گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

چرا من شادم

چرا من شادم:  

شاید چون امروز امتحان ندارم شاید چون امروز تولد دادشمه هر چند که نیست پیشم اما دلم که پیششه شاید چون امروز نهار توی مک دانلد همه دوستامو دیدم(قرار سه شنبه ها نهار ه) شاید چون با دوچرخه رفتم و بعد از ۳ هفته مریضی ورزش کردم شاید چون از دست کسی که خیلی ناراحت بودم سعی کردم بهش نشون ندم و فراموش کنم شاید چون ظهر بعد عمری با سیدکلی خوابیدم و  سر به سر سید گذاشتم شاید ...... 

 

می خوام دیگه شاد باشم مطمئنم که هر روز یک دلیلی برای شاد بودن پیدا میکنم!!! به قول سید ؛؛؛آدم اگه اخلاقش خوب باشه تو جهنم هم بهش خوش میگذره؛؛؛؛؛ 

  

اینجا خیلی اختمال افسردگی گرفتن بالاست نمی توانی برگردی ایران چون ویزات سینگل اینترنسه یعنی اگه بر گردی دوباره باید بری اینتر ویو!!! و بدبختی های بعدش! 

با هر تلفنی که از ایران میشه هری دلت میریزه یاد پیر های فامیل میو فتی و قلبت می گیره!! اینجا واقعا تنهایی اگه اتفاقی برات بیفته یکی نیست کمکت کنه خودتی و خدا! میری امتحان بدی همه ی سوالا رو بلدی اما نمی دونی به اینگیلیسی چه جوری بنویسی!!! معنی بعضی سوالارم اصلا نمی فهمی!!!نمره هاتم کم بشه باید از اینجا بری وطن!!!اوضاع و احوال مالی هم که دیگه نگو!!! 

 

با ولی هیچ دلیلی برای افسردگی وجود نداره!!! انسان توجیه می کنه خودشو!!!  

صبحانه۲ عدد نان کوچک هر یک ۳۶ +کمی عسل+کمی پنیر۷۲+۵۰=۱۳۲
میان وعدهیک شکلات کوچک۶۰
نهار۵ چیکن ناگت+سالاد+۴ تا سیب زمینی۲۴۰+۱۰۰+۶۰=۴۰۰
میان وعدهیک موز۱۱۰
شامکوکو۲۵۰
آب۶ لیوان
ویتامین
ورزش۵ کیلومتر خونه تا دانشگاه دوچرخه
غ.خ.ز.نکردم
ن.ص.ظ.ش
کالری کل۹۵۰
عملکردکل از ۱۰۰

نظرات 4 + ارسال نظر
نیاز (نیروی برتر) چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

مرسی از راهنمایی هات مریم جون. خودت که بهتری خدا رو شکر... منم عاشق دوچرخه سواریم.

شکیبا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://setare48.mihanblog.com

خوشحالم که شادی

تینا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

مهم اینه که این سختی ها ازت یه آدم دیگه میسازه... یه آدم بهتر...

یادت نره زغال و الماس هر دو کربن خالصن. یکیشو تحت فشار و دمای زیاد الماس کردن یکیش تو شرایط معمولی زغال شده. هدفت رو هر روز به خودت یادآوری کن و برو جلو.
دل تنگیهات طبیعیه. من هیچ آدمی رو ندیدم که بیاد اینجا و هم سیک نشه.

نیلوفر چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://niloofarj.blogspot.com

سلام مریم جون
قرار بود هر روز یه چیز خنده دار بزاری چی شد، متاسفانه من زیاد جوک توی ذهنم نمیمونه و سیوشون میکنم که گشتم واست یه چیزی بزارم همش مورد دار بود حالا بازم میگردم شاید یه هموژنیزه شده یا لااقل پاستریزه شده پیدا کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد