گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

روز اول کلاس

سلام بچه ها! امروز روز اول کلاس های من بود. معلم من یک خانم ناز حدودا ۳۵ ساله خوش تیپ و همش لبخند به لب بود! توی کلاسه مون هم یک پسر ایرانی به اسم علی بود ولی اصلا فکر نمی کنم که بتوانه فارسی حرف بزنه! منم نم پس ندادم که ایرانی هستم بایک دختر بقل دستی ام هم آشنا شدم اسمش امیلی بود از این چشم آبی خیلی سفیدای بی نمک ولی به نظرم دختر خوبی می آمد! حالام توی کتاب خانه ام و کلاس ندارم تا ساعت ۱ ظهر ۴ ساعت بی کاری!!! دیروز خیلی خوب کالری نگه داشته بودم بعد با سید و یکی از دوستامون رفتیم استاک یارد (یک شهر قدیمی تگزاسیه!) بعد اونجا من خیارشور سخاری خوردم!!! به به خیلی خوش مزه بود! عکسش رو توی فیس بوکم گذاشتم! خلاصه حتما کالریش زیاده چون خیلی چرب بود!!!  

  

یک نکته دیگه هم که اعصاب منو خورد می کنه بحث های بی خود مذهبیه!! از بعد از انتخابات به تمام آدم های مذهبی به چشم مامور جمهوری اسلامی دیده میشه و همش بچه ها باهاشون درگیر میرشن!!! و اگر دختر با حجابی بیاد یا مثلا بجز گوشت های حلال چیز دیگه نخوره بهش انگ جمهوری اسلامی می زنن و یا تردش می کنن! حالا این دختر خاله های من با اینکه از ۲ سالگی آمریکا بودن اما خیلی مذهبی هستن نماز شون رو سر وقت می خوانن و گوشت های غیر اسلامی نمی خورن و از این کارا! حالا از وقتی تگزاس اومدن و دوستای ما دعوتشون کردن خونشون و توی فیسبوک ادش کردن مکافات ما هم شروع شده!! هی دوستای مجرد پسر مون که مطمئنم بی منظور هم نیست چت های طولانی با این بد بخت می کنن و هی بد جمهوری اسلامی رو میگن  و هی ازش می پرسن تو چی دیدی از اسلام که اینقدر مدهوشش شدی؟؟ بعدشم بهش میگن تو از آخوندا بدتری!!!! آبروی منو بردن دلم می خواد برم یک چیزی بهشون بگم اما می گم برای دختر خالم بد میشه میگن عجب بچه ننه اییه رفته شکایت کرده!!! بابا جون من دین یک چیز شخصی!!! مثل همه چیزای شخصی و خصوصی دیگه اصلا به شما چه که اعتقاد دیگران چیه!  رئیس دختر خالم یهودیه خیلی هم زن معروفیه توی آمریکا نویسنده است و دختر خالم هم ادیتورشه! بعد این خانم یهودی از وقتی فهمیده که دختر خالم یک رژیم خاصی داره و فقط حلال می خوره رفته تخقیق کرده و بنظرش اومده که گوشت های اسلامی سالم تر از بقیه گوشت ها هستن بخاطر نداشتن خون!!! خلاصه این خانم الان فقط و فقط گوشت حلال می خوره !! خیلی هم مذهبیه از این ۲ آتیشه های یهودیه! ولی کار خودش رو می کنه! من نمی دونم که چرا ما اصلا برای هیچ انسانی پرایوسی یا زندگی خصوصی قائل نیستیم! 

حالا از صبح شیر+ سیریل خوردم ۱۸۰ کالری+ ۶۰ کالری هم ام اند ام 

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://baeradeh2010.blogfa.com/

سلام.از نوشتنت خوشم میاد.راحت مینویسی...
به من هم سر بزن هم استانی.

شانون چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام مریم جون. مرسی عزیزم . می دونی من وضع موهام خرابتر از اونی هست که دیگه نگرانش بشم. البته بعد از زایمانم خیلی از موهایم را از دست دادم. ولی رژیم تاثیری روی موهایم نداشته. سبزیجات زیاد می خورم همینطور لبنیات. رژیمم هم خیلی سخت نیست بیشتر ورزش می کنم

عاطفه چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

خدا رو شکر که توو همچین موقعیتی نیستم!
واگر نه یه پا امل بودم واسه خودماا

متناسب پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://tan-a-sob.blogfa.com

مریم جان سلام
من متناسب هستم ، عضو جدید گروه پایداری
مثل اینکه تو هم توی مسابقه تحقق یک رویا هستی (صبا)هستی ولی جدول امتیازات نمیذاری نه ؟ در هر حال منم مثل تو اینور آب هستم و با اینکه اینجا عید زیاد خبری نیست ولی خوب میخوام تا عید به تناسب بیشتری برسم و دیگه بعدش هم ایشالا اگه بشه تثبیت کنم....این چند کیلوی آخر همیشه سخته...من قبلا اتکینز میگرفتم ولی از بعداز اینکه اومدم اینور دیگه قطعش کردم و حالا هم که میخوام کالری شماری کنم...در هر حال خوشحال میشم که من و لینک کنی و بهم سر بزنی و به هم روحیه بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد