گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

شنبه: 

 

سر خط خبر ها:  

  • آمدن اندی به دلاس و شادی و شعف بیش از حد من!!! 
  • باختن ۴ بر ۱ پرسپلیس به شاهین بوشهر و باز هم شادی بیش از حد من!!! 
  • رفتن به فیلم نینجا اساسین !! 
  • حل کردن فصل ۱ تمرینات آناتمی!!  
  • کمی هم خبر خاله زنکی!! 

سلام بچه ها امید وارم  هرجا که هستین با هرکی که هستین خوب و خوش و سلامت باشید! 

امروز روز بدی نبود کمی خونه رو تمیز کردم  تا ظهر بعد حمام رفتم. اما این حمام رفتنه شده واسه من زجر از هر شکنجه ای بدتر !! چون هر بار که میرم حمام کلی مو هام میریزه و فکر میکنم که دارم کچل کامل می شم!!! با هر بد بختی بود رفتم و آمدم! بعد کمی حوصله مون سر رفته بود و گفتیم که دوستامونو دعوت کنیم خونه مون و دور هم باشیم بخصوص که تولد مولانا هم بود و ما یک دوستی داریم که بسیار خوب دف می زنه و دوست دیگری داریم که خیلی راجبع ملانا چیز میدونه خلاصه خاستیم یک مولانا پارتی داشته باشیم تا اینکه من به یکی از بچه ها زنگ زدم و همین جوری توی حرفاش فهمیدم که دیروز همشون دور هم جمع بودن و به ما هم نگفته بودن چیزی و تازه دیروز سید با یکیشون که حرف زده بود گفته بود خونه بودم الاف و بیکار اصلا نگفته بود که با دوستان بیرون هستن! خلاصه نتیجه گرفتیم که شاید با ما حال نمی کنن که اصلا به ما چیزی نگفتن و البته دروغ هم گفتن!! پس من هم دندان به جیگر گذاشتم و آن ها را دعوت نکردم و به جاش با یکی دیگه از دوستامون رفتیم سینما فیلم نینجا اساسین!!!من خیلی از این فیلم خوشم اومد ! البته من کلا به تمدن های قدیمی خیلی علاقه دارم و این فیلم هم راجبع طریقه و آداب رسوم نینجا شدن بودن و در کنار اینها یک داستانی رو هم دنبال می کرد!! فیلمی هیجان انگیز پر از کشت و کشتار و دارای یک رابطه ی عمیق عاطفی!!! همه چیز مهیا بود!! خلاصه که اگر به ورزش های رزمی یک ذره علاقه دارین یا بدتون نمیاد این فیلم رو ببینین!  

راستی من یک چند روزیه به چیز های ماورائ طبیعی علاقه مند شدم مثلا به مادرم گفتم که برام از ایران یک گردنبند فیروزه بفرسته چون توی اینترنت خواندم که خواص این سنگ عبارت است از: 

       

   بیداری چشم سوم 

 

اصلا برام مهم نیست که چه قدر این خواص واقعیی برام مهم اینه که به هر چیزی که اعتقاد داشته باشی برات اتفاق می افته پس من قبول میکنم که این همه خواص خوب داره تازه قشنگ هم هست!!! پس برای من خوبه :-) 

 

و اما کار نامه اعمال امروز من: 

صبحانه : ۱۰۰ کالری نان+ تخم مرغ۱۵۰ = ۲۵۰ 

نهار: ۲۵۰ کالری برنج+۲۰۰ کالری خوشت ۴۵۰ 

یک ذرت بو داده:۱۰۰ 

یک قهوه با شیر و شکر ۱۰۰ 

شام نصف همبرگر ۳۵۰ 

 جمع توتال: ۱۲۵۰  

با این حساب ۲۰۰ کالری بیش از حد مصرف نمودم!!

 

لطفا به این سرویس زیبا نگاه کنید و اگه طلا سازی آشنا دارید به من آدرس بدید که من عاشق این سرویس شدم 

-         تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها

-          آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد

-         درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…

-         حرکت چا کرای فرد

-         تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی 

-

نظرات 5 + ارسال نظر
عرفان ازشیراز یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام ژالومه جان
خوبید ؟
واقعا که تو اخبار مورد باخت تیم تهرانی با اینهمه هزینه های زیاد افتضاحی هست که سوءمدیریت در ورزش و باشگاهها دارند نشون میدند .

حالا چرا ژالومه؟؟؟

شیما یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://successsummary.blogfa.com/

خوب خیلی خوشگله خانمی . می تونی عکسشو بدی مامانت ببرن ببین مثلش پیدا می کنن.تو اصفهان فیروزه هست ولی معمولیه . باید سفارش بدی تا برات بسازن.ولی چون من زیاد اهل این جور چیزا نیستم بلد هم نیستم.

تینا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

اندی رو حتما برو... خیلی باادب و با کلاسه! من از این خواننده های در پیتی که جای آواز خوندن موئزه می کنن هیچ خوشم نمیاد!

برای ریزش موهات ویتامین بی میگن خوبه. یعنی کمش میکنه. سبوس و جوانه گندم بذار تو برنامه غذاییت.

حالا دعوت نکردن دروغ دیگه چرا؟! عجبا!

توئیگــــی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ http://130kg.blogfa.com/

پس بگو مریم بانوی قصه ما رفته سراغ چاکرا درمانی و اینا . منم عاشق فیروزه هستم . یه فیروزه فروشی معروف هست توی خیابون تخت جمشید سابق . اسمش رو نمیدونم تقریبا روبروی شرکت نفت میشه . پسر عمه هام که فرانسه هستن آدرس داده بودن برای زنهاشون بخریم . بعدا متوجه شدم که فیروزه معروفی هست . از نظر اصل بودن و اینا . البته جاهای دیگه طرحهای زیباتری از فیروزه دیدم . اما این عکسی که گذاشتی هم خیلی شیک و اسپرتی هست .
واییییی خوش بحالت من عاشق اندی هستم .......

به یادت کلی قر میدم خواهری

شهره یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http:// khosh-heikal.mihanblog.com/

من بیشتر به هیکلش نگاه کردم تا سرویسش!!

good job

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد