گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

بازگشت

 جمعه؛ 

 

سر خط خبر ها: 

 

  1. رفتن به دندان پزشکی 
  2. رفتن به آرایشگاه 
  3. شرکت نکردن در تولد همسر دوستم در رستوران و دردسر ها آن 
  4. دعوت شدن به تولد یک پسر ۱ ساله 
  5. به دنبال خرید یک ماشین به قیمت نازل ۱۵۰۰ دلار 

سلام به همه دوستان خیلی خوبم! جمعه خیلی پر کاری بود از صبح تعریف میکنم نه به شماره سرخط خبر ها!!!! البته سر خط خبر ها  به ترتیب به مهمترین اتفاق ها می پردازد!! 

صبح زود از خواب پاشدم و دیدم که یک مسیج دارم که شب تولد آیدینه می خواییم بریم لا مادلین  به خرج خودمون حتما بیا!!!۲ روز پیشش ما رستوران برای تولد سجاد رفتیم و الکی کلی خرج رو دست خودمون گذاشتیم تازه اصلا هم خوش نگذشت!!! برای همین من به سید گفتم صبح بیا یک سر بریم خونه آیدین و هدیه تولدمون رو بدیم بعد هم بهانه دنون پزشکی من و خلاصه نریم رستوران!! خلاصه صبح رفتیم کلی هم ۴ نفری بهمون خوش گذشت و بعدش من رفتم آرایشگاه یک زن چینی احمق اونقدر بد موهای منو زد اونقدر بالا و پایین یک لیر ساده رو زد که من توی مغازه زدم زیر گریه!!!! آخه هی من میگفتم سمت راست موهای من بلند تر اون می گفت نه خیلی هم خوبه!!! خلاصه موهای بلند خوشگلم از کاکل خروس هم زشت تر شده تمام زمستون باید کلاه بزارم  اما خدارو شکر توی آمریکا از کار هر کسی که خوشت نیاد می توانی بری توی یک سایتی بدشو بگی و امیتاز کمی بهش بدی  اصولا هرکسی میخواد جای جدید بره میره اسم اون طرف رو توی این سایت چک می کنن واگه مردم راضی نبوده باشن  و چیز های بد نوشته باشن خوب آدم اونجا نمیره!! اما من تازه از ایران اومده هر دفعه بدون چک کردن می رم اینم نتیجه اش!!! 

بعد رفتم دندان پزشکی کلی گفتم که از دندون پزشک قبلیم ناراحتم اصلا خوب نبود و یک دندان پزشک خیلی خوب این دفعه بهم معرفی کردن خداروشکر خیلی راضی هستم الان!! 

حداقل ۳ نفر امروز زنگ زدن . هی گفتن شمام بیاین چرا نمی یان و از این حرف ها من خیلی خوشحالم که نرفتیم!!!

  پنج شنبه: 

 

خبر گذاری مرمری تقدیم می کند: 

سر خط خبر ها: 

 

  1. تگزاس بعد از ۲۵ سال در فصل پاییز برف آمد. 
  2. دوچرخه مرمری و سید که آخر هفته دزدیه شده بود توسط پلیس پیدا شد!!!(زندباد پلیس) 
  3.  آغاز ثبت نام دانشگاه و برداشتن ۱۳ واحد در ۲ روز (می توانم ۳ روزش کنم کدوم بهتره  نظر بدین پلیز)   
  4. تصمیم قطعی سید و مرمری برای شرکت نکردن در برنامه های تفریحی ایرانیان برای ۱ ماه 
  5. روز بسیار پر کاری بود

وقت کمه!!!! 

صبحانه: شیر+کرنفلکس=۱۸۰ 

نهار تن ماهی+نون ۲۹۰ 

ام اند ام ۵۰ 

 شام ۱ نون + سوسیس تخم مرغ۳۰۰ 

۷۲۰ خیرشو ببینی

 

سلام بچه ها خیلی اتفاق های زیادی توی این هفته افتاد بیشترش هم خوب نبود اما خدا رو شکر که الان همه چی آرومه!!! دیشب و فقط میگم که ازهمه بهتره!! دیشب تولد یکی از دوستای ما بود  ما همه قرار شد بریم یک رستورانی به خرج خودمون شام بیرون! ساعتش قرار بود ساعت ۱۰ شب باشه! نه من حمام رفتم نه سید از صبح هم دانشگاه و بیرون و اینور اونور بودیم حسابی کثیف بودیم ساعت ۸.۳۰ من از دانشگاه خودم اومدم دم دانشگاه سید که بریم خونه دوش بگیریم که یکی از بچه زنگ زد شما کجایین؟؟ مام گفتیم ما داریم میریم خونه حاضر شیم بعد ساعت ۱۰ بیایم! بعد گفت نه برنامه عوض شده الان میریم بعدشم گفت که کیک شمع هم شما باید بخرین!! منم گوشی رو قطع کردم به سید گفتم که باید الان بریم اونم اعصبانی شد و گفت که نه یعنی چی چرا من اصلا دوست ندارم اینجوری بیام چرا سر خود یکی برنامه ی ۱۲ نفر رو عوض می کنه ! ولی چاره ای نداشتیم که بریم چون واسه خودشون تصمیم گرفته بودن که کیک رو ما بخریم و دنبال ۲ تا از بچه ها که ماشین هم ندارن بریم!! خلاصه با ناراحتی رفتیم کیک و شمع خریدیم حدود ۲۰ دلار شد  گفتیم کیک و جای هدیه مون می بریم بعد رفتیم رستورانش هم رستوران گرونی بود توی رستوران هم من با یکی از بچه ها بحثم شد و صدامو الکی بردم بالا باید یک روز ماجرای بحثم رو بنویسم خلاصه کلی اعصاب خوردی و اینا بعد یهویی یکی از بچه ها یک کادویی رو بلند کرد و گفت این هم هدیه همه بچه ها به سجاد مرادی(متولد) تقریبا همه شوکه شدن آخه اصلا قرار نبود که یک هدیه دست جمعی بدیم!!!! خلاصه صبح شد از خواب که پاشدم دیدم یکی از بچه ها توی این فیس بوک مسیج زده که قیمت کادویی که دیشب دادیم ۸۵ دولار بوده و الان که ۴ نفریم سهم شما ها میشه حدودا ۲۰ دلار!!!!! من سید هم کلی اعصبانی شدیم که چرا کسی به ما نگفت که می خوایین یک کادو بخرین و حدود ۱۲ نفر اونجا بودن چرا فقط بین ۴ نفر پولش رو تقصیم کردین؟؟ خلاصه یک تولد یکی از بچه ها که خیلی هم با هم صمیمی نبودیم با پول شامی که دادیم نزدیک ۸۰ دلار در اومد!!!! 

خیلی این برنامه بهم زدن ها این جای دیگران تصمیم گرفتن خیلی اعصاب منو خورد می کنه واقعا دلم می خواد رفت و آمدم رو خیلی کم کنم با بچه ها یا اصلا نرم!!! 

جدول از فردا

نظرات 27 + ارسال نظر
آب نبات پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.abnabaaat.blogfa.com

سلاام
دلمون پوسید نبودیا
چه بساطی بوده واقعا هم پول کیک و بخوای بدی هم کادو
بدون اطلاع که خیلی پرویی می شه براشون
شما هم پول کادو ندین بگین ما کیک و خریدیم به عنوان هدیه

تینا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ

چه کار بی خودی کردن اینا! یعنی چی که کادو گرفتن و به شما هم نگفتن؟ پولش رو ندین... بگو دفعه بعد از اول با ما هماهنگ کنید. ما کیک رو جای کادو بردیم. تازه دفعه بعد هم کیک نگیرید مگه اینکه از قبل هماهنگ کرده باشید. حساب حسابه کاکا برادر.دوستی به جای خود اما نباید بذاری رابطه هاتون اینطوری بشه. خودت رو زیاد سر اون بحث ناراحت نکن. همیشه پیش میاد.

از فردا جدول بذار... ورزش کن... غذای خوب بخور و حرص هم نخور! باشه؟

عاطفه پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ق.ظ

سلاااااام عزیزمممممم
خوش اومدی
خیلییییییییی زیاد جات خالی بود
عصبانیتت کاملا به جاست!!!!
اگه من بود گلوله آتیش بودم...

توئیگــــی پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

سلام مریم جان

کارشون جالب نبوده . اما میتونی ضمن اینکه اعتراض میکنی ، تاثیر گذاریت رو زندگی کنی و یه چیزی یادشون بدی . شاید بلدش نیستن ..

عاطفه جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

عجب آخر مختصر و مفیدیییییی
پس میخواین تنبیه کنین!!!
ایول بهتون
ایشالا این یه ماه تنهایی از با هم بودن لذت ببرین

وبلاگ پرخوران گمنام جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.oa.blogfa.com

با سلام
من بروز کردم یک سری بما بزن
در ضمن دوست داشتید توی نظر سنجی جدید هم شرکت کن تا زود تر این جلسات راه اندازی کنیم ممنون

فاطیما جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ http://lagharyy.blogfa.com/

آخیییییییییی
چقدر ناراحت کنندست
ازین بلاها زیاد سرم اومده
گلم کجا درس میخونی؟

مینا جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.sliamfast.blogfa.com

سلام سلام به مریم جونم
خوبی گلم؟
وقتی مشکلی برات به وجود میاد مثلا امتحان فیزیک در ساعت ۳ نصفه شب و هیچی هم بلد نیستی نخواب .
درس بخون و هر جا کم آوردی بگو:(این نیز بگذرد)
موفق باشی گلم

تینا شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ

چه حرفا!؟ میگم این گلوبال وارمینگ واسه ما که خیلی خوبه! امسال اولین سالیه که نا حالا برف زیادی نیومده. اصلا سابقه نداشته! عوضش شما یه ذره برف دارید... خوبه دیگه (:

۲ روز یا ۳ روز بستگی به خودت داره. دوست داری روزهای طولانی تری داشته باشی؟ من باید برنامه ام یه جورایی منظم باشه. تغییر ساعت کلافه ام می کنه

توئیگــــی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

همون دو روز بهتره . اونوقت 5 روز خالی داری به کارای دیگه ات برسی . دوچرخه دوباره مبارک . دم پلیس اونجا گرم که مثل پلیس اینجا نیست فقط به باتوم و شیشه نوشابه فک کنه :(

هدیه شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

خبرگزاری مرمری :))))
مریم جان کار این دوست‌ها اصلاً جالب نبود. نه برنامه عوض کردن و همین‌جوری مسئولیت روی دوش شما گذاشتن، نه بدون خبر کادو خریدن... اعتراض مکتوب خودت رو در فیس‌بوک بهشون اعلام کن ;)

زی زی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

هی نبودی ... نمیگی دلمون می پکه

سوگند شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام عشق من
کجایی تو ؟ دلم برات اپسیلونی شده بود ...

خبرگزاریت هم دوست دارم :))

میگم یعنی ماشین 1500 دلاری هم پیدا میشه ؟

نیلوفر شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ http://niloofarj.blogspot.com

سلام مریم جون
موهات مبارک، شاید چند روز ازش بگذره جا بیفته اونوقت به نظرت خوب بیاد، من هم یه مدته میخوام برم آریشگاه موهامو صاف کنم ولی میترسم چون هنوز آرایشگاه خوب اینجا رو پیدا نکردم، پست های قبلیت هم خوندم و بنظرم چه کار خوبی کردی که خودت تنهایی صبح رفتی دیدنش این بهترین کار بود، موفق باشی دوسی

نیاز (نیروی برتر) شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

نمی دونی من چه عشقی می کنم با نوشته هات من :)))))))))))))

عاطفه یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ

اگه این همه ازش ناراضی هستی برو پیش یکی دیگه صافترش کنه عزیزم
با کلاه هم آدم خوشگل میشه!

تینا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ق.ظ

خیلی کار خوبی کردی... خیلی منتطقی و حساب شده! آفرین... حتما بنویس اونایی که رفتن کلاه سرشون رفته یا نه؟!

موهاتو نمی دونم چطوری زده اما من که همیشه بعد از مو کوتاه کردن غمباد میگیرم! نصفش تقصیر همسرجانه که موی کوتاه دوست نداره. نگران نباش زودی بلند میشه میری یه جای بهتر میری می زنیش.

آب نبات دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.abnabaaat.blogfa.com

حیف موهات ...
خوبی مو اینه با همه ی خراب شدنش باز هم رشد می کنه بلند می شه

تولد هم کار خوبی کردی

نیلوفر دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://niloofarj.blogspot.com

نیستی خانومم آپ نکردی، هر چند که منم دو روز یه بار آپ میکنم

من خوبم چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ

موهای خوشگلت مبارک.تولد خوش بگذره کلا.ماشین جدید که هنوز نخریدیم مبارک.خوشحالم که دوچرخه پیدا شد....واااای سرخط خبرها خیلی زیاده ! دلم برا ت تنگ شده بود گلی

آب نبات پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.abnabaaat.blogfa.com

تو هم که نیستیییییی
بیا دیگه
چرا همه هی غیب می شن :(((

عاطفه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

کجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی؟

فاطمه جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://akharinfereshte.mihanblog.com

مریم جان سلام

من فاطمه ام...میشناسی که ؟
اومدم احوالت رو بپرسم و بگم البوم جدید شکیلا منتشر شده...نمیدونم چقدر دوستدار صداش هستی ولی مطمئنن دوستش داری که به کنسرتش رفتی..خوش به حال شما که میتونیداورجینالشو بخرید ..ما طرفداران داخل ایران که هنوز در حسرت شنیدنش به سر میبریم ...البوم تهیه کردی و صدای مخملینش رو شنیدی یادی هم از ما بکنید..

گل بهار جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ http://laghari88.blogfa.com/

سلام همسایه،چطوری؟خوبی؟کلی‌ دلم برات تنگ شده بود،همین امروز آخرین امتحانم بود بعدش سریع اومدم اینجا که بهتون سر بزنم،بوس

تینا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

کوشی پس مریم گلی؟

آب نبات جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ق.ظ http://www.abnabaaat.blogfa.com

تولدت مبارکککککککککککک
خانومی بی معرفت

عاطفه جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

تولدت مباااااااااارک مریم جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد