گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

سلام دوستان گلم ببخشید که دیر به دیر آپ می کنم. چند روزی برام مهمان اومده و در اینجا مهمان از هر گنجی با ارزش تر! خلاصه اش که بد دلم هوای ایران رو کرده آخه با این دختر خاله هم خیلی تابستون ها خوبی رو در ایران میگذروندیم. 

از اوضاع و احوال رژیم چی بگم که مثل همه چیز های زمستان رنگ رخوت و سکون گرفته! آخ که چقدر زمستون بده!!! با لا اقل من بدم میاد!!!  

وقتی میای آمریکا قشنگ زندگی به ۲ دسته تقصیم میشه روز هایی که فقط به ایران فکر میکنی و خاطراتو مرور می کنی و هر چیز خوشگلی که میبینی یاد دوستات یا خانوادت می افتی و دسته دوم روز هایی هستن که همش می گی اگه الان ایران بودم این میشد یا اگه اینجا اون جور بود این جور میشد و خلاصه همش داری غر میزنی!!! ( البته من اینطوریم ها) زمستون ها این حالت غر زدنه خیلی شدید تر میشه! 

یک برنامه ریزی خوب می خواهم بکنم تا عید هر کی دوست داره که تا عید وزن بیشتر کم کنه به من بگه که حسابی با هم کامنت بازی کنیم .دوباره میام

نظرات 7 + ارسال نظر
سوگند شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

والّا شما کم پیدایی وگرنه همه دارن خودشونو برای عید میکشن...
مریمی موهات در چه حاله ؟ اینقدر گفتی که منم وسواس گرفتم رفتم موهامو کوتاه کوتاه کردم که دیگه نریزه :((

خوب چرا یه سر نمیاین ایران؟

ولا ریزش موهام کم شده اما جلو سرم خیلی کم پشته و همش هم تو دیده
ایران که از خدامه بیام خواهر ولی اونوقت دیگه نمی توانم برگردم

شیما شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ http://successsummary.blogfa.com/

من که شخصا می خوام 6 کیلو تا عید کم کنم باید بتونم برنامه ریزی هم کردم نمی دونم میشه یا نه . مریم جون الان وزنت چقدر شده قراره چند بشی عزیزم.

الان ۵۹ می خوام ۵۴ بشم

توئیگــــی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ http://130kg.blogfa.com/

سلام مریم جان
مدتی کم فعالیت شدیم هر دو . من جسته گریخته میخوندمت . نگران موهات بودی و منم چند روزی توهمی شده بودم . تصمیم گرفتم خیلی تحویلش نگیرم . امیدوارم اوضاع بهتر شده باشه .
در مورد وزن فکر میکنم همه میخوان که تا عید وزن کم کنن . اما به قول دکتر هولاکوئی خواستن نه داشتنه نه توانستن :) امیدوارم تو بتونی . این بلاگ اسکای هم قربونش برم هیچ اموشنی نداره . حالا من برات یه گل میکشم که البته به قشنگی گل مریم نیست اما یه رز دیجیتالی میتونه باشه ;)

------->>-------->>---@

تو چقدر ماهی! ندیده دوست دارم! اینشلا خواستن ما هم خواستن میشه هم توانستن

عرفان از شیراز شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام خسته نباشید
خوب هستید
ممنونم از سلامتی و پویائیت باخبرمون کردی
انشاالله با مهمونای نزنینت که عمری باهم بودید خوش بگذره جای مارو هم خالی کنید
مواظب خودت باش

شهره شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http:// khosh-heikal.mihanblog.com/

مریم جون همه ما اعلام میکنیم عید وزنمان به وزن مطلوب میرسد این یک پیغام جدیست
حال تو هم گازشو بگیر و برو تا عید

سپیده دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://mikhahamlagharshavam.blogfa.com

سلام مریم جونم ۶۳.۵ عالیه. دختر تو ینگه دنیا نشستی کلی حال میکنی ها؟ جای مارم خالی کن

لادن دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://ladan31.blogfa.com

مریم جون . من که باید تا عید 7 کیلو کم کنم از پریرزو هم شروع کردم . خیلی دارم اذیت می شم. اگر برنامه رژیم خاصی داری به منهم بگو عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد