گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

امروز خیلی تغذیه ام خوب بود! ۸۰۰ تایی شد! ولی سالم و خوب! 

صبح را با ایمیل مادرم آغاز کردم که سراسر اخبار بد بود! پسرعمه ام را روز ع ا ش و را دست گیر کردن و من تا امروز نمی دونستم اما خوش بختانه بعد از این همه وقت اولین تماس رو با عمه ام اینا گرفته! بیچاره بیماری صرع هم داره براش دعا کنید!!! چه بگویم که حدیث تکرار است! 

امروز همه کلاسام خیلی خوب برگذار شد!الانم دام بیهوش میشم زودی میام بهتون سر میزنمژژ 

 

یک نظر سنجی فوری!!! 

اگه شما یک دوست متاهل داشتین که توی دانشگاه هی پسرای مختلف رو به شما نشون میداد و می گفت باورت نمیشه مریم این پسره دیروز اومد به من گفت اوه مای گاد تو چقدر کیوت و نازی!!! بعدم ازت بپرسه که چرا بهم گفت خیلی نازی؟؟؟؟!!! فرداش دوباره بیاد به تو بگه باورت نمیشه امروز این یکی پسره بهم گفت بیابریم قهوه بخوریم!!! راستی لازم به زکر که ایشون ۲۹ سالشونه!!!!و ۴ ساله عروسی کردن!!! البته جلو شوهرش هم میگه که بهم میگن چقدر نازی!!! ولی بشدت روی نرو منه! از نظر قیافه بسیار معمولیه!! سبزه تند! و قد۱۵۰ لاغر! یکم جون تر از سنش میزنه اما به نظر من و دوستامون و همسری خیلی معمولی هست!!! اگه کسی توی فیس بوکم هست آلبم هالوین اون خانمی که لباس محلی قرمز شیرازی پوشیده و با سید که دراکولا شده عکس گرفته! شما با این آدم چی کار می کردین که فکر نکنه شما حسودی هستین!! آخه دختر هایی که توهم زده هستن رو که شما میشناسین!!! البته خودش بشدت حسود هست و وقتی میخواد ازت تعریف کنه بهت میگه * کثافت!!!! چه خوشگل شدی!!!! * با یک لحنی میگه که نامادری سیندرلا از سیندرا تعریف می کنه!!!! خلاصه برخورد شما با این آدم چیه!؟؟؟ البته بشدت غیبتی هم هست و ممکنه زیرآبتون رو بزنه و همه دوستاتون رو بر علیه تون بشوراند!هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!  

 

به این غذا توجه کنید 

 

صبحانه یک نان تست+ یکم پنیر+چای سبز=۱۲۰ 

۲ تا قهوه با شیر+یک شیرینی=۲۰۰

نظرات 13 + ارسال نظر
توئیگــــی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ http://twigy.blogfa.com/

چی بگم . وقتی آدم حتی یک دقیقه دلش رو بذاره پیش دل خانواده هائی که بچه هاشون در بند شدن ، دل خون میشه
خدا خودش یه رحمی به حال جونامون بکنه .

رها چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://rangezendegi9.blogfa.com

سلام خانومی. خسته نباشی. منم الان اتفاقا بسیار خوابم میاد اما خوب دلم نمیاد به دوست جونام سر نزنم. چندین بار وبتو خونده بودم اما تا حالا نشده بود واست کامنت بذارم. خیلی خوشم اومد که تو و همسرت با این مشقتی که داشتین کوتاه نیومدین و تا آخرش ایستادین و حالاهم اینقدر همدیگه رو دوست دارین.

سارا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

مریم جون سلام من تازه باهات آشنا شدم و با اجازتون چند تا از ژست های قبلیتون رو خوندم می خواستم به خاطر پشتکار زیادت بهت تبریک بگم واقعا سخته دور از خوانواده و با وجود کار کردن درس هم بخونی ولی مطمئنم تلاشت بی ثمر نمی مونه و ۷ سال بعد یه خانم دکتر حسابی میشی. آفرین به ارادت.

توئیگــــی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ http://twigy.blogfa.com/

خوب الان رفتم عکس رو دیدم . البته اصلا زیبا نیست . یعنی نه زیباست و نه لوند . اما خوب شاید در رفتار و حرکات یا اخلاقش یه چیزی باشه که مردا دوست دارن نمیدونم .
در هر حال مریم جان ، هر آدمی یکسری چیزها هست که خوشحالش میکنه . خوب اگه اونم دوست داره که اینطوری فرض کنه ، من اگر جای تو بودم فقط با لبخند شنونده میشدم . بالاخره اون دوست داره اینطوری نشون بده . تو هم که دوستشی ، میتونی به این احتیاجش جواب مثبت بدی .
نهایتا اینکه در تنهائی یه تذکر بهش بدی که ازنظر اخلاقی درست نیست اینطوری بگه جلوی دیگران . قضاوت بدی راجع بهش میکنن .

راست میگی بهتره که با لبخند جوابش رو بدم به جای اینکه دشمن تراشی کنم!

سحر چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

بابا مریم جون من هم ad کن تو فىس بو کت خوب

خوب آیدی بده وبلاگ بده

سحر چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

این ادرس منه Sahar Rezaie

۴ تا پیدا شد عکست با حجابه؟؟؟

سحر پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ http://saharolaghari.blogfa.com/

نه یه تاپ مشکى تنم هست موهام مِش هست عکس م بى حجاب هست

تینا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ

آخرش خودت هستی که تصمیم می گیری باهاش دوست بمونی و اگه دوست هستین اون در چه حد می تونه باهات صحبت کنه. اینطور تعریف کردن بنظرم خیلی مودبانه نیست و من اگه بودم بهش می گفتم که اصلا دوست ندارم اینطوری باهام صحبت بشه. این هم که هر روز داره از این میگه که فلانی و بیساری از من تعریف کردن گویای یه مشکل عمیقه... بهتره به خودش واگذر کنی که حلش کنه.

صورتی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ق.ظ http://lookasyoufeel.blogfa.com

ببین شاید دلش می خواد جلب توجه کنه و شما هم تایید کنی که اون "کیوت و نازه".
اگه دوستیت باهاش برات مهمه، تاییدش کن و بذار کمبود توجهش ارضا بشه. مثلا بهش بگو "خوب راست میگن نازی دیگه!"
ولی با حرف تینا هم موافقم کگه اونم اگه تو رو دوست خودش حساب می کنه باید حرمتت رو نگه داره.
من شخصا اگه جای شما بودم سعی می کردم یه جوری که کار به خاله زنکی و غیبت نکشه ازش دور بشم، مثلا اینکه کلاسامو ساعت های دیگه ای بگیرم.

سوگند جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

احوال بانو ؟؟؟ خوبی مریمی ؟ سید خوبه ؟
میگم منم باید برم تو فیس بوک عکس دوستت رو ببینم که نظر بدم . اما کلاً منم تازگیا از این جور آدما زیاد میبینم برعکس بچه ها من فکر میکنم نباید باهاش کنار بیای . یعنی من نسبت به این جور آدمها یه حسی دارما . میگم خوب چرا ازدواج کردن ؟ یعنی دنبال جلب توجه همسرشون هستی یا بقیه ؟؟؟؟
نمیدونم شایدم من خیلی الدفشن هستم اما این اخلاقو اصلاً دوست ندارم...

مریم جون موهات بهتر شدن ؟ همش تو فکرت بودم

موهام :( اینشالا بهتر میشه!!! سرم خیلی خالی شده :( ولی الحمدولله دیگه نمی ریزه ببینم کی در میاد!

سوگند شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

راستی مریم کنسرت اندی رفتی بالاخره ؟ همش یادت بودم
عکساشو بذار تو فیس بوک ها

زی زی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

چطوریایی تو ؟

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلااااااام مریم جون :*
دلم برات تنگ شده بووووووووود .. خوبی؟ آقای سید خوبه؟
پزشکیت و باربی شدنت رو ببینم عزیزم.
امیدوارم بزودی از شر ظالم نجات پیدا کنیم .. برای پسر عمه ت دعا میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد