گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

امتحان

عجبا یک هفته در میون این امتحان لعنتی رو گند میزنم من!!! ۳ تا سوال درست را غلط کردن هنر می خوادا!!! عصبانیم حسابی! 

وزنم رو به کاهش حدودا ۵۷ تام تا بشم ۵۱ ول نمی کنم!! اینشالا ماه رمضونی! 

توی این گرما حسابی سرما خوردم از بس که جاهای سر پوشیده اینجا سرده!!یک سوتی خفنگ سر کار درکردم از خودم که مپرس هنوزم شرمنده ام!!!  

شب با بچه هام میام آپ می کنم دوباره بوس

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.artoftravel.blogsky.com

با حاله! با حالی خودتم. این مشخصات نوشتنت جالب بود.

سپهر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام ُ برای شما اآرزوی موفقیت میکنم. بیشنهاد میکنم برای رهایی موقت از این فشار حتی کم موسیقی گوش دهید.
برادر کوچک شما از ایران

بهاره جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

میمی عزیز ناراحت نباش روزگار اینطوری گهی بشت به زین و گهی زین به بشت.

وحید از چالوس جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

بمون ولی به خاطر غرور خسته ام برو
برو ولی به خاطر دل شکسته ام بمون

سکوت کن سکوت حرف اخره


چی شد آقا چی کار کنیم؟

وحید از چالوس جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

دمی باغم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد
به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی ارزد

عزیزم سکوت ممکن است جند معنی داشته باد . یکیش تحمل است . ظرفیت است

وحید از چالوس جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

دلم هوای ساحل کرده . آیا تو به ساحل نزدیکی؟
راستی کدوم ایالت زندگی میکردی ببخشید که الان یادم اومده ازت سئوال کنم؟

Man texas hastam ta khalij Mexico 3 s@t rahe

سارا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام آخه چرا؟

مستر تنز(همون طنزخودمون) جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

از گورخری پرسیدم: «تو سفیدی راه راه سیاه داری، یا اینکه سیاهی راه راه سفید داری؟«

گورخر به جای جواب دادن پرسید:

تو خوبی فقط عادت‌های بد داری، یا بدی و چندتا عادت خوب داری؟

ساکتی بعضی وقت‌ها شلوغ می‌کنی، یا شیطونی و بعضی وقتها ساکت می‌شی؟

ذاتا خوشحالی بعضی روزها ناراحتی، یا ذاتا افسرده‌ای و بعضی روزها خوشحالی؟

لباس‌هات تمیزن فقط پیرهنت کثیفه، یا کثیفن و شلوارت تمیزه؟

و گورخر پرسید و پرسید و پرسید و پرسید و پرسید، و بعد رفت!

[ بدون نام ] شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام امروز روز مرد است آیا امروز را به همسرت تبریک گفتی؟ امیدوارم همیشه باهم باشید وخوشبخت .

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی
و… بسیار سخت است … سید روزت مبارک . . .
از راه دور و از طرف میمی

Mersi az tabriketoon

سپهر شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

پیشاپیش روز مرد روز صاحبان قلب سرد روز منت کشان سر شب

روز مزاحمین نصف شب بر شما دلاوران ۵ شنبه شب مبارک !

زی زی گو لو شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممم
من اومدمممممممممممممممممممممم
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یهوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
براووووووووووووووووووووووووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد