گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

باز هم بر گشتم

سلام به تمام دوستای گل! اگر چه اگر هم کسی جواب سلامم رو نده ناراحت نمی شم از بس که شل کن سفت کن می نویسم! این چند وقت بیشتر با آی پدم اینترنت بازی می کردم اونم زبان فارسی نداره نمی توانم باش بنویسم این شد که آپ نکردم! اما دلم می خواهد تراوشات ذهنی ام را با کسانی قسمت کنم که من را فقط از روی افکارم می شناسند!   

 

چند وقتیه که گوش شیطان کر زندگی خوبی دارم! دوستانی که همیشه در کنارم بودند اما هیچ وقت اینقدر دوستشان نداشتم! به اسم های مستعارشان را می گویم چون احتمالا خیلی راجع به شان صحبت خواهم کرد! یک دختر ناز و هم سن من که به خاطر شباهت زیادش به خواهرم بهش سیسی می گویم! 3 تا پسر مجرد به اسامیه مستعار سجی و جان و عالم! 

 

امروز با این دوستانم به پارک آبی رفته بودیم جای شما خیلی خالی بود کلی خوش گذشت! بدترین جای دنیا هم با دوست هایت خوش میگذره مثل خوابگاه های دانشجویی!  

خلاصه 2 هفته ای هست که با این بچه ها داریم خوش میگذرانیم! مثلا نهار ها هر روز یکی درست می کنه و دانشگاه می آورد و دور هم می خوریم. چندتا فایده داره اولا دوستانت رو می بینی بعد به جای هر روز نهار بپزی 1 روز نهار می پزی! اما امکان چاق شدن هم داری من خیلی نگران وزنم هستم که این همه زحمت رو یک جا بر باد دهم! از الان به بعد وبلاگ من وبلاگ ورزشی هست!! کاری که هرگز در این 25 سال نکردم!  

 

نکته بعدی اینکه من این تابستان 7 ساعت درس دارم و 10 ساعت هم کار می کنم اما درسم رو خیلی سر سری گرفتم ! باید خیلی زحمت بکشم برای یک A خوشگل و باسواد! 

 از وبلاگ سعی میکنم برای برنامه ریزی ورزشی درسی و زندگی استفاده کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.sarahr1234.persianblog.ir

خداروشکر که همه چی خوبه در کنار ورزش رژیم رو هم حفظ میکنی دیگه ؟

حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد