گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

سلام دوستان گل. امروز حالم یکم بهتره! با خالم حرف زدم٬ تولدش بود. خیلی انرژی گرفتم. امروز می خواستم درس بخوانم اما از آنجایی که هر خواستنی توانستن نیست٬ لذا من هم نتوانستم! 

به جاش رفتم خریدکه چقدر بیشتر حال داد بعد یک فروشنده ایرانی هم اونجا کار میکرد هی بهم گفت چقدر هیکلت خوب شده منم جو گیر شدم ۵۰ دلار ازش خرید کردم! هه هه هه امان از خوشتیپی! فردا باید برم دانشگاه ۸ صبح تا ۹ شب ۴ تا کلاس دارم وسطاش هم چندساعتی که بیکارم میرم شنا! وای اینقذه حال میده. استخرش سرپوشیدس ولی دور تا دورش شیشس بیرون معلوم تو داری شنا میکنی یا توی جکوزی نشستی اونوقت بیرون برف میاد! آخ که چه حالی میده! یک تولد هم دعوت شدم. تولد یک دختر ۴ ساله به اسم آنا! برای تولدش ۲ تا اسب کوتوله می خواد اجاره کنه بیاره تا بچه ها سوارش بشن!! خیلی هیجان انگیزه! مادرش لیزا٬ که یک زن آمریکایی هست٬ به من میگفت که یکی از دوستای آنا رو دعوت کرده بعد اون توی کارت دعوت نوشته I pray to got, so he will let me to come!!! ترجمه ای وحشت ناک از انشا الله!!! از خنده مرده بود هی به من می گفت مگه مسلمونا برای رفتن به تولد دعا می کنن!! منم چی بگم غش غش خندیدم!!  

 

اوضاع رژیم: صبجانه 200 کالری ناهار 400 شام 350 متفرقه 100 دوساعت هم مال گردی به جای ورزش!!

الان میام به آشیانیتان

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

وضع درس و زندگی خوبه؟
تولد خوش بگذره

سوگند شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

واقعاً تو کارت اینو نوشته ؟ نمیتونست مثل بچه آدم یه کلمه بگه میام ؟؟؟؟

راستی مریمی الان چند کیلویی ؟ هنوز تو دهه 50 هستی دیگه ؟ یه وقت شیطونی نکنی نیای بگی!! :)

من ۵۰ تو چی؟؟

فاطمه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ http://fatima1383.persianblog.ir

مریم جان سلام
میدونم کم میام وبلاگت اما این چند باری که اومدم چند تا نکته خوب از روابطت برداشت کردم یکیش همین مهمونی بود که واسه یه زن باردار میگیرن و وسایل سیسمونی که لیستش به فروشگاه میده رو بقیه براش میخرن خیلی برام جالب بود از قول خودت چند جا مطرح کردم به نظرم رسمهای جالبی هست که اگه بتونیم ما هم اجرا کنیم کمک زیادی به دوستان اشنایان میکنیم به جای اینکه بعد تولد همه یه مشت لباس و اسباب بازیهای مزخرف میبرن هدیه میدن قبلش یه کمکی به سیسمونی میشه....
یکی دیگه از مطالب جالبت همین اسب تو مراسم تولده حالا اینحا شاید نشه اسب کرایه کرد اما میشه با یه ابتکار به جای خوروندن و رقصیدن به بچه ها تو مراسم تولد یکم هیجان تولید کنیم خیلی این مطالبت جالب بودن ... حتما این مسائل حتی اگه برای خودت جالب توجه نیست برای ما عنوان کن باز هم میام ... دستم درد گرفت چقدر نوشتم او ه ببخش

wow مرسی از این همه لطف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد