X
تبلیغات
رایتل
یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی
شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

وزن امروز من ۱۴۴ پوند ۶۵.۳۰۰ کیلو گرم کاهش وزن توی ۳ هفته نزدیک ۵ کیلو گرم من مکزیمم باید ۸۳۱ بخورم تا ۲ پوند هفته ای کم کنم  و برای اینکه  توی همین وزن بمونم و چاقتر نشم میتونم ۱۳۳۱ بخورم به قول دوستان کالری تقلب 

 

مکن کاری که از آن کار ننگت آیو          جهان با این فراخی تنگت آیو 

به آن روز که نامه خوانان نامه خوانند     تو از این خواندن شرمت آیو   

 

سحری: 

هیچی      ۰

افطار: 

۴قاشق برنج+قرمه سبزی۲ ق

۲۵۰+۱۵۰=۴۰۰

میان وعد ه: 

موکا ۱ فنجان+۱ آلو+کمپوت نارنگی+۱ شکولات نارگیلی

+۸۰100+۵۰+۷۰=۳۰۰

آب: 

۴ لیوان !

 نماز: 

کالری کل

(۷۰۰)*۲۰٪=۸۴۰

ورزش: 

ریلکسشن: 

آقا جان هرجا میرین بوفه نرین اولا پول دادین دلتون نمیاد کم بخورین بعد تنوع زیاد هول میکنید یادتون نمی مونه که چی خوردین بعدشم عذاب وجدان دارین یا از اینکه پول دادین و هیچی نخوردین یا اینکه چرا اینقدر خوردین!!! من هرچی یادم مونده مینویسم  و امروز بیشتر هر روز احتیاج به ضریب خطاداشتم!!! 

سحری: 

شیر+کرنفلکس کالری۱۵۰

افطار: 

۴ تا میگو+۱ رون مرغ+پوره سیب زمینی ۳ قاشق+۱ تیکه کوچولو استیک+یکم کیک+یک عالمه سالاد+پرتقال+خریزه

۵۰+۲۵۰+۲۰۰+۵۰+۵۰+۵۰=۶۵۰

میان وعد ه: 

m&m+چایی+یکم میوه

100

آب: 

۴ لیوان نوشایه!

 نماز: 

کالری کل

 ۲۰٪ (900)=1080

ورزش: 

ریلکسشن: