گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

شکیلا

وای بچه جاتون حسابی خالی بود کنسرت شکیلا خیلی خوب بود توی یک کلمه باید بگم بشدت شکیل و خانوم بود من اولین بارم بود که می رفتم کنسرت و واقعا از برنامه دیشب خیلی راضی هستم ما ۳۵ دلار نفری پول داده بودیم و واقعا می ارزید!برنامه به مناسبت جشن مهرگان بود جشن مهرگان جشنی بوده برای آغاز فصل پاییز و درو محصول و همچنین چون پاییز برای عاشقان بسیار دلگیره روز شروع پاییز و جشن می گیرن که عاشقان خیلی هم دلگیر نشن!!! 

اما راجبع کنسرت :شکیلا توی قسمت اول برنامه یک لباس صورتی مدل ماهی پوشیده بود و بسیار هم پوشیده بود با گوش واره ها ی بزرگ و بلند و موهای چتری هایلایت شده خیلی زیبا و متین شده بود و به نظرم کمی هم لاغر تر شده! قدش خیلی کوتاه هست و برای همین خیلی هوشمندانه تمام گروه کنسرتش هم قد کوتاه انتخاب شده بودن !  

شکیلا وقتی می خواست آهنگ عاشقانه بخونه می گفت زوج ها دست های همو بگیرن و از این آهنگ لذت ببرن و وقتی که خواست امشب در سر شوری دارم رو بخونه گفت حالا اوناییی که سر آهنگ قبلی روشون نشده بود این بار دستای همو بگیرن و من و تمام دوستامون چشم دوخته بودیم به دوستمون که ۲ تا پسر عاشقش شدن البته فردین نیومد بود به نفع بابا لنگ دراز کشیده بود کنار  

خلاصه ما این دوستامونو نگاه کردیم که ببینیم که اینا بالاخره دستای همو میگیرن یا نه بعد در کمال تعجب دیدیم که بابا لنگ دراز داره گریه می کنه و لیلی قصه سرشو انداخته پایین!!! دیگه موضوع خیلی جالب شده بود لیلی  و بابا لنگ دراز با ۲ نفر فاصله پیش ما نشسته بودن خلاصه تا نیمه اول برنامه دیگه ما همش این ۲ تا رو مثل ضاییع ها نگاه می کردیم!!! 

توی برک رفتیم که ساندویچی چیزی بخوریم  فهمیدیم که این بابا لنگ درازه اومد دسته لیلی رو بگیره که با مقاومت لیلی مواجه شده و زده زیر گریه خرس گنده!!! همشم تو فکر بود اصلا با ما حرف نمی زد اما خیلی به ما حال داد چون می خواست واسه لیلی سی دی کنسرتو بخره که شکیلا امضا کنه ولی روش نشد فقط برای لیلی بخره واسه ما هم خرید ای !!!!! 

خلاصه آخره برنامه هم به ما یک تی شرت هایی هدیه داد  که روش عکس ندا بود و نوشته بود آزادی برای ایران البته به انگیلیسی . 

خلاصه کلی عکس گرفتم توی فیس بوک دارم اگه فیس بوک دارین اددم کنین 

صبحانهآب هندونه +۱واخد نون عسل+۱سیب کوچک۵۰+۱۰۰+۵۰=۲۰۰
م.و۰۰
نهار۰۰
م.و
شام۱ سیب+۱ تیکه پیتزا +نون با گوشت چرخ کرده +ماهی۷۰+۱۰۰+۲۰۰+۱۰۰=۴۷۰
آبمور دن ۳ لیتر
ورزش
محخوب
کالری کل۶۷۰
عملکرد از ۱۰۰۷۰
با

  

نظرات 11 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.good-live.blogfa.com

سلام گلم
خوبی؟دوره دوم مسابقه شروع شده حواست باشه که عقب نمونی. این دوره حریفها دستشون اومده چیکار کنن تا کم کنن واز هم عقب نمونن.توهم ورزش وفعالیت رو فراموش نکن.درضمن خوردن میوه سبزیجات وپروتئین به اندازه ای که باید تو کالریت باشه یادت نره .
اول سلامتی بعد تناسب اندام وآخر زیبایی اینا اصول کاهش وزنه.به رقیبات سر بزن وسعی کن انرژی بدی وانرژی بگیری.زنده باد گروه پایدار[بوسه][گل]

وای من که کاهش وزنم خیلی کند شده اما چشم

مهدیه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://chaghalo.persianblog.ir

خوشحالم که خوش گذشته بهت.این لحظاتی که با دوستا میگذره خیلی بعدا خاطره انگیز میشه. ولی از اون لیلی هم خیلی خوشم اومدا.زد تو پوز عاشق لنگ دراز.ایولشه.

آره بابا پسره پرو

هدیه دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

عاشق شدن مردمو باش! حالا شاید اون فردینه دوباره بیاد جلو.
خوشحالم که بهت خوش گذشته.

نمی دونم والا امید وارم من اصلا بابا بابا لنگ دراز حال نمی کنم

توئیـــگی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

واییییییی من عاشق شکیلا هستم. صداش آسمونیه . خیلی خوش بحالت که از نزدیک دیدیش . شکیلا نسبت به سالهای قبل خیلی لاغر شده . قدیمها فقط لباسهای بلند و تیره می پوشید . توی کلیپهای جدیدش دیگه بلوز دامن کوتاه و شلوار میپوشه و صورتشم خیلی جوون شده .
حیف که دسترسی به فیس بوک نداریم از داخل ایران . کاش میتونستی چند تاشو توی وبلاگت بذاری ...

باشه توییگی جون سعیمو می کنم عکس بزارم

امید دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ http://omidjomleh.blogfa.com

سلام
خوش به حالتون که از نزدیک شکیلا رو دیدین
من سایت جملات قصار دارم
میشه سر بزنین؟

وای من عاشق جملات قصارم

مارال دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://maralbeta.blogspot.com/

سلام خسته نباشی شادباشی با ترشی لااغر کننده در خدمتان هستیم وشادوموفق باشی

آفرینش تن من دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com/

اخی سلام عزیزم
همیشه به شادی
چقدر قشنگ
واقعا به امید آزادی ایرانمون

اینشا لا خدا کنه خیلی دیر هم ناباشه این آزادی

سپیده دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://mikhahamlagharshavam.blogfa.com

وای مریم دلم شکیلا خواست. دلم کنسرت خواست...

عاطفه سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ

واایی ما اینجا فیس بوکمون رو بردن!
یعنی دزدیدن!
کاشکی بزاری وبلاگ !
دوست دارم ببینمت!

فاطمه شکیلایی! سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.akharinfereshte.mihanblog.com

دوست عزیزم
خیلی خوشحالم که در کنسرت شکلا جان حضور داشتی
میتونم ازت خواهش کنم خاطره این شب زیبار رو با جزئیات بیشتر (از شکیلا)مثل اینکه شکیلا چه ترانه هایی خوند کنسرت در کجا برگذار شده بود و چند ساعت طول کشید و سخنان شکیلا جان (به طور کلی خاطره زیبا برام بنویسی و ارسال کنی.
این خاطره زیبا رو با اسم خودت منتشر میکنم
ممنون

باران دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

کاش چند تا عکس هم از کنسرت واسمون گذاشته بودی. خیلی حیف شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد