گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد!

سلام به دوستای خوبم . امروز من یک فیلمی دیدم به نام کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد! به کار گردانی بهمن قبادی.در مقدمه فیلم بهمن قبادی از همه خواهش میکنه که این فیلم را مشاهده کنند و به صورت مجانی دانلود کنند و به دیگران هم دیدنش رو توصیه کنند! 

مضوع این فیلم راجبع ۲ جوان به اسم نگار و اشکان بود که خواننده و آهنگ ساز هستن و آرزوی داشتن یک باند موسیقی  رو دارن ولی تلاششان برای گرفتن مجوز برای آهنگ هایشان و داشتن کنسرت به نتیجه ای نمی رسد و تصمیم می گیرن که به صورت غیر قانونی از کشور خارج شوند که توی این راه با دوستان زیاد آشنا می شوند که توی کار ضبط موسیقی در زیر زمین ها و جا های مخفی است و به کمک یک پسری که توی کار تکثیر و پخش سی دی هست سعی می کنند که آهنگ هایی را که تا به حال ضبط کرده اند را در جامعه پخش کنند و مشهور بشوند و سپس به صورت غیر قانونی با پاسپرت جعلی از کشور خارج شده و به کار موسیقی به پردازند! 

این مضوع کلی فیلم بود! البته به نظر من داستانی از دل جامعه در آمده و مانند تمام فیلم های ایرانی با کمی بزرگ نمایی همراه شده بود! بزرگ نمایی هایی که گاهی باعث میشد به نظر من فیلم غیر واقعی به نظر آید! ٫به نظر من در بیان مشکلات این باند های زیر زمینی بیش از حد غلو شده بود. به طور مثال گروهی که سبک متال کار می کردند برای ضبط آهنگ های خود مجبور شده بودند به یک طویله در اطراف تهران بروند تا از دست پلیس و شکایت های مردم در امان باشند!و یک نفر از اعضائ باند در اثر زیاد بودن در طویله هپاتیت گرفته بود!!! یا گروه دیگری که شکایت از آن داشت که پسر بچه همسایشان به جای بازی با اسباب بازی هایش همش به پلیس زنگ میزند و از سرو صدا های این باند شکایت می کند! 

خلاصه که آخر این فیلم مانند تمام فیلم های ایران شکست و نا امیدی و پایان همه چیز است! 

 

در کل I am not huge fan of music ولی برای حمایت از این گروه های مسیقی این فیلم را دیدم!  به شما هم توصیه می کنم که ببینید! البته اگه کار مفید تری ندارید که انجام بدید! 

 

در کل یکی از سوالات بزرگ زندگی من اینه که چرا در تمام داستان های ایرانی چه در ادبیات کهن چه نوین تمام عاشق ها و یا عشق های جوانان و یا آرزو هایشان به بد ترین نحو از بین می روند و تمام عاشق ها بدبخت میشوند و به هم نمی رسند و آرزو هایشان جلو چشمشان نابود میشه؟ برای اینکه بشتر منظورم رو برسونم به چند مثال ساده بسنده میکنم! مثل لیلی و مجنون مثل خسرو و شیرین یا ویس و رامین ویا رابعه و بکتاش! 

ولی در کمی اونور تر از ایران در هند خودمون ! یک بار یک فیلمی ساخته شد که تهش عاشق و معشوق به هم نرسیدن! می دانید چی شد ؟؟؟؟ مردم 2 تا سینما در هند رو آتش زدند! و نتیجه  اکران این فیلم ها در هند آن شد که  با وجود این همه فقیر در هند ولی مرمانی بسیار شاد داشته باشد!

نظرات 10 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://successsummary.blogfa.com/

خوب عزیزم اصلا هدف همینه که ملت به همه چیز ناامیدانه نگاه کنن. از عاشق شدن ونرسیدن بترسن . نگران باشن وناراحت مردم این جوری کاری از دستشون برنمی یاد نمی تونند خوب فکر کنن خوب فیلم های مابهترین چیزیه که می تونه ملتو عقب نگه داره .اگه تک وتوکم نکاتی داشته باشه مثبت یا ممنوع پخش می شه یا دیگه حق ندارن همچین فیلمی بسازن.من که خودم شخصا فیلم نمی بینم یعنی دیگه نمی بینم کلا منو همسری تلویزیونمونو جمع کردیم این باعث می شه به کارهای مفید تری برسیم

عجب نکته خوبی گفتی!!! میخوان مردم بترسن و دنبال این کارا نرن!!

نیاز (نیروی برتر) یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

منم پریشب فیلمشو دیدم حالم گرفته شد :(

می تو :(

شهره یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http:// khosh-heikal.mihanblog.com/

اوضاع رزیمت چطوره؟
ببین توی ایران اصلا عشق رو مذمت میکنن
چون میگن فقط عشق به خالق باید باشه و ..

آره مثل کاتولیک ها که میگن اگه ازدواج کنیم دیگه نمی توانیم همه توجهمون رو به خدا بدیم! اوضا ع رژیم خیطه

سوگند یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

پس من امتحانام تموم شد به وزن دلخواهمم رسیدم میبینم آخه این کارا مهمتر و مفیدتره دیگه :)) فکر کنم میشه دو سال دیگه . خیلی دیره ؟


جدول چی شد ؟؟؟؟

آفرین به تو خانوم منم از هفتهی دیگه که مهمونای گلم برم قرتی بازی رو شروع می کنم

سوگند یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

مریم جون تو روز سم زدایی (پاکسازی) باید 20-30 لیوان آب ، 1-2 لیوان آبمیوه و 3-4 لیوان آب سبزی بخوری . همین

مهسان دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://r174.blogfa.com/

سلام مریم جان خوبی عزیزم

چشات خوشگل میبینه گلم و گرنه همچین سلیقه منم خوب نیست

من زیر نظر دکتر هستم و اون کالری هارو محاسبه کرده

برنامه رژیم تو وبلاگ گذاشتم خواستی بیا بخون

راستی لینکتم کردم ممنونم از محبتت

تینا دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ق.ظ

من حوصله دیدن این فیلما رو ندارم! قرار نیست که فیلم ببینم غصه بخورم؟! یه بعد از ظهر یکشنبه وقت اینکارا رو دارم همون دسپرت هاوس وایوز رو ببینم بهتره!

ایول منم خفن پایه دسپردم ۲ تا قسمت عقبم

شهره دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http:// khosh-heikal.mihanblog.com/

مریممممممممممممممممممممممممممممممممم

مهسان سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://r174.blogfa.com/

مریم کوشی چرا آپ نکردی

سپیده سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ http://mikhahamlagharshavam.blogfa.com

سلام مریم جون. خوبی گلم؟ هر فیلمی دیدی از طرف ما هم ببین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد