گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

اسباب کشی

سلام بر دوستان بسیار خوب ندیده ام!! 

امروز من انار رو نوبر کردم!! تینای گل که کانادا زندگی می کنه بهم اسم مغازه ای که انار داره رو گفت و من رفتم خریدم مغازه داره از من می پرسید اینو جه جوری می خوری؟؟؟ منم مثل منگلا گفتم با قاشق!!!! اونم من گول من گول منو نگاه کرد گفت یعنی چی؟؟؟ منم فهمیدم که منظورش اینکه کجای این میوه قابل خوردنه!!! منم بهش گفتم هسته هاش!!! اونم باز مثل من گولا منو نگاه کرد گفت اوکی!!!! خیلی باحالا این آمریکایی ها اینقدر تنبلا طرف زورش میاد این انارو دون کنه!! میوه به این خوشمزه گی!! یکم گرون بود من ۲ تاشو ۴ دولا خریدم یکیشو کامل برای صبحانه خوردم تنهایی یکیشم گذاشتم عصری با شوری بزنم تو رگ کناه داره اونم باید نوبر کنه!!  

هوا سرد شوده ۱۳ درجه دوچرخه سواری یکم سخته ولی من که پاییم ولی سید میگه اگه ایندفه مریض شی خودت باید مراقبع خودت باشی!!! چون کار احمقانه کردی!! 

راستی دیشب که اون حمام هالیودی رو که نرفتم اما ۱۰ روزی که تعطیلم می خوام برم !! ریلکشن

ااااا الان تلفن زنگ زد یک خبر کف شندیم!!!! دختر خالم که آمریکاست و کلا اینجا بزرگ شده خفن عاشق دادشم شده!!!!! مادر جان من برم ببینم چه خاکی بر سرم کنم 

صبحانهانار۸۰
میان وعدهسیب۵۰
نهار۵ قاشق لوبیا پلو+سالاد۳۵۰+۵۰
میان وعده
شام
آب۶ لیوان
ویتامین
ورزشنکردم
غ.خ.ز.۱۰٪
ن.ص.ظ.ش۰
کالری کل
عملکردکل از ۱۰۰

نظرات 4 + ارسال نظر
یه غریبه پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://GreyRoOm.BlogfA.cOm

سلام
یعنی واقعا تو آمریکا نمیدونن انارو چه جوری میخورن ؟؟؟
عجبا ...
یه دونه انار واسه صبحونت کافی بود ... وااا

نه واقعا خیلی کم می خورن این میورو بعدشم من رژیمم دیگه

عاطفه پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.tifi.blogfa.com

واقعا من دیروز توو همین فکر بودم که اگه توو یه مجلس مهمونی مجبور شم انار بخورم چیکار کنم؟؟؟؟
من که وقتی انار میخورم دیگه انگار آدم کشتم!
اینقد هم دوست دارم که حوصلم نمیشه دون دون کنم بعد با قاشق بخورم!
خیلی وقت گیره

راستی مریم جونم یه نگاه به نظرای پست قبلیت هم بنداز

مرسی الان دیدم هزار ماشالا هزار ماشلا بزنم به تخته چه خوب شدی خودتو دیگه ول نکنی ها روزمو ساختی کلی انرژی گرفتم که دیدم اینقدر اعقیر کردی آفرین بوسس

تینا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ق.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

نوش جونت! خوشحالم که داشت. خوب این چیزا یه کمی گرونه دیگه... اینجا هم شروع کردن به آب انار خوردن... میگن خیلی آنتی اکسیدان داره.

وای وای! داری خواهر شوور میشی... چی بگم!؟ دست رو دلم نذار! (:

سوگند جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نوش جونت . واقعاً بعضی وقتها فکر میکنم اگه انار نبود من چیکار میکردم آخه عاشقشم ...
راستی مریمی چرا میترسی ، دوست نداری داداشت عروسی کنه ؟ یا اینکه دوست نداری با دخترخاله ات عروسی کنه ؟

راستی منم یه روزی ویزای F1 دستم بود و نرفتم . پدر هرچی عشقه بسوزه که آدمو از زندگی میندازه . دانشگاه جورجیا ...
یادش بخیر
امیدوارم خودت و هسرجان هم موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد