گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

۱۴۰ پوندی

امروز لباسای قدیمی مو پوشده بودم چون کمی برام گشاد شده بود دیگه همه از دم بهم گفتن چه کردی دخمل رمز موفقیتت چیه !!! راستی امروز برای ۲ جا رزومه دادم بهم ایمل زدن خدا کنه که قرار انترویو برام بزارن سلما هم بهم ایمیل زد که خیلی ناراحت که منو از دست میده و به هم گفت که اگه کاری کرده که ناراحت شدم ببخشمش!!!! کلا اگه خسیس نبود خیلی راحت باش کنار میومدم  اما اصلا توی شخصیتیم  نیست که حقم و بگیرم حق بر عکس اونچه که می گن  حق دادنییه نه گرفتنی!!! اما خوشحالم که اون از من راضی بوده خدارا شکر من که دیگه اصلا ازش ناراحت نیستم هرکس یک روشی داره من اگه نمی توانم باروش اون کنار بیام شاید مشگل از منه  

سحریشیر سویا۰ ۱۵
افطارماکارانی ۱ لیوان ۱ ته دیگ۳۰۰+۵۰=۳۵۰
میان وعده

نصف مافین سیب

۲۰۰
میوه
شکلات
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو
دراز نشست۶۰
نماز
زبان یک درس
کل کالری امروز۷۰۰
عملکرداز ۱۰۰میدم ۷۵

میخوام دیگه نرم سر کار خسته شدم رایسم پاکستانییه خیلی خسیسه اصلا دوست ندارم دنبال پولم بدوام نمی دونم چرا اینقدر به سختی به من پول میده؟؟؟ البته فقط با من اینجوری نیست ولی کلا با ۲ قشر آدم نمی توانم کار کنم یکی را‌ئس بی سواد یکی خسیس  .من حقوقم رو هفتگی باید بگیرم اما هیچ وقت آخر هفته ها به من پول نمیده معمولا ۲ هفته یک باربه زور باید بهش بگم  اونم انگار که داره صدقه میده خیلی احساس بدی بهم دست میده و اصلا دوست ندارم برم پیشش البته نا گفته نماند که نه فقط سلما(اسمش سلما است) بلکه اکثر آدم هایی که از کشور های جهان سوم اومدن وقتی رئس میشن به کار منداشون به چشم ارباب و رعیت نگاه میکنن اما در عوض  شنبه ها پیش یک آمریکایی میرم به اسم لیزا واقعا ماه انسان خیلی شریفیه اگر ۵ دقیقه اضافه ترم براش کار کنم حواسش هست که بهم پول این ۵ دقیقه رو بده!!! واقعا آمریکایی ها خوب تربیت میشن به هشون یاد میدن که انسان که ارزش داره و  به قول سعدی 

 تن آدمی شریف است به جان آدمییت /نه همین لباس زیباست نشان آدمییت 

میدونم که یک چند وقتی بی کار میشم و اوضاع اقتصادی هم بده و احتیاج به کار دارم اما خداییش من اصلا نمی تونم راحت نیستم به کسی بگم که لطفا پول منو بدین!!!  

سحریهیچی۰
افطار۳ قاشق برنج +یک ته دیگ کوچولو+۲ قاشق قرمه سبزی بدون گوشت+۱ برش پیتزا۲۰۰+۵۰+۱۰۰+۱۵۰=۵۰۰
میان وعده

شیر سویا

۷۰
میوه۱ آلو۳۰
شکلات
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو
دراز نشست
نماز
زبان
کل کالری امروز۶۰۰
عملکرداز ۱۰۰میدم ۷۰

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ق.ظ http://tafakkorat.blogsky.com/

خیلی خوشم اومد به این میگن هدف گذاری وبرنامه ریزی همون چیزی که من دنبالشم.اگه بیای بخونی متوجه میشی منتظرتم ودوست دارم همدیگرو بلینکیم.من هر وبی را لینک نمی کنم از شما خوشم اومد

باشه عزیزم چرا که نه

ساره سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ق.ظ http://sarehajar.blogfa.com

چه وب خوشمزه ای بخصوص ته دیگش

ته دیگ بهترین اختراع بشر ه

توئیگی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

میفهمم حس خیلی بدیه
اگه بتونی بدون اینکه کارت رو ترک کنی ؛ صمیمانه و با قصد برنده برنده ؛ حضوری و چشم تو چشم باهاش صحبت کنی . ممکنه دو تا حسن داشته باشه . یکی اینکه تاثیر گذاریتو زندگی کردی و اون یه چیزی از تو یاد بگیره و دومین فایده اش برای خودته که بیکار نیستی . حالا تا کار بهتر پیدا کنی . درسته از نظر روحی تامینت نمیکنه این کار با این روحیه سلما . اما به راه بادیه رفتنه که از نشستن باطل بهتره .
راستی از پوند سردرنمیارم . اما فهمیدم که وزن کم کردی . پس منم بهت افتخار میکنم :)

توییگی جونم مرسی که انقدر ماهی منم یک زمانی سعی میکردم که به دیگران بگم که این طرز رفتار درست نیست اما فهمیدم که من هیچ کس و ادب نمی تونم بکنم پس بهتره برم و شانسمو جای دیگه ای ای امتحان کنم خسیسی این آدم با حرف زدن من درست نمیشه فقط باعث میشه به جای استعفا دادن اخراج شم لعنت به تربیت جهان سومی که که انسان هارو مغرور و از خود راضی میکنه اما به چی نمی دونم

هدیه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

مریم جون من هم قبلاً یه جا این مشکل شما رو داشتم، اومدم بیرون و تو مدتی که طول کشید دوباره برم سر کار، خیلی بهم فشار اومد. اگه برات امکان داره اول یه کار دیگه پیدا کن، بعد این رو ول کن.

نه دیگه من استعفامو دادم دیگه حداقل نگران این نیستم که این هفته بهم پول میده یا نه!!

یه تپل کوچولو سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام عزیزمم ..

خوبی ؟
چرا ۷۰ از ۱۰۰ ؟

نمی دونم چون تا به امروز سر کار نرفتم .. نظری نمی دم :دی کوچولویی و هزار مکافات

غذا های خوشمزه ...
راهی برای فرار کردن از دست آش به ذهنت میرسه عزیزم ؟ :دی

بوس بوس

تازه ۷۰ هم زیادمه نه نماز خوندم نه زبان خوندم نه دراز نشست ۳ تاغلط ۷۰

سوگند سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

ولی اگه اعصابت آروم نباه اون پول به هیچ دردی نمیخوره . امیدوارم یه کار خوبی پیدا کنی
راستی شیرسویا چقدرش 70 کالری داره ؟

دقیقا!! من از این بسته بندی کوچولو ها میگیرم روش نوشته ۱۵۰ تا من نصفشو میخورم

باربی دوباره سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

مریم جان کالری دریافتی شما تو روز خیلی کمتر از استاندارده. می دونم ممکنه بگی خب گرسنه ات نمیشه و همینقدر میخوری خوبه و بیشتر وزن کم می کنی اما نه عزیزم هم در طولانی مدت بدنت متابولیسمشو میاره پایین و باعث میشه دیگه لاغر نشی که هیچ به محض عادی خوردن یا با یک تقلب کوچیک چاقتر هم بشی و هم اینکه اگر در روز به اندازه کافی پروتئین دریافت نکنی این عضلاتت هستند که تحلیل میرن و باعث کاهش وزنت میشن نه چربی هات.

میزان دریافت پروتئین با 75 گرم گوشت قرمز یا معادلش (گوشت سفید، ماهی یا حبوبات در میزان بیشتر) در روز تامین میشه.

موفق باشی و خوش اندام

مرسی باربی جان از نصیحتت اما من از سایت کالری هفتی که لینکشم کردم میزان کالری که باید در هفته مصرف کنم تا ۱ کیلو کم کنم رابه دست آوردم توی ۲ تا پست قبلی هست!

عاطفه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ

مریم جونی خسیس خسیسه اگه بمیره!
مریم جون من یه جایی کار میکردم که حقوقم از یه اداره دولتی پرداخت میشد ولی صاحب کارم فقط ۱/۴ حقوقی که واسه من پرداخت میکردن رو بهم میداد!
منم از خدا بی خبر!
الان ۶ ماهه از اون کار اومدم بیرون و ۶ ماهه دنبال ۲میلون حقوقم هستم !
ولی کیه که بده
هر چی جون میکنم بدتر میشه
کاشکی همه آدما دلشون پاک بود و با هم مهربون بودن !وهیشکی مشکلش طرف مقابلش نبود...

وای باورکن هرچی میکشیم از اینه که در کشور جهان سومیم چون هیچ وقت فراونی نبوده همه فکر جمع کردنن هیچکی فکر خرج کردن نیست اما آمریکایی ها چون همیشه وضع مالی مردم و کشورشون خوب بوده همش فکر خرچ کردنن!! خیلی دستو دلبازن

عاطفه چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.tifi.blogfa.com

کاشکی کارت جور بشه
کلک چی کار کردی که این سلما خانوم اینقده ازت راضیه اووووم؟
راستی تو چه کاره بودی و هستی مریم جون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد