گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

نیروی جدید!

coffee3 

سلام امروز صبحانه خیلی خوب خوردم همش ۱۲۰ کالری! تا ساعت ۴ هم دوام آوردم و بچز ۲ تا قهوه هیچی نخوردم اما یهو نهار به سمت کتلت ها یورش بردم و ۳ تا کتلت+نون و نوشابه و سس خوردم! فکر کنم رو ۶۰۰ رفتم شام هم یک کتلت+یکم نون و ماست روی هم رفته ۳۰۰ تام شام! ۱۰۰۰ تایی خوردم! اینشالا که بیشتر نباشه!!! 

نمی دونم تا چه حد با کسایی برخورد کردین که فقط اطلاعات میگیرن و چیزی به شما نمی گن!!!من از این آدما متنفرم! امروز یکیشون به پستم خورد! همش سوال می کرد و وقتی من سوال میکردم منو میپیچوند!!! عجب!! توی یک موقعیت بدم بودم توی کافی شاپ داشتم بکوب آناتمی می خواندم که یهو ۵ تا از بچه ها اومدن توی کافی شاپ و امدن طرف من و سلام و علیک و این حرفها بعد نشستن پیش من! اما نکته ی بسیار منفیش این بود که هیچی سفارش ندادن! خیلی این کارشون زشته !کافی شاپ که کتابخانه ی عمومی نیست محل کسبه!! تازه ماجرا به اینجا که ختم نشد! که ایکاش میشد! با خودشون هم ساندویچ مک دنالد اورده بودن که توی کافی شاپ مردم بخورن!! من همش از اینکه اینا پیشم بودن خجالت میکشیدم! آخه یارو کافی شاپه کلی منو میشناسه اصلا ازم نمی پرسه چی میخورم خودش میدونه که من همیشه کلمبیای لایت می خورم! حالا اینام اومدن پیش من هی با من حرف میزنن البته من خیلی محترمانه گفتم :بچه ها تورو خدا من باید زود تر این فصل رو تمام کنم بعدا با هم گپ میزنیم! اوج ماجرا اونجا بود که صاحب مغازه خیلی مهربون و محترمانه اومد طرف میز ما و در حالی که روش به من بود گفت ببخشید غذای جای دیگه در کافیشاپ ما متاسفانه ممنوعه!! ولی میتوانید از غذا های ما استفاده کنید! یک چشمک هم زد و گفت و بهتر از مک دنالده!!! اما رو که نبود!!! چیزی که سفارش ندادن و ساندویچشون رو بردن بیرون و روی صندلی های بیرون کافیشاپ میل کردند!! یک خانمی که تازه از ایران اومده بود مگه ول میکرد هی می خواست از من اطلاعات بکشه! خلاصه منم اعصابم داغون شد سریع به سید زنگ زدم که پاریکال( استعاره از ماشینمون یا همون خر پرین) را آتیش کن و من راببر خونه که اصلا نمیشه اینجا موند! خلاصه این هم از ماجرا های امروز من!راستی یک عکسی از یک تیکیه این کافی شاپ که کارای دستی مردم رو میفروشه میزارم چون واقعا برای من جالب بوده!  این عکس عاشقانه هم که از توی گوگل ایمیج پیدا کردم صاحب این کافی شاپ رو نشون میده با دوست دختر گرامیشون البته پی جی عکس ۱۳ سال تمامه!

Coffee Haus Downtown - handmade boutique 

Thomas & Cheyne - Coffee Haus Downtown

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ http://mech-tech.blogsky.com

من که از 80 به 74 رسوندم خودم رو پس چی میگی
تازه قدم نزدیک 190 هستش

میعاد سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ق.ظ http://jangjoo.blogsky.com


سلام
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشا اگه به منم سر بزنی و نظر بدی
بای باااای

شیما سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ب.ظ http://successsummary.blogfa.com/

چه بانمکه این عکسا . البته اون پایینه رو من ندیدما استغفرالله ما که تا حالا این صحنه ها رو ندیدم . وای خدا مرگم . ولی در مورد کسایی که اطلاعات می گیرند ونم پس نمی دن باید با همسر من روبرو بشن یعنی هزار جور ازش سوال کن بالا برو پایین بیاند نم پس نمی ده . بلاخره طرف ول می کنه البته تو کار کسی هم فضولی نمی کنه ها.ولی از من بپرسم با هیجان از سیر تا پیازو می گم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد