامانت اینجاست! ۶ فبریه هم کنسرت اندیه اگه بودی بیا بریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد