گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

01 هفته اول 686 کالری وزن پایانی64.07

سلام سلام من مهمانیم دارن بچه ها بازی مافیا میکنن منم سوختم اومدم اینجا بچه ها من برای اولین بار اینجا پیتزای قرمه سبزی خوردم!!!! عالی بود محشر بود راستی پار سال جاییزه بهترین پیتزای ایتالیا رو هم برده!!! خورشت +پنیر موتزارلا (پنیر سفید پیتزا)+خمیر پیتزا 

من حسابم امروز پاک!!!  

بچه ها دکتر کرمانی خیلی تاکید داشت که غذای تکراری نخورین حتا اگه کالری ها تون درست باشه!!! شما میدونین که چرا؟؟؟؟راستی  

 

بابا این کرون قلکس من خیلی مقوی و خوبه !!!تازه با عسل شیرینه نه با شکر!!! 

به ویتامیناش توجه کنیدهمش مقوییه!!

سحریشیر کورن فلکس۱۵۰ کالری
افطار۲ تیکه پیتزا۳۵۰
میان وعدهسالاد۵۰
میوه
شکلات۲تا تافی۳۰
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو۳ تا ست ۱۲ تایی
دراز نشست
نماز
زبان ۰
کل کالری امروز
عملکرداز ۱۰۰میدم ۵۰۵۸۰

خوب بجه ها من امروز تا پنج شنبه دیگه ماکزیمم باید ۶۸۰ تا بخورم داشتم فکر میکردم که اونایی که تقلب میکنن حتما بایید این سایتو برن تا زیادی نخورن تقریبا هر کیلو که کم میشه ۱۰۰ کالری هم بایید کمتر بخوری !!! راستی بچه ها هر کس هر راهی که برای بهتر شون اعصاب داره بگه چون غذا های خوشمزرو ببینی هی به خودت بگی نه خوب عصبی میشی دیگه  آدامسم که نمیشه خورد بشتر گشنه میشی!!! چای سبز با قهوه  خوبه اما یک کتاب یا فیلم خوب هرکی خونده به من بگه چون به شدت نیازمند یاری سبزتانم راستی فیلم آخرین فیلم بیضای وقتی همه خوابیم معرکه بود اگه میتونین به سایت www.iranproud.com برین میتوانین دانلود کنید اگه نه انقلاب ختما داره ! 

خوب یک بیت از حضرت دوست حافط مینویسم خیلی به حال و هواای الان ایران می خوره!!! 

مبوس جز لب معشوق و جام می حافظ/ 

                             که دست زهد فروشان خطاست بوسیدن!!  

سحریشیر کورن فلکس۱۵۰ کالری
افطارکمی ماکارونی۱۰۰ ک +۲ تیکه پیتزا ۳۰۰ ک۴۰۰
میان وعده
میوهنصف شلیل۳۵
شکلات۱تا تافی۱۵
ویتامینصرف شد!
ورزش بازو۳ تا ست ۱۲ تایی
دراز نشست
نماز
زبان درس ۱ تا ۳
کل کالری امروز۶۰۰
عملکرداز ۱۰۰میدم ۷۰

  

نظرات 14 + ارسال نظر
سراب جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ق.ظ http://siasefid.blogky.com

سلام
از شعر بابا طاهر که به طرز ظریفی توی مطلبت گنجوندی خوشم اومد

جای باحالیه
دهن آدمو آب میندازه

ممنون

خیلی ممنون از تعریف تون!

نیلوفر جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ http://everything2.blogsky.com

سلام گلی جون. چقدر منظم و دقیق . امیدوارم به دفت برسی. منم به زودی می خوام برم آلمان. پیش من بیای خیلی خوشحال می شم. از آدمایی که هدف دارن خوشم میاد. بوووس

ا چه خوب من همیشه دلم میخواسته آلمانو ببینم اگه فیس بوک داری به من بگو ادت کنم

هدیه جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://hadiediet.blogfa.com/

مریم جان در مورد کتاب هر سوالی داری بیا پیش خودم! فقط دو سه تا از کتابایی که دوست داری رو بگو ببینم سلیقه‌ات چه‌جوریه. توی کتاب‌های یکی دو سال اخیر، زویا پیرزاد بخونی بد نیست، اسم کتاب‌هاش هست «عادت می‌کنیم» و «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم». فقط بدی‌شون اینه که هی توشون خوراکی اسم می‌بره و آدم زود به زود هوس می‌کنه D:

والا من هر کتاب خوبی میخونم اما عشقی و اینا اصلا!!!

نانا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ

خب خب گلم
من رفتم به اون سایت الان حسابی وارد شدم که چی به چیه ! رو این حساب بدون که من بدجور حواسم بهت هست !
عزیز دلم به جای کورن فلکس یه چیز دیگه جایگزین کن که حتی نوع رژیمیش هم متابولیسم رو پایین میاره
البته به منهم گفتند

والا من نمیدونم چرا با کرون فلکس اینقدر بدین والا من پشتشو که می خونم همش ویتامینو چیزای خوب خوبه اینجا خیلی معمول و عادییه مخصوصا به بچه ها خیلی توصیه میشه!!

یه تپل کوچولو جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام عزیزم ...

خوبی ؟ اهل چه جور کتاب هایی هیتی ؟
چراغ ها را من خاموش می کنم رو منم خوندم .. خیلیی قشنگه ..

تبریک برای رسیدن به ۶۴.۷ .. براوووو ..

منم جدول و درست کردم .. فردا که وزنم و بکشم .. معلوم میشه برنامه م چقدر باید تغیر کنه ...ولی خیلییی فکر خوبی بود ...
راستی به نظرم این کارو بکنی بهتر باشه ...
کاری هفتگیت رو تطبیق بدی .. چون آدم یه روز کمتر می خوره یه روز بیشتر .. این طوری بهتره تا هر روز یه عدد فیکس

ورزش بازوت چه جوریه ؟ اگه میشه توضیح بدی .. منم دوست دارم ..

بوس سفت عزیزممم ...

والا من یکم باید سخت گیر باشم تا بدنم سوتی نده اما راجبع ورزش بازو من هرچی هر وقت هر جا دم دستم باشه باش وزنه میزنم آرنجمبهزو بسته میکنم حتا اگه هیچی دم دستم نباشه خالی میزنم!!! حتما امتحان کنید!!!

یه تپل کوچولو جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ

یه توضیح در مورد کورن فلکس عزیزم ...

کورن فلکس به دلیل تغییراتیی که در بدن ایجاد می کنه .. باعث میشه به جای چربی سوزی .. ماهیچه ها تحلیل برن .. روی قند به شدت تاثیر گذاه .. پرستش جون توضیح مفصل شو نوشته ...

مواظب خودت باش

میگم ما تو آمریکا جز خوبی از کرن فلکس هیچی نشنیدم!!!
اصلا تو مداس به عنوان صبحانه به بچه ها میدن چون خیلی مقوییه!

عاطفه جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

ورود به غرسه ۶۴ مبارک باد!
میگماااااااا این سایته فیلترش کردن این ... ...(استغفرلله)
منم بچه مثبت فیلتر شکن ندارم!
میرم از کلوپ میگیرم بینم دنیا دست کیه

اره ارزش ۱ بار دیدنو داره!!!

ستاره جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

سلام گل باغالی خانوم به نظر که چاق نمیای تازه خیلی هم جیگری و خوش تیپ @};-

وای چقدر تعریف کردی بابا یاد مامنم افتادم!! بوس

ستاره جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

گل باقالی ببخشید اشتباه شد

خواهش!!

بهار جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام.لطفا اگه میشه سایتی که نگین جون معرفی کرده اند رو در سایت بذارید. ممنون

گذاشتم مادر جان اولین لینکم که اسمش کالری هفته گی

مردی که می خندد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام شکموی مهربان..
امیدوارم لاغر تر بشی ولی دماغت همچنان چاق باشد(بینی تو نمیگم ها..)

یه تپل کوچولو شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

یک ساعت نوشتم همش پرید .. خلاصه می کنم عزیزم
اولا سلام
دوما پرستش جون توضیح داده .. که مصرفش باعث میشه شما چربی نسوزونی و جاش ماهیچه بسوزونی و ... خیلیی مسائل دیگه .. حالا خودت هم یه سرچ بکن .. که خدای نکرده آسیب بهت نزنه و نوش جونت بشه
دوما عزیزم ...
من توی بچه ها جز اولین کسایی بودم که کالری خیلیی پایین و انتخاب کردم و نتیجه هم عالی بود .. ولی امروز چند تا چیز باعث شد به روشم شک کنم ... و متوجه شدم کالری زیر ۱۰۰۰ مگر در شرایط خیلیی خاص و وزن های پایین متابولیسم رو خراب می کنه و بعد از رژیم با وجود بودن در تثبیت چاق میشی ..
اگه دوست داشتی .. بگو بهت یه چند تا لینک بدم بخونی ...

بوس و بغل سفت

سوگند شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام دوست جان
منظورت از کتاب خوندن چه وقتیه ؟ مثلاً وقتی که تو مهمونی دارن شام سرو میکنن؟؟؟؟؟؟

منم عاشق کتابهای زویا پیرزاد هستم مخصوصاً "چراغها را من خاموش میکنم" . کافه پیانو رو هم دوست داشتم
چه شعر قشنگی هم نوشتی

من دلم تافی و شکلات میخواد!!!!!!!

کافه پانورو خوندم اما چراغ ها را من خاموش میکنم و نه!! فشداش کسی هستی که از شعرم تعریف کردی مر۳۰

لی لی شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://lily1388.blogspot.com/

سلام عزیزم،منم اینجا جدیدم پیشم بیا

اسمع و طاعتا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد