گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

 

وای من عاشق کار جدیدمه خدایا شکرت بابات لطفی که همیشه به من داری من واقعا با تمام وجودم مطمئنم که تو وجود داری و حواستم خیلی جمع ! 

کار جدیدم بیشتر شبیه میهمونی انگار هر روز میرم مهمونی خونه یک آمریکایی!   

میرم خونشون به بچه هاش ریاضی یاد میدم و باهاشون بازی هم می کنم خیلی آمریکایی ها انسانن هر شب هم یک شام حسابی بهم میده البته می دونه که رژیمم غذا های کم کالری بهم میده خلاصه کنم که واقعا دوسشون دارم دختراشم که خیلی با ادب و مهربونن امروز با دخترش می خوام برم کلاس باله ازم خواسته برم رقصیدنشو ببینم منم که تاحالا نرفتم یک همچین جایی خیلی پاییم  که چیزای جدیدو بیینم!  

 

خدا امروز منو به خیر کنه که زیاد نخورم! لیزا این خانومه که پیشش می رم خیلی مهربونه و همش ازم پزیرایی می کنه و وقتی می خوام برم خونه اینقدر ازم تشکر می کنه تازه پولمم ۱ هفته جلو تر می ده  خداجونم چرا باید اینقدر تفاوت بین یک آدمی که در کشور جهان ۳ بدنیا اومده با یک آدم توی جهان اول فرق داره سلما صاحب کار قبلیم قلب مهربونی داشت اما اصلا  احترام به من ویا وقت من نمی زاشت و به سختی هم پول می داد !اما لیزا وا قعا خانومه خدا کنه که از دست منم راضی باشه !

  

صبحانه۱ بستنی کوچولو+۱ تیکه نون با عسل۱۰۰+۷۰
م.و۰
نهارماکارونی ۴۰۰
م.و
شام
آبمور دن ۳ لیتر
ورزش
محخوب
کالری کل
عملکرد از ۱۰۰

 

سلام دوستان عزیزم یکم کاهش وزن من کم شده باید یک حالی به بدنم بدم نمی دونم چی کارش کنم ورزش می کنم بیشتر می خورم ورزشم نمی کنم شل ماست و مربا میشم  فعلا دارم رقص درمانی هم می کنم اما تا جالا که جواب نداده و من ۲ هفته است  که فقط نیم کیلو کم کردم! 

ذهنم درگیر یک دختره است تازه اومد اینجا ۲ نفر از پسرای دانشجو هم زمان عاشقشن (خدا بده شانس) دختره وحشت ناک ساده است تا حالا یک روژ هم نزده  اما چون نماز خون و روزه گیره ۲ تا از بچه های خیلی خوب عاشقش شدن البته یکی شون نمی دونه که یک پسر دیگم عاشقش شده! 

هر دوتاشونم از دوستای مام اوضاع مام خیلی خیط شده! دختره هم نیومده از ایران هنوز تو شوک مهاجرت که این دوتا پسر هم هی دارن براش تیریپ لاو می ترکونن و چون سید تو چندتا کلاس با این دختره هم کلاسه هی پسرا به ما زنگ می زنن خدا به خیر کنه که رابطه ما این وسط  با هیشکی خراب نشه آتیش این ۲ تا پسره عجیب غریب تنده از بس آدم اینجا تنهاس تا یکی رو می بینه که یکم به هم میخورن سریع می خوان از تنهایی وحشت ناک بیان بیرون

صبحانهشیر کمفلکس۲۰۰
م.وآلو کوچک۵۰
نهارعدس پلو۳۰۰
م.و
شام۵۰ گرم مرغ+۱ قاشق برنج۲۰۰
آبمور دن ۳ لیتر
ورزش
محخوب
کالری کل۷۵۰
عملکرد از ۱۰۰۷۰
با

  

نظرات 13 + ارسال نظر
ارادتمندان دکتر علی شریعتی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ http://dr-shariati.blogsky.com

سلام . با صوتی از دکتر علی شریعتی با نام ( ما متهمیم . . . ) بروز هستم . خیلی زیبا

گفته اند از دستش ندهید . التماس دعا[گل]

لطفا برای شنیدن از مرورگر internet explorer استفاده کنید .

ریحانه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.good-live.blogfa.com

سلام مریم جون خوبی گلم؟؟؟
عزیزم ببخش نمیتونم بهت سر بزنم.
یادت نره شنبه بیای وزنتو اعلام کنی. کم کردی دیگه نه؟؟؟؟
آخه شنبه اعلام نتایج مسابقه ست.
راستی میبخشی پیام همه دوستان یکی میشه آخه هزار ماشالا تعدادمون زیاده.
واسه همین برا همه بچه ها تقریبا یکی میشه.[بوسه][گل]

شکیبا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://shakiba83.blogfa.com

سلام گلباقالی خانوم.کجایی؟یه سر به ما نمی زنی .بیا پیشمون .دوستت داریم. بوس بوس

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلام گلباقالی جونم :*
خوبی خانومی؟
بنظرم ورزشت رو از کاردیو به اینتروال-کاردیو تغییر بدی این جریان اشتهات کنترل میشه.. چون کاردیو اشتها رو زیاد میکنه اما اینتروال نمیکنه.
توی دانشگاه ما یه کم جو متشنجه.. اخطاریه و اینا زیاد میدن، چهارچشمی میپان و هی هم سعی میکنن زهره چشم بگیرن .. جو خوبی نیست خلاصه..

آره ورزش که بایید بکنم دیروز یک آمریکایی تیکه بم انداخت ! بهم گفت you dont have any musels از فوش بدتر بود باید حتما جدی بگیرم الان 62 هستم اگه 60 بشم دیگه می خوام با ورزش بترکونم
راجبع دانشگاه هم تا کی می توانن بترسونن!! این همه حکومت اومده و رفته چرا فکر می کنن تا ابد اینا میمونن من چشمم روشنه

مینا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.sliamfast.blogfa.com

سلام مریم جونم
خوبی؟
دلم برات تنگ شده بود
موفق تر شدی یا نه؟
مسلما شدی.
بازم میام گلم

راجبع چی موفق شدم؟ اگه منظورت کاهش وزنه! این هفته ۱ شنبه باید خودمو وزن کنم اما راجبع دوستام همش منتظریم ببینیم چی میشه هیچ راهنمایی هم کسی رو نمی کنیم اما خیلی موضوع هیجان انگیزه می خوام برخورد ۳ تا دانشجو دکترا رو ببینم که مثل آدم بزرگا عمل میکنن یا مثل بچه های ۱۶ ساله

من خوبم پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com

سلام خوشگل جون. من که نمی دونم چیکار کنی بهتره چون کل اگر طبیب بودی... ولی دارمت.

سلام عزیز دلم منم نمی دونم چی کار کنم بهترین راهش اینکه اصلا به روی مبارک نیارم!

نیلوفر پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://niloofarj.blogspot.com

مریم جون من توی فیس بوک اسمتو زدم ولی نتونستم پیدات کنم این آدرس من هست توی فیس بوک http://www.facebook.com/niloofar.jalali1

من اددت کردم اکسپت کن

عاطفه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.tifi.blogfa.com

بله! بالاخره شما هم قدم رنجه فرمودید
هر روز میومدم وبلاگت ولی بی سر و صدا!
ولی احتمالا متوجه غیبتم هم نشدی!
خیلی از دستت نارحت بودم
چون همیشه بهت سر میزدم ولی شما قدم بر چشم نمی گذاشتید
نارحت میشدم توو وبلاگ بقیه میدیدمت!
خوشحالم که کارت واست خیلی خووووبه
پست قبلیت هم در مورد وضع دانشگاها پرسیده بودی!
آشوبا وجود داره ولی دیگه خیلی کتر نسبت به قبل
هر کسی یه صبری داره!
چقدر بزنن توو سرشون

خدا خفم نکنه !! هر دفعه بت سر نزدم بیا دوا کجایی نفسکش!!!
ببخشید مادر جان دیگه کوتاهی نوکنم بوس

مهدیه جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ http://chaghalo.persianblog.ir

سلام گل باقالی جون.من دفعه اولمه که میام اینجا.چه خوشگل مینویسی.وزنت هم که بیسته.خوش به حالت. حال داشتی به منم سر بزن.با هم دوست شیم.باشه؟

مرسی که بم سر زدی چشم حتما حواسم بت هست بوس

آفرینش جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com

حس میکنم زندگی تو اونجا خیلی بهتره
خوش به حالت مریم جون
راستی بلوگفام خرابه نشد آپ کنم

ای بابا آفرینش جونم همه چی به زاوییه دیدت بستگی داره حالا بگذار از زاویه دید یکی دیگه یکم از زندگیم بهت بگم! تنها و بی کس بیای آمریکا شوهرت که کار نداره یک دانشجو سادس تو هم اجازه کار کردن نداری مجبوری غیر قانونی بری خونه مردم یا از بچه هاشون نگه داری یا خونشون و تمیز کنی و همشم از مسائل قانونی بترسی!!!و کلی مشکلات مالی میشه اینجوری هم نگاه کرد !اما من همش به خودم میگم همیشه که اینجوری نمی مونه شوهرم دکتراشو بالاخره می گیره پس اصلا غر نمی زنم و سعی میکنم همش از چیزای خوب لذت ببرم و خدارو شکر راضی هستم

آفرینش جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com

جدلمو دارم میکشم
درست شد

آفرین عزیزم حتما بت سر می زنم

[ بدون نام ] جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ

ممنون مریم که قالب رو عوض کردی اینجوری یه حس و حال دیگه ای به آدم دست میده . گل

قربونت بشم تو شکیبایی نه؟

شکیبا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://shakiba83.blogfa.com

آره .من بودم .حالا دیدم اسمم رو ننوشتم.بلاگفا قبول نمی کنه اسم ننویسی ولی بلاگ اسکای مهربانانه تر برخورد میکنه. موفق باشی.

بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد