گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

 چرا من نمی توانم به بگفایی ها سر بزنم جریان چییه؟؟؟ کسی دیگه هم مشکل منو داره؟؟؟

 

 

سلام بچه ها امروز خیلی بد خوردم اما بهم هم خیلی خوش گذشت در کل الان افسرده ام چون حسابی بی جنبه بازی در اوردم و همه چی خوردم فردا جبران میکنم. فردا صبح مصاحبه دارم و خدا کنه که بخیر بگذره! م

  صبحانه

شیر سویا۱۵۰
 نهار ۱ مک چیز مکدونالد+۱ باواریو۳۰۰+۶۰=۳۶۰
میان وعده

کمی پنیرموتزارلا+کمی چیز کیک

۵۰+۲۰۰=۲۵۰
شام۲ قاشق پلو+۲ تا بادمجان۱۰۰+۲۵۰=۳۵۰
شکلات
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو۳۰ دقیقه رقص
دراز نشست
نماز
زبان
کل کالری امروزافتضاح ۱۱۰۰
عملکردصفر

ا اینجا جمعه شبا خونه یکی جمع میشیم بازی مافیا میکنیم خیلی حال میده منم خیلی این بازی رو دوست دارم تو ایران شما بازی می کنین یا نه!!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
نانا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام دوست جونای گلم

خدایا شکرت ... اینجانب نانای قهرمان ورود خودم رو به دهه ی هفتاد به عموم هموطنان عزیز چه در داخل یا خارج کشور ! تبریک و تهنیت عرض می کنم !

من یک نانای ۷۰۰/۷۹ کیلویی هستم ... باورتون میشه ؟

و اگه گفتین امروز چه روزیه ؟ امروز سالگرد عقد من و همسریم هستش ...

نمیدونین چقدر خوشحالم ... نمیدونین چقدر تغییر کردم ... نمیدونین چه حسی داره که از ۱۸ سالگی تا حالا این عدد رو روی ترازو ندیده باشین و بعد در ۳۳ سالگی ببینین ...

نمیدونین چه حسیه وقتی کمد لباس رو باز میکنین و میبینین هیچ لباسی ندارین چون همه شون بهتون گشاد شده ... خدایا ازت ممنونم .. دوست جونام از تک به تکتون ممنونم ... وجود شماها بود که من رو با انرژی هل میداد تا رو به جلو برم و تمام سختیها رو تحمل کنم ...

امروز برای من یه شروع فوق العاده هست ... یک آغاز تازه ...

میدونم هنوز اول راه هستم ... میدونم هنوز در مقابل بیشتر شماها من چاق هستم اما خب من موفق میشم و ادامه میدم ...

خدایا باورم نمیشه ...

همین ۳ ماه پیش من ۹۵ کیلو بودم و تازه برای زدن این وبلاگ ۲ کیلو کم کرده بودم که اقلاْ روم بشه بیام وبلاگ بزنم و نگم که ۹۷ کیلو هستم !

تا حالا دیدین کسی از خوشحالی وزن کم کردن گریه کنه ؟؟؟ ندیدین ؟؟؟ پس یه نگاه به من بندازین !

نانا نمی دونی چقدر خوشحالم که اینجوری لاغر کردی من بهت شدیدا افتخار میکنم آفرین به غیرتت به امید لاغری های بشتر سلامتی بیشتر زیبایی بیشتر
هوراااااااااااااا

نانا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام گلم
خوبی قربونت بشم
اصلا نگران نباش به خاطر گلی خانومه که احتیاج به انرژی بیشتری داشتی .. ایشالا از امروز دوباره همه چیز رو طبق روال ادامه میدی
بوس .. راستی این مافیا چی هست ؟شاید ما به اسم دیگه بازی کنیم ..

مرسی عزیز دلم یکم بازی مافیا پیچیدس اما با کارت بازی نمیشه!

شکیبا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

سه روزه این بلاگفا اعصاب ما رو به هم ریخته .من وب خودم رو نمی تونم باز کنم ولی وبلاگ آرام توئیگی هدیه نگین و پرستش برام باز می شند.البته برای چند دقیقه تونستم وارد مدیریت بلاگفا بشم و جدولم رو تکمیل کنم.چرا به خودت صفر دادی ؟خیلی سخت میگیریا.بوس

خوب پس من تنها نیستم شکیبا جونم عیدت مبارک بوسسسسس

شکیبا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ

عزیزم یادم رفت عید رو بهت تبریک بگم.خانومی عیدت مبارک.امیدوارم مصاحبه هم قبول بشی.اونجا ایرانی ها برای عید فطر برنامه ای دارند؟قربانت

نه والا ولی عربا و پاکستانی ها دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد