گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

هر جا میرین بوفه نرین

وزن امروز من ۱۴۴ پوند ۶۵.۳۰۰ کیلو گرم کاهش وزن توی ۳ هفته نزدیک ۵ کیلو گرم من مکزیمم باید ۸۳۱ بخورم تا ۲ پوند هفته ای کم کنم  و برای اینکه  توی همین وزن بمونم و چاقتر نشم میتونم ۱۳۳۱ بخورم به قول دوستان کالری تقلب 

 

مکن کاری که از آن کار ننگت آیو          جهان با این فراخی تنگت آیو 

به آن روز که نامه خوانان نامه خوانند     تو از این خواندن شرمت آیو   

 

سحری: 

هیچی      ۰

افطار: 

۴قاشق برنج+قرمه سبزی۲ ق

۲۵۰+۱۵۰=۴۰۰

میان وعد ه: 

موکا ۱ فنجان+۱ آلو+کمپوت نارنگی+۱ شکولات نارگیلی

+۸۰100+۵۰+۷۰=۳۰۰

آب: 

۴ لیوان !

 نماز: 

کالری کل

(۷۰۰)*۲۰٪=۸۴۰

ورزش: 

ریلکسشن: 

آقا جان هرجا میرین بوفه نرین اولا پول دادین دلتون نمیاد کم بخورین بعد تنوع زیاد هول میکنید یادتون نمی مونه که چی خوردین بعدشم عذاب وجدان دارین یا از اینکه پول دادین و هیچی نخوردین یا اینکه چرا اینقدر خوردین!!! من هرچی یادم مونده مینویسم  و امروز بیشتر هر روز احتیاج به ضریب خطاداشتم!!! 

سحری: 

شیر+کرنفلکس کالری۱۵۰

افطار: 

۴ تا میگو+۱ رون مرغ+پوره سیب زمینی ۳ قاشق+۱ تیکه کوچولو استیک+یکم کیک+یک عالمه سالاد+پرتقال+خریزه

۵۰+۲۵۰+۲۰۰+۵۰+۵۰+۵۰=۶۵۰

میان وعد ه: 

m&m+چایی+یکم میوه

100

آب: 

۴ لیوان نوشایه!

 نماز: 

کالری کل

 ۲۰٪ (900)=1080

ورزش: 

ریلکسشن: 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
شانون شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام مریم جون مرسی از اینکه بهم در مورد سفیده تخم مرغ گفتی. من اصولا زیاد از سفیده خوشم نمیاد به عشق زرده هست که سفیده را می خورم. ولی بازم ممنونم که بهم تذکر دادی. موفق باشی

نیلوفر شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ http://niloofarj.blogspot.com

راست میگی والا، کلا باید موقع رژیم دور غذای بیرون خط کشید ولی مگه میشه، اگه ما هم بخواییم این آقایون خط که نمیکشن هیچ، دیگه هم مجبوری همراهیشون کنی و یا اگه مجبور نباشی اینقدر با لذت جلوت میخورن که ادم اختیار از دستش میره

آره واقعا بساطی دارم من با سید سر رستوران

لونا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ http://lunaa.blogfa.com

سلام مریم جون
منم از وقتی رژیم گرفتم رستوران نرفتم چون اونجا یه ذره هم که غذا بخوری یهو کالری آنچنان میره بالا که آدم از رفتنش پشیمون میشه
نوشابه هات که فکر کنم رژیمی بوده که کالریش رو ثبت نکردی.
خب امروز رو روز تقلبت حساب میکردی تا با خیال راحت و آرامش از غذات لذت ببری

نوشابه هام رژیمی بود اما راجبع تقلب من بشدت از هر نوع تقلبی حتا تقلب از خودم بخودم بدم میاد و اساسا روی من جواب نخواهد داد اگر روزی زیاد خوردم و به بدنم ضرر رسوندم اشتباه کردم و باید جبرانش کنم نه اینکه آوانتاژ بدم!!!

نگین یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ق.ظ http://hadafeman.blogspot.com

مریم جون 1000 کالری که زیاد نیست اینقدر خودتو حرص می دی!نگران نباش راحت می تونی در روزهای اینده جبران کنی.راستی اون شعری که بهت انرژی می داد خیلی شعر قشنگ وپرمغزی بود من تا حالا نشنیده بودم .موفق باشی

توئیگی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

عجب شعری
روزمو ساختی مریم جون

نگیــــــــــــــن
خوب شد گیرت آوردم . من نمیتونم توی وبلاگت نظر بدم!؟

یکی به من بگه آیا بقیه میتونن و فقط برای من باز نمیشه >:(

فدات شم عزیزم به قول خودت پیش به سوی ۱ روز خوب

نیروی برتر (نیاز) یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

حالا کدوم بوفه رفتی خانومی :)))))))))))))))))

وای جات خالی بود من امریکن بافت رفتم همش فست فود داشت با ریپ(گوشت قفسه سینه) با انواع سوپ و سالاد البته هیف و صد افسوس که دست و بالم بسته بود و ایلا ۱۲ دولار که داده بودم حداقل ۲۰ دولاری میزدم تو رگ

نیروی برتر (نیاز) یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

خاااااااااااک عالم ۲۰۰ کالری؟ مطمئنی خانومی؟ اونجا هم راحت گیر میاد؟ همون بهتر که گیر نیاد چون واقعا کالریش الکی الکی خیلی زیاده بخدا!!!!!!!!

چی؟؟؟

نیروی برتر (نیاز) یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

بووووووووووووووووووووووووس

بوس بقل ماچ حالا برعکس

یه تپل کوچولو یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام عزیزم ...

واقعا باید از عامل فتنه دوری کرد ..
ولی خیلیی خوب رعایت کردی .. کلا خیلی از برنامه خارج نمیشی .. آفرین
راستی ورزش می کنی ؟
موضعی یا پیاده روی و دو ؟

گل و بوس

افرین چه جمله خوبی باید از هرچی فتنه است دوری کرد نه مبارزه!!!!
ورزش نه!! باید یکم شروع کنم واقعا شل هستم

ثمانه یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.fitsho.blogfa.com

سلام خانومی.... باز هم اینقدر نخوردی شده ۹۰۰ تا ... وزنت به چند رسیده حالا؟

بابا انقدر نخوردی چیه ۹۰۰ نا خوردم دیگه!!

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سللااااام مریم خوشمل تگزاسی خودم :*
مریم من همیشه که میام اینجا تو رو میدونی چطوری تصور میکنم؟ با یه شلوار چرم قهوه ای تنگ و بوت های قهوه ای بلند پاشنه دار، یه نیم تنهء سفید که یقه ش بازه و .... !!! D:
موهاتم مثل همین عکسم دم اسبی شل بستنی و پریشون کردی روی کمر. یه دونه کلاه کابویی خوشگل هم شل گذاشتی روی موهات... واای خیلی ماه میشه!
باور کن یه عکس اینشکلی بگیری توی وزن 52 محشر میشه..
راستی مرگ بر بوفه! ولی زیادم نخوردی، خوب بوده دیگه!
.
جیگمل رفرنس مطالبم چکیدهء اطلاعات اینترنت بوده.

وای پرستش جونم دارم از خنده میمیرم عزیز م واجب شد یک سر بیای پیش ما شلورو کلاهو اینا دیگه کسی نداره!! اما اگه ۵۲ شدم میرم جنوب تگزاس تو یکی از مرزعه هاش برات ۱ عکس اونجوری میندازم بوس

من خوبم یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

چقدر این تصور پرستش جالبه... عزیز دلم از راهنماییت برای ورزش کششی ممنونم.

نانا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام به روی ماهت فدات بشم من
ای بابا نوش جونت
کالری هم که زیاد نگرفتی و در حد مجاز هستی فدات بشم من
گفته بودم خیلی دوست داشتنی هستی ؟
یه بوس محکم

ای جان من یکمی خشن هستم شاید دوست داشتنی نباشم اما از اینکه انقدر ماهی منونم

گل بهار دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ http://laghari88.blogfa.com/

آخی،این شعر مال بابا طاهره نه؟کاهش وزنت مبارک باشه به زودی دهه ی ۶۰ رو هم رد میکنی‌،من کلا خیلی‌ بوفه دوست ندارم از حسی که بعدش به آدم دست میده خوشم نمیاد،روز هایی که قراره بیرون غذا بخورم اون روز از صبحش خیلی‌ کم میخورم و کالری هامو میزارم برای بعدش که میرم بیرون،ولی‌ تو هم که زیاد نخوردی خدا رو شکر

من تاحالا تو عمرم دهه ۵۰ رو ندیدم یعنی یک روز من به آرزوم میرسم؟؟؟

عاطفه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ

چه خبر؟

خبرای خوبو عالی ۵ کیلو ۳ هفته! امشب هم کلی مهمون دارم

لونا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ http://lunaa.blogfa.com

سلام مریم جون
به به امروز چقدر عالی بودی...چه افطار خوشمزه ای هم داشتی...
کاهش وزنت رو تبریک میگم عزیزم

مرسی لونا جونی والا من خیلی دستپخت خودمو دوست ندارم اما ماه رمضونا چون خیلی گشنمه بدم نمی یاد

عاطفه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ق.ظ

۱ : وزنم : ۷۵
۲ : قدم : ۱۵۶
۳: از اونجا که الان ماه رمضونه و مت تا صبح بیدارم مسولیت پختن سحری رو تز مامانم گرفتم
تازه مامان هم میگه این یه ماه با تو که اگه یه دفه شتر شوهر دمه خونه خوابید همیشه بی آب و دونه نمونه !
یه چیزی باید یاد بگیری
و منم توو این یه ماه و البته از وقتی رژیم روشروع کردم عاشق آشپزی شدم نمی دونم چرا !
تنها کاره دوست داشتنیه که روزانه انجام میدم
افطاری هم چون همیشه سوپ میخورم خودم درست میکنم تا کالری سوپم بالا نره

آفرین به تو که کمک مامان میکنی چه دخمل خوبی انشالا باهم ۲۰ کیلویی کم میکنیم

توئیگی دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

سلام مریم جونم
یه پست بعد از این داشتی
پاک شده ؟

نه عزیزم اما الان یخوام آپ کنم ویک شعر مامانم واست دارم بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد