گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

  

کاش هرگز ماکارانی و شکلات اختراع نشده بود !!!!! شایدم کاش که من شکمم و چشمم هر دو با هم سیر میشدن!!! یک جایی شنیدم که۹۰ ٪ نابینایان لاغر هستن چون وقتی شکمت سیر میشه تنها چیزی که باعث میشه دوباره بخوری اینه که چشمت سیر نشده باشه اینجاست که بابا طاهر دست به کار میشه و میگه:زدست دیده و دل هر دو فریاد/  که هرچه دیده بیند دل کند یاد       بسازم خنجری تیغش زپولاد /زنم بر دیده تا دل گردد آزاد /اره خلاصه من امیدوارم که از ۶۰۰ تا بیشتر نخورده باشم  و گرنه مجبورم موقع خوردن چشامو ببندم!!!! 

سحریشیر کورن فلکس۱۵۰ کالری
افطار۶ قاشق ماکارانی +۱ ته دیگ سیبزمینی۶۵۰
میان وعده۱۰ گرم نون+۱پر ژانبون۸۰
میوهنصف شلیل۳۰
شکلات۳تا تافی۴۵
ویتامین
ورزش بازو۳ تا ست ۱۲ تایی
دراز نشست۲۰
نمازظهر عصر صبح
زبان
کل کالری امروز۹۵۵
عملکرداز ۱۰۰میدم ۶۰
 

سلام دوباره بچه ها توی سایتی که نگین جون معرفی کرده من کالری هر هفته امو  گرفتم اینجا میگزارم اگه خطا کردم دعوام کنید از این به بعد  

WkCalories
(per day)
Wt(kg)
- 171565
0168664.07
0267663.13
0366562.2
0465561.27
0564560.33
0663459.4
0762458.47
0861357.53
0960356.6
1059255.67
1158254.73
1257253.8
1356152.87
1455151.93
1554051
1653050.07
1751949.13
1850948.2
1949847.27
2048846.33
2147845.4

نظرات 9 + ارسال نظر
عاطفه پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ق.ظ

یعنی نوشتنم اینقدر بهم ریختست؟؟
اینقدر بدم میاد از بهم ریختگی وبلاگ!!!
من چند روز جدول می کشیدم ولی وقتی کالری هام رو می نوشتم با خودم می گفتم حالا کی میاد نیم ساعت به این جدول نگاه بندازه بعد ببینه کالریم چقدر بوده!
واسه همین از غذاهای با کالری بالا که می خوردم خجالت نمی کشیدم!
ولی الان که با زبون دهاتی !خودم واستون میگم حس میکنم خیلی واسم بهتره
اگه واقعا وبلاگم خیلی شلختست چشم از فردا جدول میکشم !
شاید یه جدول ساده کشیدم مثل تو
ولی نه زیاد کش دار مثل بقیه

من جدول همرو با دقت میخونم اگه جدول بکشی که خیلی مخلصیم

من خوبم پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ق.ظ

منم عااااااااشق شکلاتم و سیب زمینی سرخ کرده و ته دیگ هیچکدومش هم مفید نیست ( در اون ابعادی که من دوست دارم!)

چو شکولات نباشد تن من مباد !!!

من خوبم پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ق.ظ

چقدر جالب که اونجا هم روزه ات رو ول نکردی آفرین.راستی روزه که هستی روسری هم می پوشی دیگه؟ البته حجاب جز مبطلات روزه نیست که

آره عزیزم روزه رو میگیرم اما بی حجابم من فعلا اصول دین و فروع دینو پذیرفتم باقیش ایشالا بعدا!!!

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلام گلباقالی جونم.
پست قبلیتو خوندم و یاد نیاز افتادم... :(
راستی گلم ماکارونی رو باید وزن کنی بخوری. صرف 1 لیوان اندازه گیریش درست نیست. بعضیاش سنگیتر و بعضی سبکترند، حجمش زیاد اهمیتی نداره. منم وزن میکنم و دقیق حساب میکنم. ضمنا از مایه ماکارونی نمیخورم، اگر بخورم جدا حساب میکنم.
.
حلوا رو هم خودم پختم و تمام موادش رو دقیق اندازه گرفتم. هر 100 گرمش کمتر از 200 کالری شد!
خلاصه که مرسی از اینکه به جدولم توجه کردی خوشگل خانوم :*

اوکی پس تو معلومه که خیلی دقیقی و من دیگه ایراد نمی گیرم از بوس

گل بهار پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ http://laghari88.blogfa.com/

آخ شکلات،از وقتی‌ ایران بودم مشتری کیت کات چانکی و براونی بودم ولی‌ اینقدر فعّالیت داشتم که اصلا کالری‌هاشون تو بدنم نیست و نابود می‌شدند،آخ شکلات،کجایی که یادت بخیر!!!

با این محاسباتی که اینجا نوشتی‌ در عرض ۵ ماه میخوای ۲۰ کیلو کم کنی‌ بشی‌ ۴۵ درسته؟اون آخراش کالری‌های ۴۰۰ اذیتت نکنه!! مخصوصا با وجود آقایون که هی‌ : جون من اینو یه ذرّه بخور،نه!بدون تو نمی‌‌خورم...
*:

وای بهاری جون ای کاش اسم کیت کت چانکی رو نمی اوردی مادر جان حالا میدونی از کجا میشه خریدش؟/

نانا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام به روی ماه عزیز دله خودم
ای جانم
آخه تو چقدر مرتبی خانومی
آدم میاد وبلاگت کیف می کنه
عزیز دلم از جدول زیاد سر در نیاوردم اما دقت می کنم ببینم چی به چیه که بتونم حسابی دعوات کنم !! ( شوخی )
قربونت برم من کاش کلا کالری اختراع نشده بود !!!!!
بوس بوس

سلام عزیزم مرسی از تعریفت راستی بشدت محتاجیم به دعوا!!!

شکیبا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ http://shakiba83.blogfa.com

موفق باشی خانومی.بوسسس

مرسی شکیا جونم تو هم همین طور

یه تپل کوچولو جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام ..

وای چه فکر خوبیه این جدول ... منم می خوااام
حالا تا حالش بیاد : دی

راستی مریم جون یه سوال ؟
به نظرت برای افت روحیه چه میشه کرد ...
من خیلیی تو این مسئله ی چاقی حساسم و تقی به توقی احساس می کنم خیلییی چاق و بد هیکل و کلا همه چیزای بد :دی هستم ...
خیلیی بده .. بعد به خودم میام و در مورد راز خلقت .. سعی می کنم آرامش بگیرم .. ولی گاهی غالب میشه مثل امشب .. آخه من خیلیی تپل و درشتم ....( گریه )

: دی ته دیگ سیب زمینی دوست میداریییم !!

ببین توپلی منم عین تو بودم بل بدتر من ۳ تا خواهر دارم توی رده ۴۵ کیلو هی ورزش میکنن که هالیودو شکست بدن !! اما حالا بهترین راه مبازه واسه افسردگی و منظوی شدن رو این میدونم که اولا به جای اینکه وایسم خواهرم از من ایراد بگیره خودم پیش قدم میشم بعد از اونا هی راهنمای میخوام خودمم مشتاق نشون میدم که نصیحتم کنن خلاصه به هیچ وجه چقیمو قاییم نمی کم!!!!! و همش راجبع ش حرف میزنم از پیشرفتام میگم و الی آخر!!

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

اتفاقا میخواستم همینو بهت بگم مریم جونم،ماکارونی پاپیونی که خوردی توی هر قاشقش آخه چیزی جا نمیشه.. خیلی دست بالا گرفتی.. ولی فکر کردم شاید این روش رو دوست داری، یا کلاً بصورت تخمینی کار کنی راحت تری. چون وزن کردن خیلی دردسر داره خدایی D:
من بیچاره قطره های عسلی که توی فرنی میریزم هم وزن میکنم! اونم به روش ارشمیدس! D:
به هر حال هر روشی که جواب بده و باهاش راحتی عالیه :*

تا حالا نتایجم بدک نوده اما همیشه آماده استفاده از روش های بهترم بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد