گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

دوچرخه سواری

سلام به برو بچ پایه و پایدار اولا خسته نباشید دوما گشنه نباشید!  

بچه ها من بشدت شل شدم و پر ترک هم اکنون نیاز مند یاری سبزتان هستم که چه خاکی بر سرم کنم!یک خبر خوبم بدم که امروز هم برای بار دوم فاصله ۶ کیلومتری خونه مون رو تا دانشگاه با دوچرخه رفتم و به خودم افتخار میکنم البته بعدشم رفتم مک دونالدو همه کالری روزنمو بلعیدم و خوشحال به منزل آمدم (رشتی بخونین) دوستان دانشجو اگه میتونن به من یک خبری از اوضاع دانشگاها بدن خیلی ممنون میشم شلوغ شده یا خبری نیست! 

راستی یک خبر خوب دیگه هم دارم من قبلا که میشستم شکمم ۳ طبقه میشد اما الان ۲ طبقه شده اخ جون!!! 

شنبه شب با دوستان قرار گزاشتیم بریم کنسرت شکیلا کلی ذوق و شوق دارم آخه اولین بارمه که می خوام کنسرت برم البته من از صداش خیلی خوشم میاد مخصوصا عاشق آهنگ جدیدشم که با شهریار خونده همون که شعر فردوسیه ! به یزدان اگر ما خرد داشتیم / کجا این سر انجام بد داشتیم؟ 

کار نامه اعمالو می زارم امید وارم تا شب خودمو خفه نکنم و کالریمو بالا نبرم اگرم بردم نوش جونم !!! 

صبحانهشیر سویا ۱ تیکه نون با عسل۲۰۰
م.وآلو کوچک۵۰
نهارمک چیکن مکدونالد۴۰۰
م.و
شام ماکارونی۳۰۰
آبمور دن ۳ لیتر
ورزش۶ کیلومتر دوچرخه سواری
محخوب
کالری کل۹۵۰
عملکرد از ۱۰۰افتضاح

  

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا رئیسی یکی از خس و خاشاک چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ق.ظ http://rezaraeisei.blogsky.com

سلام. من طنز سیاسی مینویسم . اسم بلاگت جلبه توجه کرد امدم . دیدم ای بابا یک درد مشترک داشتیم ولی یک چیزی میگم کفت ببره ببم جان من ۹۰ کیلو از وزنمو کم کردم و عکساشم دارم
بله شلوغ بوده شریف و دانشگاه تهران طنزی هم در این ارتباط دارم بیا بخون خانوم خارجی

شکیبا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ق.ظ

آقا رضا چه جوری 90 کیلو کم کرده می تونه توضیح بده؟

من می دونم با صبر!!

توئیـــگی چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

تیییییی بلاااااااا می سرررررر
تیییییی جااان قرباااااااان
من نمیدونستم تو رشتی هستی مریم جونه . بدو بیا یه کشه بده ببینم :)) راستی قالب نو مبارک
خشانتتو بخورم . شرمنده که اینهمه عصبانیت میکنم هاااا

ای قوربانت بشم من که تورو دعوا میکنم واسه اینه که می بینم ۳۶ نفر دلداریت دادن من میگه حالا خیلی ناراحت نمی شی اگه من اشکالتو به روت بیارم زیادی احساس صمیمیت کردم ساری

نیلوفر چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://niloofarj.blogspot.com

سلام مریم جون
ببین اگه دلت میخواد تمام اطلاعات دانشگاها و همین طور که هر کجا چه خبری هست تر ایرون رو بدونی کافیه توی فیس بوک بری فن مهاجرانی بشی اون وقت تمام اطلاعات واست میاد
موفق باشی

حتما مرسی از اطلاعاتت تو اگه فیس بوک داری منو ادد کن

آفرینش چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com

سلام
انشالله کنسرت خیل یخوش بگذره

مرسی عزیزم شنبه شبه میرم برا همه میگم چه جوری بود

نانا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام گلم
کنسرت خوش بگذره

وای مرسی نانا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد