گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

جدول جدید

 جدول من از امروز این جوری خواهد بود تا آخر رمضان به نظر اومد حالا که دارم به غذا خوردنم نظم میدم با کمک شما به زندگی و کار هایی که همیشه باید بکنمو تنبلیم میاد هم نظم بدم. 

نمی دونم چند نفر شما کتاب قورباغه ات را قورت بده رو خوانده اما تو این کتاب میگه اگه سخت ترین کاری که تو روزت باید انجام بدی اینه که صبح به صبح یک قورباغه گنده و بو گندو رو قورت بدی بهتره که اولین کاری باشه که از خواب پاشدی بکنی!!! حالا جریان من زبان خواندن و ورزش کردن و نماز خواندن برای من حکم قورباغه هرو پیدا کرده که انشالا درست میشه!!!  

 

راستی اینم بگم یک خاطره ای از مریم ۲۴ ساله از تگزاس راجبع اینکه کار نشد نداره!! پارسال اوایل تابستون ما از اومدن ویزای آمریکامون نا امید شده بودیم آخه ۹ ماه شده بود که سفارت به ما هیچ جوابی نمی داد و تصمیم گرفتیم که ایران بمونیم چون خونه ای که توش بودیم قدیمی بودو احتیاج به تعمیر داشت یک کارگر اوردیم که برامون کف خونمون را سرامیک کنه اسم این جوان بهشتی آقا حسین بود کارش خیلی خوب نبود اما اخلاقش عالی بود البته بنده خدا حقم داشتا سالون ما خیلی نا فرم بود و من برای اینکه این مشکلو حل کنم مجبور شدم دست به کامپیوتر بشم و از کلاسای اتو کدو اینا استفاده کنم و سرامیک هارو اونجا مدل کنم و بیارم و به حسین نشون بدم که از کجا و به چه شکلی شرو ع به چسبوندن کنه!!! آخه من ساده نمی خواستم مدل چیدمان آجری میخواستم . بعد بهش گفتم حسین آقا از پسش در میای خودت من برم سر کار؟؟ اون وقت یک حرف خیلی ساده زد اما من هیچ و قت فراموشش نمی کنم همیشه بهم نیرو میده حسین گفت آره خانم مرگ که نیست که نشه کاریش کرد!!!!  

سحرینون پنیر۱۸۰ کالری
افطار۴ قاشق چیکن بریانی۳۵۰
میان وعدهما الشعیر۶۰
میوهنصف سیب۴۰
شکلات۳تا تافی۴۵
ویتامین
ورزش بازو۴ تا ست ۱۲ تایی
دراز نشست۶۰
نماز
زبان ۱ درس
کل کالری امروز۶۷۰
عملکرداز ۱۰۰میدم ۶۵

نظرات 15 + ارسال نظر
شکیبا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ http://shakiba83.blogfa.com

سلام عزیزم .واقعا جالب بود. به نظر من این جمله از جالبترین کلمات قصاره .ای کاش این جمله همیشه یادم بمونه

گل بهار سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://laghari88.blogfa.com/

واقعا برای هر چیزی یه راه حالی‌ وجود داره به جز...

پس کار چی‌؟؟؟ نشد نداره

آر عزیزم نشد نداره!!!

نیروی برتر (نیاز) سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

واقعا خیلی تبعیضه به خدا... توی هر چیزی... باور کن اگه قرار بود مردا بچه دار بشن نسل بشر ور میوفتاد بس که لوس و ننر هستن این مردا

هاها واقعنا

هدیه چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

سلام مریم خانم. چه جمله‌ی خوب و نیروبخشی گذاشتین. آدم وسوسه می‌شه بزنه به قلب ِ خطر :)

ای جان حالا به قلب خطرم نزدی نزدی اما لاغرو میشی

عاطفه چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ

آرررررررررررررررررررررره نه؟؟؟؟
مگه مرگه؟
حالا خوب درستش کرد این آقا جان؟

آره چند بار خراب کرد بش گفتیم کلی خوش اخلاق گوش داد درستشم کرد

بانو چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام
امگا ۳ برای تامین اسید های چرب هست.
ضد سرطان..ضد افسردگی و ضد پو کی استخوان و.....

ا چه خوب و مفید

نیلوفر چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

مریم جون، به مطلب خیلی خوبی اشاره کردی، منم از این به بعد سعی میکنم اول یک ساعتی زبان بخونم بعد بلند شم برم دنبال کارام، در مورد جدول ایشالا از ایران که برگشتم جدول هم میزارم ، مرسی از تذکرت

آره خیلی تاثیر داره آفرین

هدیه چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

مریم جان مرسی از راهنمایی‌ات واسه کالری خورش، توی ناهار امروز حسابی به دردم خورد :)

بوس

بهار چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام عزیزم. سایت جالبی دارید.اگر هر غذایی که می خورید دستور آن را که مثلا با چقدر روغن درست می شوند بنویسید ممنون میشم همچنین کالری غذاهایی که استفاده میکنید آخه من جدول کالری دارم ولی حساب کردن آن سخت است.وشما خودتان رژیم می گیرید یا دستور پزشک است؟اگر میشه لطفا رژیم خودتونو در سایت بذارید.مرسی

آدرس سایتتو میزاشتی بت سر بزنم؟!! برای شرو ع قد وزن سن رو بده تا بگم چقدر می توانی بخوری!

شکیبا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

برای تقویت زبان چی میخونی؟

من زبان تخصصی بیشتر می خونم اما تو اکه میخوا زبان روز مره تو خوب کنی اولا بهترین کر دیدن سریال هاس اینجاست معروف ترینشون که خیلی حرف های روز مره میزنه دسپرد هوس وایفه desperd housewifes تو انقلاب باید گیر بیاد سریالش کتاب 504 هم خیلی جلوت میندازه

توئیگی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://130kg.blogfa.com/

ای ول مریم گلی
ای ول حسین آقا

بشتر حسین آقا =)

یه تپل کوچولو چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام عزیزم ..

چه فکر خوبی کردیییی .... منم بهش می فکرم ..
آخه هی این چند روز مجبور شدم غذای فست فود و بیرون بخورم برای این ناراضیم ...

مرسی کلی روحیه گرفتم ...
برنامه ان رو دوست داشتم ...

بوس سفت و گل

سلام کوچولو جونم خودتو محدود نکن اون وقت منظوی میشی ما مثلا نصف غذاتو بخور

یه تپل کوچولو چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

هنوز دارم به جمله ه فکر می کنم ..

واقعا یه وقتایی چقدر زندگی رو به خوردمون سخت می گیریم + چقدر گاهی بد بینانه و دشوار تر به همه چیز نگاه می کنیم .

توانایی های انسان ها خیلیی زیاده .. کاش خودمون رو باور کنیم

گل

آره واقعا من که کوچکترین مشگی که پیش میاد اول به شوهرم گیر میدم میگم تقصیر تو بود بعدشم فقط آه و ناله و شماتت و اصلا به فکر راه حل نیستم!!!!

نگین چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ب.ظ http://besooyehadaf.blogfa.com/

جونم برات بگه مادر جان کنار وبلاگم قسمتیش رو نوشتم ولی توی این 37 روز رژیم 3.5 کیلو لاغر کردم ودوباره 1.5 کیلو وزن گرفتم نتیجه اینکه فقط دو کیلو لاغر شدم.خیالی نیست دخترم ما که از رو نمیریم.نهضت ادامه دارد...
راستی اگه وقت کردی آدرس وبلاگ منو عوض کن چون اومدم بلاگفا.مرسی

اتفاقعادیدم اما خواستم مطمئن شم بعدش دعوات کنم!!!!! اولا آفرین که از رونمی ری اما ۳۷ روز وقتت چی میشه!!! تو باید ۴ کیلو کم میکردی حداقل اونوقت ۲ کیلو کم کردی اکه این روشت ادامه پیدا کنه دلسرد میشیا!!! از من گفتن بود

بهار پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام مریم جان من سایت ندارم.قدم۱۵۲ وزنم۶۲کیلوست .در ضمن میشه بفرمائید منظورتون از شیر وکورن فلکس چه میزانه که شده ۱۸۰ کالری اگر دقیق جدولتونو بگین کمک خیلی خوبی واسه همه است واسه رژیم گرفتن.ونکته دیگه شما پیاده روی روزی ۳۰ دقیقه رو جز فعالیت حساب نمیکند؟مرسی

سلام بهار جان حتما یک سایت باز کن اما برای کمک کردن به تو
۴ قاشق برنج بی روغن ۲۵۰ کالری هر قاشق خورشت با گوشت ۱۵۰ بی گوشت ۷۰ تا نان لواش یک چاهارم نون ۱۰۰کالری بربری و سنگک یک کف دست بی انگشت ۱۰۰ تاس هر میوه متوسط ۷۰ تا موز متوسط ۱۵۰ تا شیر یک استکان ۱۱۰بقییه مواد هم پشت بسته اش کالری هاشون است مثلا پشت کرنفلکس نوشته نصف لیوان +شیر ۱۲۰ تا من یکم بیشتر خوردم زدم ۱۸۰ تا اگه چیزی رو مطمئن نیستم کالریشو بیشتر حساب میکنم

تو برای اینکه هفته ای ۱ کیلو کم کنی میتونی روزی ۶۰۰ تا بخوری اگه دوست داشته باشی که روز تقلب داشته باشی روز تقلبت حداکثر میتوانی ۱۱۰۰ تا بخوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد