گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

امروز از صبح هتل بودم بارون شدیدی میاد.وقتی اومدیم قرار بود هرکسی خودش چمدونشو ببنده منم چون می دونستم بارون میاد لباس گرم برداشتم اما این سید همش تی شرت اورده الانم زنگ زد که داره یخ میزنه اینجوری نمیشه خودم باید لباساشو ببندم حالا هی بش میگم برم برات لباش بخرم میگه نه تو سلیقت تینی ایجری میخری من نمی پسندم حالا بیا درستش کن!! 

چرا اینقدر آقایون قد هستن ؟؟ شاید برم جیم هتل ورزش کنم  اما با این تنبلی که از خودم سراغ دارم بعیده اما حرفشو میزنم که اگه نرفتم عملکرمو کم بدم ! 

صبحانهسیب۸۰
م.وقهوه تلخ۰
نهارماست میوه ای۱۰۰
م.وهلو۷۰
شام۸ تا بال مرغ۴۰۰
آب
ورزش
مح
کالری کل۶۵۰
عملکرد از ۱۰۰
 

 

ین شهر که اومدیم  سید کنفرانس بده خیلی کسل کند ه است بابا خودم باید به فکر باشم فکر کنم از فردا بتونم استخر برم امروزم حوصله جیم نداشتم اما باید برم به طرز عجیبی شل شدم حالا هی رادیو جوانو میگیرم باش می رقصم عاشق انتخاب آهنگاشم خیلی باحاله! با یکی از دوستای سید اومدیم کنفرانس که سیاه پوسته ! زن و بچه داره بر عکس اونچه که از همه شنیدم که این سیاها اصلا خانواده نمی دونن یعنی چی همش فکر س.ک.س هستن و اصلا بابا هاشونو نمیشناسن اما تیتو این پسره بسیار انسان شریفیه و توی ۶ ساعت ۷ بار با زنش حرف زد !! وضع مالیشون خوب نیست اما خیلی با مرام و مهمون نوازن!!! خدا مشکلات همه رو حل کنه اینشالا یا صبر بده! و اما کار نامه اعمال من!! 

صبحانهسیب+قهوه۷۰کالری
م.و  هیجی
ناهار  ۱ ظرف سبزیجات+۱ ق روغن زیتون۲۰۰
م.و  هلو۷۰
شام سالاد با سس +۲ قاشق پاستا+۱قاشق چایی خوری کیک ۱۰۰+۱۵۰+۶۰=۳۱۰
تعداد میوه۲
آب۸
محخوب
کالری کل۶۵۰
عملکرد خوب

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ق.ظ

سلام مریم گلی. خوبی خانومی ؟می گما منظورت از جیم چیه؟

ورزشگاه باشگاه از این چیزا

شکیبا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ق.ظ

ا اسمم رو یادم رفت بنویسم.بوس

بوس

توئیـــگی سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

کسل کننده تر از تهران من جائی رو سراغ ندارم مریم جونم . کلی خوش بگذرون که بعد که برگشتی با روحیه عالی کار جدید رو شروع کنی :)

فدات بشم توییگی جونم مییدونی دانشگاههای آمریکا خیلی بزرگ هستن واسه همین یک شهر جدا برای دانشگاه میسازن که در واقع توی این شهر دانشگاه با یکم وایی تفریحی تهران که بابا خدا بود من آرزوم یک جایی به شلوغی تهران برم مثل نیویرک شیکاگو شانس ما این سید اومده تگزاس

هدیه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

مریم جون اگه آب و هوای خوبی داره، می‌تونی پیاده‌روی هم بری راحت، یا اگه امکانش رو داری، دویدن رو شروع کنی. اراده‌ت واسه صبحونه نخوردنه که عالی بود.

از بس ورزش نکردم میترسم دست و پام بگیره از کارو زندگی بیفتم

فاطیما سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.lagharyy.blogfa.com

سلام گلم
منم به جمع شما اضافه شدم
خوشحال میشم همراهیم کنی

چرا که نه بوس

آفرینش سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com

سلام
واقعا 150 تا؟
چرب نبود با مرغ هم بودا!!!!!
Wo0o0ow

بحث چربی نیست بحث گردو رب انارو پیاز داغو ....

آب نبات چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ق.ظ http://abnabaaat.blogfa.com/

سلام عزیزکم

مرسی منم امیدوارم بتونم همین طور سایز کم کنم

ایشالااااا

به جمع دوستام خوش اومدی

عاطفه چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ق.ظ

مواظب باش سرما نخوریااا
ایشالا کسلیش بپره از امروز خیلی بهت خوش بگزره!

هدیه چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

وای وای از این یک‌دندگی مردا تو اسباب سفر بستن نگو که دلم خونه :D

جدا ؟؟؟ پس کلا ژنی ه!!

نیروی برتر (نیاز) چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

مریم خانومی در اینکه مردا لجوج و یه دنده و کله خرن که حرفی نیست. یکیشو من شخصا می شناسم :)))))) خانومی از داخل ویلا هم عکس دارم اما همه نشستن و دارن می خورن و میدونی یا باید کله همه رو بپوشونم و بذارم که قشنگ نمیشه یا اینکه مثل الان از خیرش بگذرم.

باشه عزیزم همین جوری هم ما قبول دار یم مرسی که جواب دادی

صبا چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام گلم خیلی عالی داری پیش میری البته اگه کمی کالری را بیشتر کنی بهتره ها . باریکلا به این همه عزم و اراده

سلام صبا جونم من خیلی چیزا ازت یاد گرفتم و البته شاگرد خوبیم بودم همرو به کار بستم و نتیجم گرفتم خیلی از زحمتات ممنونم

ماهی تنها جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

منم می خوام لاغر شم

فارeس شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ق.ظ http://my-memories.blogsky.com

سلام
از اینجور وبلاگ های شخصی خوشم میاد :ایکس
راستی پیاده روی بهترین راهه .. دویدن برای اونایی که وزنشون زیاده مناسب نیست ، باعث خرابی مفصل های پا میشه
موفق باشی

بشدت بات موافقم راستی مرسی از تعریفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد