گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

خوب من مثل اینکه قرار نیست مثل همه مریض ها ۲ هفته ای خوب شم!!!! دیروز از بس که گوش چپم درد می کرد سمت چپ زبونم بی حس شده بود!!! یک پدیده ی نادر من گوشم زیاد چرک می کرد اما نه اینکه شنواییش کم شه و زبونم هم بی حس شه !!!اگه تا هفته دیگه خوب نشدم وصیت می کنم!!!!  

هه هه هه شوخی کردم حالا حالا ها من کار دارم من با مریضی نمی خوام بمیرم ! می خوام از آخرین لحظات زندگانیم لذت ببرم!!! راستی بهتون گفته بودم که من از ۲ تا کاری که تو زندگیم کردم خیلی به خودم افتخار میکنم و واقعا حس می کنم باید یک جاییزه نوبلی چیزی بهم بدن!!!یکیش اینه که به دنیا اومدم!!! آره درسته خیلی کار خودم نبود اما من دوست دارم از افتخارات خودم بدونمش چون خیلی کاره باحالی بود!!!!و یکی دیگش و نمی گم !!!! ولی جدا تاحالا به بزرگ ترین کاری که تو زندگیم کرده بودم فکر نکرده بودم!!!ولی خدارو شکر تا اینجا که حسابی از زندگیم راضیم زندگیم سخت هست اما من الان که مریضم واقعا دلم می خواد که خوب شم و زندگیم حالت عادی پیدا کنه!!! الان دوستامو که می بینم سالم راه میرن هی میگم یعنی میشه منم مثل اینا خوب شم!!! بعد به خودم میگم احمق ۲ هفته پیش تو از همه سالمتر بودی هی بالا پایین می پریدی یا!!! و چه انسان فراموش کار است!!! 

 

راستی یک جمله باحال شنیدم با شمام قسمتش می کنم یکم به پر خوری و رژیم هم میشه ربطش داد !!! 

اونی که خوابه رو میشه بیدارش کرد اما اونی که خودشو زده به خواب نه!!!!  

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگند پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام عرض کردم خانوم
یعنی با دو هفته مریضی داری حرف از وصیت و این حرف میزنی ؟؟؟ نبینم ها
اما من خیلی به دنیا اومدنم افتخار نمیکنم ، راستش فکر کنم مامانم هم افتخار نکنه :)))

مریمی یادت نره که مریضی متابولیسم آدمو تا حد زیادی میاره پایین ، پس توی این مدت خیلی به رژیم فکر نکن . اوکی؟

چه می دونم واقعا خول شدم غربت و تنهایی و همه چی بعدشم آمار مرگ آنفولانزای خوکی کم هم نیست!!!!اینقدر خول شده بودم که می خواستم یک لباس برا خودم بخرم گفتم نه من که زیاد زنده نمی مونم نمی خواد اینو بخرم که یهو به خودم اومدم ۲ تا فوش آبدار دادم و دستو پامو جم کردم ! راستی منم الان خیلی مطمئن نیستم که مامانم هم از بدنیا اومدن من افتخار کنه!!! من که از این که یک همچین مادری دارم خیلی افتخار می کنم!

سوگند پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

میگم ائنجا ساعت چنده که تو بیداری ؟؟؟؟؟

نه عزیزم با یه سری دی وی دی های ورزشی کار میکنم (فکر کنم آمریکایی باشه)
تابستون خیلی کلاس میرفتم اما الان تو خونه راحت ترم
مطمئنم زود زود خوب میشی عزیزم

شکیبا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

گل

مهدیه جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ http://chaghalo.persianblog.ir

یعنی که چی دختر به این جوونی و خوش تیپی از این حرفا بزنه؟گوشتو بکشم؟دیگه نبینم ها.
جمله ات خیلی تاثیر گزار و عمیق بود.چند بار از روش خوندم.مرسی که نوشتی.

مرسی عزیز دل خوش تیپ که قرار بشم مثل همه ایشالا دیگه حرف نا امید کننده نمی زنم بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد