گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

پاییز زیبای من

سلام دوستای خوبم! 

صحبت پاییز شد منم فیلم یاد هندستون کردو دوباره دلم پر کشید پازسال ۲۹ مهر من اومدم امریکا وسط پاییز اومدم اوهایو ۸ ماه بعد نقل مکان کردیم به تگزاس! پاییز اوهایو معروفه کلی توریست میان سین سیناتی یا کلمبوس که هزار رنگ شدن پاییزو ببین اما من اینقدر دلم گرفته بود که هیچی بجز ایران نمی دیدم یاد مادر بزرگم می افتادم که قند داره و هر لحظه ممکنه حسرت دیدنش و یک عمر به دلم بزاره ! کلی غصه ام می گیره وقتی اون روز پاییزی که درست ۲ هفته بعده ماه رمضون بودو یادم میارم چشمای پر اشک مامانم مگه میشه یادم بره داداشم که برای اینکه نفهم داره گریه می کنه هی خمیازه می کشید میگفت دارم از خواب میمیرم چشام قرمز شده خواهرم بی رودروایسی گریه می کردن برام یک ایران سل گرفته بودن که توی هواپیمام باهشون حرف بزنم !! خدایا چقدر خوانواده خوبه!!اس مس هایی که تو هواپیما بهم زدن مگه میشه یادم بره شاید اگه پاییز نبود اینقدر غم انگیز نمیشد!!!ای کاش به جای اون پرواز غروب روز جمعه پاییزی به مقصد آمستردام و بعد دیتروید یک پرواز روز شنبه توی تابستون اونم ساعت ۱۰ صبح می گرفتم!!! 

  

حالا خیلی غمگینش نکنیم!!! چنتا عکس از پاییز اوهایو می زارم توی یک باغ وحش گرفتم این عکسارو لطفا به نوشته کنار اون عکسی که خرس قطبی رو بقل کردم توجه کنین!!!تازه از ایران اومده بودم اصلا نوشته های اینگیلیسی رو نمی دیدم آبرو ریزی هایی کردم تا جا افتادم بماند  

  

 

 

 

 

 

 

راستی بچه ها به این عکس آخر نگاه کنین که این خرسه قهوه ای اومده تا آفتاب بگیره خیلی نازه  مگه نه! 

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ http://saharolaghari.blogfa.com/

مریم جون کجا واسه ت رمز بذارم آخه این جا نمیشه خصوصى نظر گذشت

شرمنده به خدا ولی ایمیل من maryamoradi85@yahoo.com

سوگند جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

چه عکسای باحالی . مخصوصاً خرسه (دختر جون این یه جمله که دیگه خیلی انگلیسی نمیخواست بلد باشی:) )
چقدر صورتت دوست داشتنیه مریمی
چقدرهم منظره هاش قشنگه ...
جریان دانشگاه هم مفصله نمیدونم کجا برات بذارم ، آخه بقول این سحر خانم اینجا خصوصی نداره :(

فدات بشم عزیزم نه اینگیلیسی نمی خواست ولی اصلا چشمم کلمات اینگیلیسی رو نمی دید همش دونبال فارسی بودم

توئیـــگی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://130kg.blogfa.com

آخ جون عکس
دختر تو خیلی خوش لباسی ها . چه پلور زیبائی پوشیدی . شب کنسرت شکیلا هم خیلی شیک بودی .
تازگیها خیلی نوستالژی زده شدی . خانواده خیلی عزیزن ........

فدات بشم من بابا به پای تو نمی رسم هزار ماشالا همه چیتم با هم ست می کنی! جالب اینه که من همه ی لباسای خوشگلم رو از ایران خریدم هنوز اینجا چیز درست و درمونی پیدا نکردم همه چی یا خیی سادس یا با سلیقه من نمی خوره یا گرونه

نیلوفر جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://niloofarj.blogspot.com

مریم جون عکسا خیلی قشنگ بود، مخصوصا اونی که خرسه رو بغل کردی، با توجه به جمله کنارش، بابا دمت گرم

ره به خدا چه آبرو ریزی کردما!!

مهدیه جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ http://chaghalo.persianblog.ir

عکسای زیبایی بودن.دستت درد نکنه.راستی مریمی تو ازدواج کردی؟این سید که میگی شوهرته؟

آره بابا من و سید الان ۷ ساله باهم دوستیم ۲ سال از این هفت سالم زن و شوهریم

تینا شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

یکی از دوستام می گفت دفعه اولیه که میاد از خداحافظی فیلم می گیرن و همونجا تو فرودگاه میدن دستش. اون هم یک سال اول کارش این بود که فیلم رو بذاره و هی گریه کنه و هی بگه آخی بدون من حالا چی کار می کنن!؟ بعد از یه سال میره ایران می بینه فقط خودش نشسته این یه سال هی گریه کرده... دختر خاله ها و دوستاش همه خوش بودن و زندگیشونو کردن (: اینو می گم که هی نشینی غصه بخوری! بعدش داداشت یه وقت مثل داداش من میاد تو مثل من دنبال آرامش زندگیت می گردیا!

میگم این آقا سید هیچی نگفت رفتی با خرسه عکس گرفتی؟! نگفت پسره؟ ولی اون قهوه ایه خیلی باحاله ...

تینا ۲ روزه تو کف حرفتم خیلی آرومم کردی دخمل!!!‌مرسی چه خوب شد که من تو رو پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد