گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

حافظ پارتی

سلام بر دوستان همیشه رژیمی خودم ! 

برنامه حافظ پارتی رو چیدیم! روز جمعه ۲۰ مهر تولد حافظ هست و ما با بد بختی یک سالن تو دانشگاه گرفتیم برنامه هایی که داریم و براتون می گم اگه نکته ای رو به نظرتون می یاد به منم بگید . 

برنامه اول مقدمه راجبع حافظ 

           ۲ موسیقی سنتی سنتور و دف 

           ۳ پخش فال حافظ بین بچه ها 

           ۴  خوردن کیک تولد حافظ و شام به صورت پاتلاک(هر یک از مهمان ها یک غذا یا میوه ای رو با خودش می یاره و باهم خوراکی هامونو می خوریم) 

           ۵ مسابقه رو خوانی از شعر حافظ 

           ۶ مشاعره با تقلب (به دوگروه مساوی تقصیم میشیم و با کمک کتاب حافظ با هم مشاعره میکنم  

 

خدا کنه که همه چیز  درست پیش بره !!! 

راستی بچه ها یک خبر بد برای خودم و خوب برای شما دارم! دیگه حجت بر من تمام شد و من آنفولانزای خوکی گرفتم و خبر خوب برای شما اینه که از اینجا نمی توانین از من این بیماری رو بگیرین!!!

           

نظرات 12 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ http://shakiba83.blogfa

مریم جان سلام .جدی می گی .خب اونوقت استراحت نباید بکنی،آخه خیلی ما رو می ترسونند که مواظب باشیم که آنفلولانزا خوکی نگیریم .امیدوارم زود خوب بشی خانومی.

سلام عزیزم بابا فقط با استراحت خوب میشی من ۱ هفتس که نه سر کار رفتم نه جایی تا عصری خونم استراحت می کنم یکی ۲ ساعتی میرم دانشگاه

توئیـــــــگی پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

انا لله و انا الیه راجعون !
دختر لوس ! هی آنفولانزای خوکی گرفتم یعنی چی آخه !
برنامه هاتون توووپه . خیلی خوش میگذره میدونم . هر جا خوش گذشت توی دلت بگو جای توئیگی هم خالی !
خوب کاری نداره . میتونی ما رو در عکسهای این مراسم سهیم کنی . هوم ؟

بابا این بدن من زپرتییه از این دختری که بش ریاضل یاد میدم گرفتم بچه مدرسه ای ها ناقل این ویروسن اما اونقدر ها هم وحشت ناک نیست

مامان بانو پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ http://mamanbanoo.blogfa.com

سلام
امروز اولین باریه که میام پیشت تو ایران خیلی از آنفولانزا بد گفتن ما همه می ترسیم چهارشنبه هر هفته تعداد مبتلایان رو اعلام می کنن مواظب خودت باش مارو هم بی خبر نذار
راستی چه جوری گرفتی
دوستون دارم

سلام عزیزم خطر ناک هست اما بیشتر برای اونایی که بیماری هایی مثل قلبی دیابت و خدای نکرده سرطان دارن خیلی خطرناک تره اما در کل کاملا از زندگی می افتی!!! ۳ روز اصلا نمی توانی رو پا واییسی بعدش کم کم بهتر میشی

نیلوفر پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://niloofarj.blogspot.com

سلام مریم جون
وای که چقدر عکسات قشنگ بود چندین بار همشو نگاه کردم،
و بازم وای خوش به حالتون دارید واسه حافظ تولد میگیرید فکر کن من دختر شیرازی الان چه حالیم، اگه شیراز بودم حتما آرامگاهشو میرفتم ولی حیف، ولی خیلی کار قشنگی میکنید آفرین بر شما
نگران آنفولانزای خوکی هم نباش زود زود خوب میشی دیگه راهشو بلدن چطوری خوبت کنن

ریحانه پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.good-live.blogfa.com

عکسات جالب بودن ممنون از ارسالشون
نگران آنفولانزا هم نباش من همین پریروز دخترمو از ترس اینکه مبتلا شده با دستپاچگی بردم دکتر .با توضیحات مفصل دکترفهمیدم اینقدر هم وحشتناک نیست ایشالا زودخوب میشی شایدم داری شوخی میکنی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شوخی که نکردم اما دکتره راست گفته برای مسن ها خیلی خطر ناک تره

امید پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ

صبح دم از عرش می آمد خروش عقل گفت
قدسیان گویی که شعر حافظ از بر می کنند

فوق العاده بود حتما ازش استفاده میکنم پیشا پیش هم روز حافظ مبارک

مهدیه پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://chaghalo.persianblog.ir

سلام مریم جان.خیلی ناراحت شدم گفتی قضیه انفولانزا را.تو را خدا خیلی استراحت کن و مواظب خودت باش.مخصوصا که تنهایی و کسی نیست ازت درست و حسابی پرستاری کنه.اینجا بودی واست سوپی اشی چیزی میفرستادیم عزیزم.راستی من ایمیلمو چک کردم.عکسا نرسیده.اگه تونستی و مریضی اجازه داد ممنون میشم دوباره بفرستی.اگه نه که بازم خیلی گلی.

تینا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ق.ظ

ببین من دو روز بهت سر نزدم رفتی چکار کردی! حالا خوبه ا.ی.د.ز. نگرفتی (دور از جون!) انفولانزا که چاره اش فقط استراحته... وحشت هم نکن اینا خیلی این چیزا رو بزرگ می کنن... چند روز حسابی بخواب و سوپ مرغ و چایی و این چیزا بخور خوب میشی. مایعات گرم خیلی خوبه از زیر پتو نیای بیرون!

وضع ای آر اینجا که از اونجا هم بدتره. ۲ ساعت و نیم خوبه. اینجا زیر ۶ ساعت کسی رو نمی بینن! چند وقت پیش یه خانمه همونجا فارغ شده بود!

راستی اون برنامه تون یه خورده مولاناشو زیاد کنین لطفا (:

عاطفه جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ق.ظ

وااااااااااااااااااای چه خوب تولد حافظ اونجا میگیرین
عالییییییییه
مریم جونم ممنون بابت عکسااااات
خانوم نازه توو دل برو و خوشگل!
واقعا خوشحالم کردی با عکساااااااااااات

عاطفه جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ

امروز من کلی اشک ریختم وقتی فهمیدم خرزو گوگولیم انفلانزا گرفته
بعدش هم که فهمیدم زودی خوب میشه گفتم واااا حیفه اشکام

نیلوفر جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://niloofarj.blogspot.com

مریم جون، روز بزرگداشت حافظ ۲۰ مهر روز دوشنبه هست فکر کنم اشتباه چاپی شده

توئیـــــــگی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://130kg.blogfa.com/

حافظ پارتی چطور بود ؟
بیا تعریف کن ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد