گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

امروز دیگه صدای پائیز رو شنیدم چه قشنگ بود یاد خاطرات خوب و بد افتادم البته خاطرات بد وقتی زمان میگزره دیگه بد نیستن یک جوری شایدم خوب باشن سختی ها میگذرن وتو احساس خوبی داری که تمام شده! 

من اینجا وزنه ندارم خودمو وزن کنم اما بدنم پر ترک های لاغرییه به شو هرم قول دادم که به 60 که رسیدم دیگه با ورزش لاغر کنم حالا فکر کنم 63 باشم . 

تمام طول روز من چیزی نمی خورم که شبا که با گروه دانشگاهی سید که میریم بیرون بتونم چیزی بخورم  از همه جای دنیا برای این کنفرانس آدم اومده و امروز همه راجبع سخن رانی احمدی نژاد سوال می کردن نیویورک غلغله  خدایا خودت به داد مردم برس . 

صبحانهسیب۸۰
م.وقهوه تلخ+شکلات۰+60
نهارماست میوه ای+نارنگی80+70
م.وهلو۷۰
شامباربی کیو 100 گرم گوشت_ 2 تا سیب زمینی400+100=500
آب4 لیوان همینه که کالریم بالا رفت
ورزشنکردم
محخوب
کالری کل860
عملکرد از ۱۰۰50

  

نظرات 16 + ارسال نظر
جوان بندرعباسی پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ق.ظ http://autobloghadi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
چه وب باحالی داری خیلی خوشم آمد
برای چاقی شکمی هم راه حل اساسی دارید
اگه میشه منو راهنمایی کنید

قربونت

عاطفه پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ق.ظ

واااا این بالای هم شهری منه
من اینجا نه پاییز رو حس میکنم نه زمستون
!!!!

چه جالب شوهر منم بندر عباسیه

توئیـــگی پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

سلام مریم جان
این ( مح ) چیه ؟ البته اگه خصوصی نیست

هدیه پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

مریم جون برای ماست و اسفناج، اسفناج رو پاک می‌کنم و می‌شورم و خورد می‌کنم، بعد می‌گذارم بپزه. سرد که شد، با ماست قاطی می‌کنم، نمک و فلفل و نعنا خشک و گل سرخ و اگه بخوای کالری‌اش رو بالا ببری، گردوی خورد شده هم توش خوشمزه‌است.

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلام گلباقالی جونم :*
کجایی الان؟
من اخبار سیاسی رو که میخونم ساعتها غمبرک میزنم و حرص میخورم. یا زنگ میزنم با دوستام بحث میکنیم و دعوا میکنیم D: خیلی مایهء اعصاب خردیه.. وضعیت اقتصادی ایران افتضاحه.. تولیدات .. صنعت .. فرهنگ .. همه چیز ایران در نظام و ارتش خلاصه شده.. همهء پولها میره پای سلاح کشنده تر و ارتش قویتر و نیروهای وحشی تر لبنانی و فلسطینی ، آموزش یگان ویژه و ... کاش لااقل یه جوری تجهیز میشدیم که از قدرتهای نظامی جهانی نترسیم، فقط در حدیه که مردم ایرانو بزنن و بکشن .. وااای خدا.. :((

ورزشت چطوره؟

ورزشکه اوضاعش مثل اوضاع ایران خیطه خدا به هر دو رحم کنه خبر هم زیاد اما دوباره هرفای تکراری فلسطین و.. هولوکاست به قول کروبی ما کارمون به جایی کشیده که از هیتلر دفاع میکنیم

آفرینش پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com

سلام
امان از سیاست

برای ترکها باید فکری کرد
حتما مشورت کن

اماناز سیاست و فرار از سیاست مدار اینارو ولش ترکا رو چه کنم

زرین جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام
خوشحال میشم سایت منو هم ببینید.

www.zmbazar.tk

حتما

صبا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام گلم خوبی؟ به نظرم عزیزم ورزش رو از چیزی شروع کن که بهت لذت میده هر چی که هست . مثلا پیاده روی خیلی خوبه. یا کششی خیلی خوبه همه اونها که اسم بردی خیلی خوبند ببین کدوم رو بیشتر دوست داری از اون شروع کن. بعد هر روز 2 دقیقه به زمان اون اضافه کن بعد از دو هفته ورزش رو سنگین تر و متنوع تر کن ولی اول از لذت بردن شروع کن که یاد بگیری که ورزش کردن رو میتونی دوست داشته باشی که کم کم به عادت تبدیل بشه. موفق باشی گلم

باشه قول میدماز درا نشست شروع می کنم

آّب نبات جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ http://abnabaaat.blogfa.com/

سلاااام عزیزمممم

مرسی که میای پیشم
راستش من جدول دوست ندارم بکشم
اون جوری که می نویسم راحت ترم

یه سوال دارم
به نظرت چند روز یه بار خودمونو وزن کنیم بهتره؟

والا من به توصیه دکتر کرمانی هفته ای ۱ با و با یک وزنه مشخص خودم وزن میکنم

آیدا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ق.ظ http://iovo.mihanblog.com

سلام مریم جانِ شیکمو، امیدوارم بتونی به هدف چشم انداز برنامه سوم توسِعت که همان 48 کیلویی ایده آل است دست یابی. شاید بهتر باشه من یکم شیکمو بودن رو یاد بگیرم تا شاید همون قدر یکم چاق بشم. اینها رو گفتم که بگم مایلم باهات تبادل لینک کنم
سلامت باشی،
کافهی آیدا

باشه عزیزم اما چاق نشو ورزش کن ورزشی شی

عاطفه جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ق.ظ

من میدونم سید به این خووووووووبی باید هم شهری خودم باشه
ایشالله پای هم پیر شین عمه جان

درود به بندر عباسی ها

توئیـــگی جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

دیدی مریم
سکه یه پول شد مردک !

دم در هتلش مردم جمع شده بود میگفتن آشغال بیا بیرون

یه تپل کوچولو جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام عزیزم ..

خوبه اینجایی ؟ من که اینقدر حرص خوردم از دست این مردک ..
بگذریم .. خواستم بگم برگشتم ..

سفر خوش می گذره عزیزم ؟

سفر که خیلی اما این مموتی اعصاب نمیزاره واسه آدم

شکیبا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ http://shakiba83.blogfa.com

مریم جان ممنون که اینقدر هوامو داری عزیزم .منم هر روز بهت سر میزنم ولی کمتر نظر می دم. موفق باشی خانومی

آفرینش جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com

سلام عزیزم
از سایتی که بچه ها دادن حساب کردم اینقدر کالری رر!!!!!بازم حساب میکنم حالا اما راست میگی اشتباه کرده بودم:D

عاطفه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ق.ظ

کوشی ؟آپت کوو
؟
من دو تا پست گزاشتم ولی تو تنبلی کردیااااااااااااااااااا

آره ببخشید تو راه بودم الان رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد