گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

چه زود ۸۰۰ کالری تمام میشه!!

 سلام بچه ها من این شعرو خیلی وقتی محصل بودم دوست داشتم رو دیوار اطاقم زده بودم حالا می خواهم با شما قسمتش کنم آخه خیلی انرژی می ده شعر ییه از یک شاعر گمنام!!! 

گر به دریا میتوانی راه یافت   سوی یک شبنم چرا باید شتافت!!! 

حالا هنوزم به من انرژی میده!!امروز یک کاره بد کردم از سر کار خسته اومدم دنبال سید بعد تا سوار شد شروع کرد از رانندگی من ایراد گرفتن منم اصلا حوصلشو نداشتم سرش داد زدم باهم قهر کردیم اومدیم خونه منم تند تند شروع به آشپزی کردم اون اصلا نیومد کمکم کارا که تموم شد گفتم اینکه نشد بخور بخواب اصلا کمک نمیکنی منم روزم منم سر کار میرم اونم خیلی از حرف  من ناراحته حالا قهر کرده ساعت ۹ شبه هنوز افطار نکرده!! گناه داره خدا کنه از خر شیتون بیاد پایین! بچاره از ۸ صبح تا ۸ شب خونه نیست تعطیلات هم که اون آشپزی می کنه!!عجب گیری به بیچاره دادما!۱

 

سحری: 

شیر+کرنفلکس کالری۱۵۰

افطار: 

 فستفود

۴۵۰

میان وعد ه: 

شلیل +۴ تازیتون کوچک 

باواریو

۵۰+۶۰+۲۵=۱۳۵

آب: 

۴ لیوان

 نماز: 

کالری کل

 ۲۰٪ (۷۳۵)=۸۸۲

ورزش: 

ریلکسشن: 

اخیش الان ساعت ۱۰ و منو سید لوس بازی و تما م کردیم!! 

ای خدا جونم قرار بود امروز بهتر از دیروز باشه که !!! خیلی سخت تر بود !!  

امروز بعد از کلی سر و کله زدن با بچه ها ساعت ۱۰ دقیقه به ۸ کارم تموم شد و رفتم دنبال سید که از دانشگاه بیارمش ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تعطیل می شد  و چون من زود رسیدم و افطار هم شده بود رفتم استار بکس دانشگاه چایی و قهوه که نمی خواستم  آخه خیلی تشنم بود چیز خونک می خواستم اما به نظرم میو مد که کالری هاشون بالا باشه شامم چون ته چین داشتیم و می خواستم خوب بخورم نمی خواستم یک چیز با کالری بگیرم یوهو تو منوش  موکای لایت( یک چیزی شبیه کافه گلاسه) دیدم از خانم که سیاه پوست و کلی هم توپلی بود پرسیدم این چند کالریه گفت این یک سوم موکای عادی کالری داره و ۱۱۰ تاست (به جای بستنی یخ ریخته بود)بعد یک بوروشور از کالری های تمام محصولات استار باکس و مواد تولیدیشون داد خیلی خوشحال شدم  بعد که اومدم خونه ۲ تا برش خیلی کوچیک تهچین خودم شد ۵۰۰ تا صبح هم که شیر موز خوره بودم شد ۲۰۰ حالا دیگه حق ندارم چیزی بخورم این چه و ضعی چرا اینقد ۸۰۰ تا زود تموم میشه حالا خدا کنه بیشتر نخورده باشم تمام زورمو زدم که دست بالا بگیرم  

سحری: 

شیر موز کالری۲۵۰

افطار: 

 ته چین۲۰۰ گرم

۵۰۰

میان وعد ه: 

موکا۱۱۰

آب: 

۲ لیوان

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

۸۶۰

ورزش: 

ریلکسشن: 

نظرات 12 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ

حقته دیگه نیام پیشت
حقته!!!!!!
اصلا یه سر به منه بنده خدا نمی زنی ببینم زنده هستم یا مرده

نمیگی از بی غذایی دارم می میرم من که اینقدر شکمووم!!!
اوووم
دلت میاد من بمیرم آخه؟
پس کی بیاد اینجا لوس شه آخه؟
دو بار آپ کردی واست نطر نزاشتم

تا نفهمی اومدم
ترسیدم نمک گیر شم

خوب این گلگی های لوس و بی مزه و بی ریخت بسه دیگه !
خوبی؟

اومدم بابا دم درم باز کن چرا میزنی

توئیگی چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

چه ایده جالبی
منم همیشه به این فکر کردم که یه کلاب ورزشی میداشتم که توش یه سوپر مارکت کوچولو بود با همه اقلام لایت و شوگر فری از خوراکیها و یک رستوران کافی شاپ کوچوله هم توش داشت که توی منو کالری همه چی نوشته شده بود :)
ته چین نوش جان

آره نا مردا مک دونالد تو بعضی ایالت ها روی منو غذا کالری هاشو هم نوشته!!!! از یک طرف خوبه از یک طرفم آدم کوفتش میشه که!!!

شکیبا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://shakiba83.blogfa.com

سلام عزیزم .خوبی؟چه میکنی با غربت .اوضاع و احوال درسا خوبه ؟گلم خیلی ممنونم که هر روز بهم سر میزنی و راهنماییم میکنی.بوس محکم

نیلوفر چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

مریم جون حالا چرا کالریتو ۸۰۰ انتخاب کردی تا ۱۲۰۰ که جا داری بخوری ؟ بابا سعی کن یه کم بیشتر بخوری این جوری بدنتو لوسش میکنی اونوقت بعد ها نمیتونی بیشتر بخوری چون عادتش دادی، حالا از من گفتن بود

داستانسرا(عمولی) پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.amoooly.blogfa.com

میگما اگه از کسانیکه رژیم میگیرن التماس دعا بکنیم تاثیری میتونه تو لاغری داشته باشه؟؟؟؟؟:))))))

ولا کار ما علمیه با دعا و جادو جنبل کسی لاغر نمیشه

عاطفه پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

صبحی مثل پیر زنای تپلی که یه خال بزرگ گوشه لپشونه باهات حرف زدم ووووووووووووووووو

اخی این چه حرفیه مثل نوه اون پیرزنه که خیلی هم نازه بودی

لونا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://lunaa.blogfa.com

سلام
چه جالب...کاش همه رستورانها کالری غذاهاشون رو توی منوشون مینوشتن تا آدم با خیال راحت بدونه چی باید بخوره و چی نخوره!!اما فکر کنم یجورهایی هم ممکن بود ورشکست بشن چون خیلی از مردم با دیدن کالری بالای غذاها ممکن بود کلا از سفارش غذا منصرف بشن!
ته چین نوش جونت

تو امریکا همه ی رستورانا کالری غذا هاشونو دارن اما بایید از اونا بخوایی یا تو وبسایت شون بگردی

نانا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام
چی میشه بیای منم دعوا کنی ؟
هر وبلاگی میرم از ترس تو خیلی مراعات میکنن ! ( شوخی )
دوستت دارم زیاد
میشه برام حساب کنی که من در روز چند کالری بخورم هفته ای یک کیلو کم میشم ؟
خودم ده دفعه رفتم تو این سایت ها اما آخرشم سر در نیاوردم
۳۳ سالمه
۱۵۵ قد
۸۳ وزن
خیلی ازت ممنونم
ببخشید که زحمتت میشه
میزان فعالیت هم خیلی کم !

چه زحمتی خیلم باعث افتخاره

گل بهار پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ http://laghari88.blogfa.com/

مریم جونی همه ی آقایون از رانندگی‌ خانوم‌هاشون ایراد میگیرند،حالا چرا خدا عالمه،فکر میکنند خودشون "شوماخر" هستند !!!!

حالا جالبیشا ینجاست که تاحالا ۲ تا تیکت رانندگی گرفته رو هم ۳۰۰ دلار
منو دعوا میکنه

من خوبم پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ http://thinthin.blogfa.com/

اولا که شعر قشنگی بود. می نویسمش به عنوان سرلوحه می ذارمش جلوی چشمم.این فستفود سرهم نوشتنت خیلی بامزه بود دوساعت نگاه می کردم ببینم چی خوردی!!!

ِآره امروز من فست فود خوردم ۲ تا تیکه پیتزای کوچک ۳۰۰ تا با ۱ قاشق غذا خوری پاستا با ۲ عدد سیب زمینی

من خوبم پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

جدول دنگ و فنگ داره و من گیچ می زنم توش! ولی می رم تو کارش بسکه عزیزی!

مرسی بوس

ریحانه پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام خانمی
چطور مطوری؟برنامت خوب پیش میره؟
یادت باشه که همه بهم سر میزنیم ها؟
چه نظر بذاریم وچه نذاریم پس بدو بیا بمنم سربزن ویه ایول بهم بگو[بوسه]
ما دلمون گرم بهم دیگه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشه پیشه تو هم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد