گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

امروز روزخوش گذرونیه سر کار که نمی رم صبح با بچه ها می ریم ارایشگاه بعدش میریم ناهار بعدش میریم بولینگ بعدشم میریم  یک بوفه هندی برای شام و شب هم خونه یکی از بچه ها  ! البته من چون می دونم امروز دامان از دستم خواهد رفت فاصله ۶ کیلونتری خونه تا دانشگاه و با دوچرخه میرم . 

صبح ساعت ۶ پاشدم که بازی استقلال و پرس پلیس و ببینم اما واقعا دیگه گندش در اومده خجالت بکشن  همه چیو گند زدن همه می دونستن که ۱-۱ بازی تمام میشه ! 

حالاشب میام می گم چی شد داستان دختری با ۲خواستگار عاشق میگم آخه امشب همه باهم هستیم خدا بخیر کنه!  

شب: خوب من برگشتم کلی خسته از خوش گذرونی همه چی خوب بود تا بوفه هندی که گند زدم به همه چی فکر کنم 3000 کالری خوردم بعدش یک کار خیلی زشت کردم مثل احمق ها وقتی اومدم خونه دستمو تا آرنج کردم تو خلقم و بالا اوردم !!!!! من پشیمونم دوستان ! 

راجبه داستان عاشق شدن دختری توسط2  پسر بگم که خیلی از دست یکی از پسرا ناراحت هستم  چون فکر کرده فیلم هندییه یا اون فردینه نمی دونم همین جوری علکی به نفع اون یکی پسره رفته کنار بدون اینکه نظر این دخترو بپرس اصلا تصمیم با دختره بوده منم می دونم که دختره بیشتر دلش پیش این آقای فردین خان بوده اما ایشون مثل داستان های آبگوشتی ایرانی با قلبی شکسته به نفع کسه دیگه کنار رفته و اصلا نظر دختره هم براش مهم نبوده در یک کلمه باید بگم چه مسخره! آدم مگه وقتی عاشق میشه به یکی دیگه به فرما میزنه!!!!! نه وای میسته و تمام تلاششو واسه رسین می کنه! 

امروز روز تعتیله اما آنا این دختری که براش کار میکنم صبح مسابقه فوتبال داره از ساعت 8 تا 1 باید برم سرکار و از ساعت 6 هم راه می افتم برم کنسرت شکیلا که به مناسبت جشن مهرگانه میرم  

تا شب هم میام بر نامه غذایی همه ی دوستانم رو مطالعه می کنم و نظرم رو می گم مرسی بابت کامنتاتون بوس.

نظرات 11 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ب.ظ http://niloofarj.blogspot.com

خوش بگذره حسابی
عکسات خیلی قشنگه، بابا آفرین به این همه همت و اراده واسه وزن کم کردن، ولی با وجودی که ۱۵ کیلو کم کردی ولی اون موقع هم زیاد چاق نبودی خیلی خوش استیل و خوش هیکل هستی

مرسی عزیزم تو هم بیشتر از آقا هیراد عکس بزار بوس

عاطفه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ق.ظ http://www.tifi.blogfa.com

عکسات کوو عزیزم؟
امروز احتمالا وقتی اومدی خونه از خستگی بخوری به دیوار
مواطب خودت باش
ایشالا که خیلی بهت خوش بگذرههههههههه
از نظر تو کدوم پیر بهتره؟
فیلم هندی شدهااااا
آخ جووون

فیلم هندییه رو که تعریف میکنم خورد خورد عکسامم تو فیس بوکه

توئیـــگی شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

صبح زیبای پائیزی شنبه ات بخیر و شادی مریم جان

آخ گفتی اینقدر بارون اومده داریم غرق میشیم

هدیه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

مریم جون خوشحالم که حسابی سرحالی و بهت خوش می‌گذره. از دوچرخه‌سواری راضی هستی؟

دس رو دلم نزار خیلی تنبلم نرفتم دچرخه سواری

ثمانه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.fitsho.blogfa.com

سلام خانومی... من هیچ وقت طاقت بالا آوردن رو ندارم... حتی اگه ۴۰۰۰ تا خورده باشم.... آفرین به تو
به نظر منم کار پسره بد بوده

بابا منم اشتباه کردم این غلط و کردم دارم از گلو درد میمیرم

سپیده شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://mikhahamlagharshavam.blogfa.com

سلام مریم جونی. بدو بیا این جریان عشقولانه رو تعریف کن. من کشته مرده ای ماجراهی ام که رمنسشون سر به فلک میکشه

باشه اما هنوز ته این قصه رو خودمم نمی دونم

مهدیه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://chaghalo.persianblog.ir

سلام دوست جون جدید خودم.ایم ماجرای عشقولانه هم واسه خودش سناریو شده ها.جالبه اونم تو این دوروزمونه که همه فقط ساز خودشونو کوک میکنن.
راستی دیگه از اون کارای زشت نکنی ها.حتما خودت خبر داری.خدای نکرده مثل یه بیماری تو درونت اشیانه میکنه اگه تکرارش کنی.افرین دختر گل.

واقعا ژشیمونم گلومو زخم کردم حالام چرک کرده

نانا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام گلم
دعوات کنم ؟؟؟؟
بار آخری باشه که این کارو می کنی ! خب ؟
هیچ میدونی تمام آنزیمهای مفید معده رو هم میریزی دور و تا جانشین بشه چقدر طول میکشه ؟
هیچ میدونی که اسید معده وقتی وارد مری بشه چه زخمهایی ایجاد میکنه که بعدا نمود پیدا میکنه ؟
قول دادی که تکرار نشه ؟؟؟

هرچی بگی کم گفتی گلومو زخم کردم دارم از گلو درد مبمیرم

نیروی برتر (نیاز) یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

فدات بشم من سیستم بلاگ اسکای رو وارد نیستم اما من اول توی یه فری ایمج هوستینگ عکس رو اپلود می کنم بعد اددرس مستقیم لینک عکس رو کپی پیست می کنم توی اون قسمنی از ویرایش مطلب بلاگفا که مربوط به عکسه...

همین قدرم که گفتی خیلی خوبه مرسی بابت وقتت می دونم چقدر سرت شولوغه هربار بهم سر میزنی کلی خوشحال میشم

نیروی برتر (نیاز) یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

مررررررررررررررررریم!!!!!!!!!!!!!!!! دیگه این کارو نکنیا... دیگه نکن... غذایی که خوردی باید نوش جونت باشه فهمیدی... فرداش سعی کن کمتر بخوری که هم اون قبلیا فرصت هضم شدن پیدا کنن هم کار فرضا امروزت جبران بشه.. فدات بشم.. این کارا چیه بووووووووووووووووووووووووس

باشه عزیزم می دونم چه کار زشتی کردم

هدیه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

مریم جون از توصیه‌ت ممنونم، منبعی داری که بگه نیاز بدن در روز چه‌قدر پروتئین و فیبر و چربیه؟ من اشتهام خیلی اومده پایین و این کالری شماری هم باعث شده که دیگه جرات نکنم چیزی بخورم!

آره مادر جان همین اولینکامو ببین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد