گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

خوب دیروز روز خوبی بود. از صبح کلاس بودم امتحان روانشناسیمم خوب دادم. غذا خوردنم هم خیلی خوب بود! یک تجربه جدید هم داشتم! ۲ واحد نون با ۲ تا کتلت برای نهار داشتم. ولی برای اولین بار همشو یک جا نخوردم! روز های سه شنبه و پنجشنبه من از ساعت ۷ صبح دانشگاهم تا ۹ شب! همیشه خیلی گشنه می رسیدم خانه و به یخچال یورش می بردم! اما امروز واقعا گشنم نشد! ساعت ۱۰ صبح دیدم گشنمه نصف یک نون با نصف کتلت خوردم ساعت ۱۲ هم همینطور ساعت ۲ و ساعت ۴ هم همینطور! معده ام انگار خیلی خوشش اومده بود چون اولا اصلا گشنه نموند ثانیا اینقدرم پر و سنگین نبود که نتونه هضمش کنه! بعد از این کار خوشم آمد! یک پرتقال داشتم اونم باهاش همین کار رو کردم ساعت ۶ نصفش رو خوردم ساعت ۸ هم نصف دیگش!! ۹ هم رسیدم خانه یک کاسه سوپ خوردم و خوابیدم! پس واقعا اگر وعده های غذاییت را زیاد کنی کمتر گشنه می مانی و کمتر هم می خوری! 

 

اما امروز صبح : تا حالا ۱۵۰ شیر+ کرنفلکس+ ۵۰ شکلات خوردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام خانمی ، خوبی ؟ من یکی از خوانندگان خاموش وبلاگ شما هستم . خیلی وقته از شما خبری نیست ، خیر باشه عزیزم ، امیدوارم سلامت و پاینده باشی .

شانون دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

کجایی خانم خانمها؟ خیلی وقته که بی خبریم ازت. خیره انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد