گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

خوب من امروز زیاد خوردم ولی عذاب وجدان ندارم نمی دونم چرا !!!!کار های خونه رو به جز جارو  زدن انجام دادم .ورزشم که اوضاعش خیط و بدنم هم بسیار شل و ول ولی نمی توانم ورزش کنم سرفه نمی زاره و اگرم بزار سید نمی زاره اما می خوام فردا یوا شکی با دوچرخه برم دانشگاه راستی این کاهش وزنه خیلی هم چیزه خوبی نیستا !!!! آخه از وقتی که من کم کردم این دماغ رشتیم عجیب غریب به چش میاد!!! دیروز با خواهرم ویدیو چت می کردم بهم گفت باید یک فکری به حال این دماغ هم بکنی و ایلا ۱۰ کیلو دیگه که لاغر شی یک دماغ ازت مونده با یک کمی چیزای دیگه!!!!

راستی چون توی این ماه افسردگی زیاد میشه توصیه میکنم به دوستان که اگه چیز خنده داری دارن به ما هم بگن که بخندیم خودم سعی میکنم هر روز یکی بزارم



<_text>زبان شیرین لری : چوی که ریدم سیت- چوس بید نهردی

                                           -

                                           -

                                           -

                                           -



ترجمه : چایی که ریختم برات چش بود نخوردی؟؟؟



نظرات 3 + ارسال نظر
ثمانه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.fitsho.blogfa.com

ممنون... کمی خندیدم ........... واقعا آدم افسردگی میگیره... منکه کلی امتحان هم دارم... که دیگه هیچی...

با مسابقه پیش نهادیت موافقم... ولی چون الان خاله پری مهمونمه و هفته دیگه دو تا امتحان دارم و کلی مهمون.... از همین الان برنده شدنت رو تبریک میگم..... ولی فکر نتکن میکشم کنار ها نه... هستم ولی میدونم که تو برنده ایی....
تا هفته آینده دوشنبه و اعلام نتیجه بدرود

فاطمه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ب.ظ http://fatima1383.persianblog.ir

سلام به من نگفتی من جدول چهجوری باید کار کنم اصلا از کجا اموزشش بگین تا منم جدول بزنم

مهدیه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://chaghalo.persianblog.ir

لطیفه جالبی بود.واسه دماغ هم غصه نداره یه کمی ول جمع کن یه هفته بیا ایران همچین واست دماغ عمل میکنن هلو.فرانسوی سر بالا خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد