گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

زنک

گفتن نداره! اما اگه بنویسمش قطعا راجبعش کمتر حرف میزنم. خوب اگه اینجا بگم کسایی که نمیشناسمشون می خوانن و خیلی غیبت نمیشه! خلاصه اش که این رفیق ما بد جوری روی اعصاب آدم پیاده روی می کنه! الان که دیگه تحویلش نمی گیریم رفته و با تمام دوستای ما که ما یکمی باهاشون مشکل داشتیم( البته از این مشکلاتی که خودمون می دانیم اما هرگز به روی هم دیگه نمی آوریم) خلاصه اش با اونا تریپ لاو ترکونده و صبح ها می روند باهم می دواند!!! :)) همش فکر می کنم که هنوز از اون بازی والیبالی که راش ندادیم اینقدر ناراحت که صبح ها برنامه ورزشی پیاده کرده! این بار اولش نیست تقریبا با تمام کسانی که  دوستیشو به هم زده همین کار ها را کرده! ای کاش زود تر از بین ما برود که جمع تمام دوستای ما را به هم زده!! 

   

ای کاش می شد بهت فکر نکم! اصلا به حسادت های زنانه ی بسیار زشتت توجه نکنم! اما لامذهب یک زمانی دوستم بودی به این راحتی ها من همه چی یادم نمیره! تویی که هر لحظه احساساتت که عوض میشه یک لحظه هم فکر نمی کنی و چشم سفید بازی در میاری!!   

 

آخیش راحت شدم! حرف هام زدم! یک روش روانشناسه که معروف به صندلی خالی است را من اینجا پیاده کردم!!!  یک صندلی خالی برای مخاطبت٬ فقط می ماند چیز هایی که توی دلته بهش بگی! گشتاسب تراپی! 

 

صبحانه ۳۰۰ تا نهار ۴۵۰ تا اینجا! 

 

پیوست: امتحانم خیلی بد نشد خوبم شد تازه :) 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگند سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

خیلی خوب کاری کردی نوشتی ، امیدوارم کاملاً تخلیه بشی و این موضوع خیلی ازت انرژی نگیره . take care

سارا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.sarahr1234.persianblog.ir

اصلا افکارت رو در مورد این خانم تحویل نگیر تا یادت بره. چه خوب که امتحانت هم خوب شده

mj.tavakoli سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://teo2l2.mihanblog.com

هی فکر میکنم این Golbaghali کیه کامنت زده؟ فکرم به همه بچه ها چرخید، آخر سر وقتی فارسی تایپش کردم دیدم وبلاگ شماست.

فکر این رفیق والیبال راه ندادتم نکن:)

عرضم به حضورت که منم یه بار رژیم گرفتم که برای صد پشتم درس عبرت شد، همین دو هفته قبلم شکستمش.

من سال اولی که اومدم دانشگاه 93 کیلو بودم با 178 قد، یواش یواش شدم 98، الآن ولی 78 ام، دو هفته پیش فقط یه کمی چربی اضافه رو پهلو م مونده بود که میخواستم اونم آبش کنم، صورتم که خیلی لاغر شده بود، کلا کربو هیدراتو حذف کردم، آقا بعد یه هفته یک چنان ضعف عمومی گرفتم که بیا و ببین، کلا بی خیال رژیم شدم، جات خالی امروز نهارم دو پرس باقالی پلو با ماهیچه زدیم بر بدن، معلوم نیست تا یه ماه دیگه چه شکلی بشم.

ای بابا این بلاگ اسکایم که شکلک نداره آدم نمیتونه احساساتشو درست حسابی منتقل کنه . اه اه اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد