گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

بارون بارون

 وای خدا من دارم به دهه ی ۱۳۰ پوند وارد میشم وزن امروز من ۱۴۱ پوند!!! یعنی ۶۳ کیلو و ۹۰۰ گرم من در کل ۶ کیلو تو ۴ هفته کم کردم!!! به خودم شدیدا افتخار میکنم!!

 

 

سلام وای امروز هی کوچولو کوچولو خوردم خیلی بد بود . آخه اینجا بنده های خدا خیلی از دانشجو ها ماشین ندارن و توی آمریکا بی ماشینی یعنی زندان اوین اصلا اتوبوس نداره و تاکسی هم خیلی گرونه برای همین من و شوهرم هر جا که می خواهیم بریم میگیم چنتا از این دانشجو هارو هم ببریم که بشون خوش بگزره و اگه خریدی هم دارن انجام بدن یا اگه مثلا کنار دریاچه یا جای جالبی میریم همرو با خودمویم دلم واقعا براشوم میسوزه بی ماشینی واقعا سخته اما از طرفی واقعا خسته میشیم  پول بنزینمونم زیاد میشه به کار خودمونم نمی رسیم تازه هی بعد  ازبیرون رفتن بچه ها رو خونمون دعوت میکنیم و با این پول دانشجویی اصلا کفاف نمی ده از طرفی هم کلی خوش میگزره اما بدی یاشم هست دیگه حالا بجز بدی های مالی و وقتی بدی چاقی هم اضافه شده!!! هی مهمونت داری خورد خورد میخوری منم اصلا به تقلب اعتقادی ندارم همش عذاب وجدان دارم!! تازه اگه بدونی چقدر دل واسه بیرون رفتن با سید اونم تنها تنگ شده اما هی میگیم حالا که وقت داریم بزار بچه ها رو هم ببریم آخه گناه دارن همش خونه باشن!  

 

صبحانه۱ تخم مرغ +۱ کف دست نان لواش +۲ قلپ شیر سویا۷۰+۷۰+۲۰=۱۶۰
میان وعده و نهار۱گاز پامکین پای+۲ عد چیپس+۳گاز سوسیس+۱ گاز مرغ+نصف بر یتزا + ۷پسته۵۰+۳۰+۵۰+۷۰+۳۰+۶۵=۲۹۵
شام

۱ تیکه پیتزا +۲گاز مرغ ر گوجه+خیار شور

۱۴۵+۱۰۰+۲۰+۲۰=۲۸۵
میوه۳ برش انبه۷۰
شکلات۳ تافی+تیکه شکلات۴۵+۲۰=۶۵
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو
دراز نشست
نماز
زبان درس ۱ تا ۳
کل کالری امروز۸۵۵
عملکرداز ۱۰۰میدم ۰۴

سلام به دوستای نازو گل! اینجا یک بارون زیبایی میاد میدونین بارون زیبا یعنی چی؟؟؟ یعنی اینکه نه ترافیک میشه نه آب زیادی تو خیابونا جمع میشه نه آدم کثیف میشه!! من عاشق اینجام هوا هم سرد نیست هوا ۲۵ درجه است !! اینقدر دیروز راجبع کرون فلکس و مزایاش حرف زدم که از اون ور دیوار امروز زدم بیرون صبح گلاب به روتون سحری با خوشحالی شیر کرنفلکس زدم و ساعت ۶ با یک حالت بدی فورا خودمو به دستشویی رسوندم و منفجر شدم تا سه روز پیشم هر چه که نوش جان نمودم رو بالا آوردم!!!! حیف اون همه وقتی که من صرف شمارش کالری کردم!!! 

البته نا گفته نماند که من همیشه به شیر حساسیت داشتم و فقط با کرن فلکس مزشو تحمل می کردم حالا به جاش امروز رفتم کاست کو و شیر سویا خریدم توی کاستکو یک قسمتش رستوران که یک هات داگ متوسط خوشمزه رو ۱.۵ دلار میده با یک نوشابه ریفیل دار!!!! 

منم وسوسه شدم و خریدم خوشبختانه طبق عادت نصفش کردم که به شوهرمم بدم (یادم نبود که روزه است)بعد از اینکه خوردم گفتم برم ببپرسم چند کالری بود(لازم به ذکر است که سس کچاپ فقط داشت) خلاصه این ساندویچ کوچولو ۶۰۰ کالری بود!!!!!! و من ۳۰۰ تا خورده بودم!! 

عجب رسمییه!! رسمه کاسکومونه!! خیلی زیاد بود واسه نون+۱ هات داگ+کچاپ ! اما بد چیزی بود نامردا!!!! هرچی کالری داشتیم تو این کاستکو سوزوندیم رفت! از به اصتلاح نمونه هایی که برای تست غذا  یا محصولاتشون گذاشته بودن از کیک تا نوشابه و میوه همرو تست کردم البته خیلی کوچولو اند!  ولی فکر کنم  حدقل ۲۰۰ تا بود!! ای ننه جان چیزه مجانی میبینم طمع کار میشم :(( 

سحریبعداز بالا اوردن دوغ خوردم۵۰
افطارنهار نصف هات داگ۳۰۰
میان وعده

کل سمپل 

شیر سویا

۱۵۰+۲۰۰
میوه
شکلات
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو۳ تا ست ۱۲ تایی
دراز نشست
نماز
زبان درس ۱ تا ۳
کل کالری امروز۷۰۰
عملکرداز ۱۰۰میدم ۷۰

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ق.ظ http://forooshgah100.parsiblog.com



سلام
شما می توانید با لینک کردن وبلاگ ما در وبلاگ یا وب سایت خود با نام
۩هرچی بخوای هست۩
و قرار دادن آدرس و عنوان وبلاگ خود در بخش نظرات کلبه سبز کمتر از 48 ساعت به جمع صمیمانه کلبه ما بپیوندید.
آدرس ما:
http://forooshgah100.parsiblog.com
همچنین ما مطالب خواندنی و مقالات فرستاده شده توسط شما را با ذکر منبع(آدرس وعنوان وبلاگ شما ) در بخش سخنی از دوست به نمایش درخواهیم آورد .

عاطفه یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ

آخ که من عاشق بارونم
حتا بارونی که آدم رو به گند بکشه!!!!!
خوش بگزره اونجا مرم خانیم!
مجانی نوش جونت
همیشه اینا مجانی نیست خوب کردب خوردی

یه تپل کوچولو یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

نیشخند] سلام ...

خوبی ؟
دور از جونت .. حالا بهتری ؟ خدا رو شکر (:

والا اشکال نداره مفته میچسبه دیگه .. حال میده ...
ای وای .. پس من ۲ ماه پیش یه هات داگ رو ۶۰۰ فرض کردم خیلیی کم بوده ... چون توش کلی سس سفید و قارچ از این چیزا داشت .... هی هی هی الان فهمیدم :دی

مرسی بابت گفتن ورزش ها عزیزم ..
خاونم در خون خوش هیکل فعلا؛

راستی ببین چه میام پیشت .. در پی دوست جونه یابی ..
بوس

وای اگه بم سر نزنی که من از غصه در غربت شایدم از گلاب به روتون به ملکوت جاوید بپیوندم بوسسس و تشکر

باربی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ http://1topol.blogfa.com

سلام عزیزم . خوبی؟ مرسی که منو حمایت می کنی . میشه کالری دیروز منو بیای برام حساب کنی ؟ اگه یه هفته برام انجام بدی فکر کنم یواش یواش خودم یاد بگیرم. واقعا ازت ممنونم

هدیه یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

کلی من الان به بارونت حسودیم شد ها!
اون هات داگ رو هم سری بعد که خواستی بخوری، بذار قبل از شیر و کورن‌فلکس که خیالت راحت باشه :D
راستی واسه‌ی کتاب، اگه گیرت میاد از کتابای ایرج پزشکزاد بخون. سلینجر و هاینریش بل و رومن گاری رو هم به عنوان نویسنده‌های خوب معرفی می‌کنم. خودم معمولاً هر چی که ازشون دستم بیاد می‌خونم.

بارون که مهشره خه مادر جان من شیر کرن فلکس و برا صبحانه می خورم قبلش چی میشه!!!
کتابارو خدا کنه گیر بیارم ۱ هفته بی کارم میتوانم حسابی کتاب بخونم!!

زی زی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

ایضا منم عاشق بارون ملایمم

پس جای همه خالیه چون ما تا ۱ هفته دیگه بارون داریم

یه تپل کوچولو دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام

:دی .. دقیقا همین نقشه ی پلید و در سر دارم ...

خوبه باز .. کالریت خیلیی بالا نبوده .. جاش تو چند روز آینده مقدار شو تقسیم کن و کم کنن ...
بعدم عذاب وجدان نداره .. جاش لذت بردی ...
بگذار اون یه بار و لذت ببری .. نهایتا جبران می کنی دیگه عزیزم ..

بوس بوس

وای این هفته قول میدم بالای ۶۰۰ نرم

مارال دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http:// 1338455.blogfa.com

سلام اینقدر رژیم نگیر بخدا دیگه خوبی البته ندیده شادباشی

قدات شم مادر اینقد چیه من که دارم همش بیش از حد میخورم

توئیگی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://130kg.blogfa.com/

سلام بر مریم گلی با عاطفه و مهربون و شاعر مسلک و همه چی تموم . دخمله من نمیدونستم تو کرن فلکسی هستی .اما من یه کرن فلکس رژیمی گرفتم . خیر سرش یه وعده 35 گرمیش 170 کالری داره که معمولا با 200 گرم شیر کاکائو یا شیر موز دنت میخورم که اونم میشه 180 کالری و جمعش میشه 350 کالری !!!
هلپ می
از بارون گفتی . آخخخخخخخ دلم خواست .......
راستی چرا دکتر کرمانی گفته غذای تکرار نخورین ؟

بابا این که دیگه رژیمی نشد اما این کرن فلکس که من عکسشو گداشتم با شیر میشه ۱۵۰ تا بعدش بابا اینقد از من تعریف نکن قکر میکنم با یکی دیگه هستی!:) راستی تو که الان شمال باید حسابی بارون زده شی مادر

نانا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام قربونت بشم من
بسیار دوستت میداریم بانو جان
گلم چقدر تو و همسرت مهربونین خدا خیرتون بده
در کل اینکه شما الگوی ما هستی

ریحانه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام رفقا
من اومدم ودلیل غبتم رو آوردم
تا بازم منو تو جمع گرمتون بپذیرید
انصافا بگید که بیادم بودیدومثل من
دلتون تنگ شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟

خوش اومدی عزیزم

هدیه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

به به، کاهش وزن مبارک. خوش‌تیپ شدیا.

فدات شم عزیزم پیش به سوی ۱۰پوند بعدی (۵ کیلوی بعدی)

عاطفه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

آخ که چقدر تو و شو شوت مهربوند
خوب همین فردا با سید پاشین برین بیرون پس فردا با بقیه برین
تا حسرتش رو نخوری
واااااای اینجا از اون عروسکا نیست انگار آدم کره!!!!
وزن نو و نوارت هم مبارک کریم جونی
من آإ میخورم ولی نمی دونم چقدر
اونقدر هم حافطه ندارم که به ذهن بشپارم
مگه اینه ۱۰ تا لیوان بزارم هر بار از یه لیوان آب بخورم بزارم کنار!
ویتامین هم نمیخورم
من که غذام کم نیست آخه

من حالا خیلی نه اما این سیدی آخر مهربونه وای وزنم خیلی خوب شده خیلی خوشتیپ تر شدم آب رمز موفقیت واقعا

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ق.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

تبریک میگم بابت کاهش وزن خفنت گلباقالی جونم :*
راستی این تافی ها رو هرکدوم چقدر گرفتی که 3 تاش با یه تیکه شکلات شده 65 تا؟!؟ رژیمی بوده لابد..

سلام عزیزم تافی میوه ای پشتش نوشته ۱۵ کالری هر کدوم رژیمی هم نیست همه تافی های میوه ای انقدرن بعد ۱ چهارم یک مربع کوچیک شکلات گادیوا خوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد