گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

یک شنبه!

سلام به همه یکم اوضاع روحیم بهتره خیلی از راه کار های شما دوستان را رعایت کردم و نتیجه داد!!! مثلا شیمای گل بهم گفت که موهاتو نبند جالب اینکه ۲ روز که موهامو نمی بندم خیلی درد پوست سرم بهتره!!! از این تل های کشی می زنم!  بازم مرسی از محبتتون خیلی خوش قلب و مهربانیند!!! من امروز فهمیدم که چقدر درد دل کردن آدم رو راحت میکنه!!! من اصلا راجبع موهام نمی خواستم به کسی چیزی بگم! ولی اینجا خیلی راحتم! 

 

 دیروز تولد همسرم بود خیلی دوسش دارم همه چیزمه! خیلی بهم خوش گذشت دوستامون اومدم  خونمون کلی خوش گذشت!   

از فردا باید برم سرکار مرخصیم تمام شده و کلی دلم واسه ی بچه های گلم تنگ شده! اول می خواستم نرم چون فامیلام خونمونم اما کار که بچه بازی نیست اینجا اگه یک کوچولو رئیسم احساس کنه که کار و جدی نمیگیرم خیلی برام گرون تمام میشه خوشبختانه کار سید صبح هاست کار من بعداز ظهره پس من صبح ها پیش اونام سید عصر ها! ۱۰ روز مرخصی بودم!!!!  

از نظر رژیم خیلی خوب عمل نمی کنم و همش بهانه میارم مهمون دارم! آخه واقعا هم نمیشه وقتی مهمون داری و صاحب خونه هم هستی خودت غذا نخوری!  

ولی باید سریع دوباره رژیم و ورزش رو شروع کنم ۲۵ سالگی شروع زنگ خطر های زیادیه باید حتما ورزش کنی که پوکی استخوان نگیری کلی به پوست و موت برسی که مثل من داغون نشی!  

 

خوب شب و روز خوبی رو براتو آرزو می کنم و اینکه اینشالا از چند روز دیگه جدی و با انرژی و جدول شروع خواهم کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

حالا یه چند تا کاری سادهاست وکمکت می کنه اینه که حتی همون تل رو هم نزنی که موهات آزاد باشه .وقتی می ری حمام اگه هر روز می ری سرتو فقط با آب بشور اونم نه با اآب خیلی گرم آب داغ مورو داغون می کنه . ویکی دوبار تو هفته موتو شامپو بزن . تو طول روز کف سرتو خیلی آروم ماساژ بده . شاید خنده دار باشه ولی موثره . یه چیز دیگه که شاید سخت ولی موثره . به موهات برس نزن . به خصوص برس فلزی وپلاستیکی که ایجاد الکتریسیته ساکن می کنه . من خودم حمام به حمام موهامو شونه می کنم البته موهای من فره تو برس گیر می کنه وهمشو می کنه. با دستام آروم شونه می کنم. سشوار هم باد گرمش مو رو آسیب می زنه . خلاصه با موهات عین ناز پرورده ها رفتار کن خوب میشه .

سوگند دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

خوشحالم که بهتری عزیزم
حتی اگه رژیم نمیگیری ورزش رو داشته باش
تولد همسر خان هم مبارک :)

زودی بیا شروع کن

آب نبات دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.abnabaaat.blogfa.com

سلام با مرام
ما رو پاک فراموش کردیاااااااااااا
خوبییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد