گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

من عاشق استار باکسم

آه وقتی بوی قهوی استارباکس میاد آدم دامن از دستش میره .امروز سر افطار رسیدم استار باکس یه قهوه تلخ سفارش دادم و اومدم بیرون هوا خیلی خوب بود باد میومد و رعدو برق میزد اما بارون نمی اومد ده دقیقه ای  آسمون پر ابرو دیدم و برای اولین بار به خودم گفتم زیباترین آسمون دنیاست آسمون تگزاس  

بعد وقتی قهومو خوردم یک کشف بزرگی در زمینه لاغری هم کردم اونم این بود که اگه خیلی گشنه باشی و یک قهوه بزنی یوهو میگیرتت سیر میشی

 

آنکس که بداند و بداند که بداند       اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
آنکس که بداند و نداند که بداند      بیدارش نمایید که بس خفته نماند
آنکس که نداند و بداند که نداند      لنگان خرک خویش به منزل برساند
آنکس که نداند و نداند که نداند       در جهل مرکب ابدالدهر بماند  

سحری: 

۱۰۰ گرم نون+۲۰ گرم پنیر+۲ آلو +۱ گردو۷۰+۵۰+۳۰+۱۰۰=۲۵۰

افطار: 

۴ قاشق برنج+۲ قاشق قرمه سبزی+۱ قاشق ماست

۲۵۰+۱۵۰+۵۰=۴۵۰

میان وعد ه: 

قهوه تلخ+آب هندونه۱ استکان+کمی سالادمیوه

۰+۳۰ +۵۰=۸۰

آب: 

 نماز: 

کالری کل

۷۸۰(۲۰٪)=۹۳۶

ورزش: 

ریلکسشن: 

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

مریم و سعید و سروش زیر یک سقف پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

مروری بر ۶ سال آشنایی در چهارمین سالگرد ازدواج و قضیه بریز و بپاش افطاری دیشب! در وبلاگ سقف

شاپرک پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام مریم جون
ببخشید دیروز نتونستم بهت سرربزنم.در چه حالی؟

مرسی عزیزم ایکاش آدرس سایتتو میزاشتی

نانا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام به روی ماهت عزیز دلم
ممنونم گلم واقعا بهم لطف ردی دستت درد نکنه
بوس محکم
عزیزم راستش من سحر چند روز بیدار شدم و اما هرچقدر سعی کردم چیزی از گلوم پایین نرفت اینه که بیخیالش شدم
خیلی گلی خانومی

فدات شم عزیزم با شیر موز چه طوری؟؟؟ من صبحا که حال ندارم یک چیز مایع مثل شیر کاکاو بخور عزیزم

لونا جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ق.ظ http://lunaa.blogfa.com

یادش بخیر...یه استاد داشتیم همیشه بیت آخر این شعر رو می خوند سر کلاس...بعدش هم ما رو مجبور میکرد اینو بالای جزوه هامون بنویسیم...

منم خیلی این شعرو دوست دارم ای کاش که جوز دسته آخر نباشیم

عاطفه جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ق.ظ

آخی چه حالی داده یه قهوه خوشمزه توو جایی که دوست داری

آره رویایی بود الانم صدای رعدو برق میاد یو هو بارون شدید میگیره بعد قطع میشه مثل فیلمای تگزاسی

توئیگی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ http://130kg.blogfa.com/

مریم جونه در مورد قهوه منم تجربه تو رو دارم . به شدت سیر کننده ست . حیف که دیگه نمیتونم بخورم فعلنا ...
عزیزم از مهر ماه هومیوپاتی میخونم . در مقطع کارشناسی فعلا . قبل از این حقوق قضائی خوندم تا کارشناسی اونم .
این کامنت دونی تو چرا تیک خصوصی نداره ! :))

چه خوب عزیزم به قول مادرم ای کاش میشد از تمام مال دنیا دانشجو بودن را با خود به گور ببرم!!

عاطفه جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ

گند زدم مریم

ببین من تو کار دعواما اگه سوتی داده باشی میام تو صفحت لوت میدم

عاطفه جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ

فکر زمستونم الانه که داره دیوونم میکنه
من از وقتی که یادمه چاق بودم !
همیشه هم سعی کردم درستش کنم
مریم هیچ وقت واسه خوردن جیک جیک مستون نداشتم
همیشه با غصه غدام رو خوردم

آفرین به این میگن یک ذهن درگیر و بدون که دنبال این نباش که چرا چاق شدی دنبال این باش که لاغر شی

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلام به مریم گلباقالی خودم که یک پا و بلکم سرتاپا دیگه داره تگزاسی میشه و تو کار دعواست :*
.
آره این قهوه یه مدلیه که باعث سیری میشه .. نمیدونم چرا!
شعرت هم بسیار زیبا بود مثل همیشه عزیز دلم.

بابا تگزاسیا خیلی ماه هستن به خدا این ایرنیان که و کار دعواهسن بعدشم از قدیم گفتن بجه ای که کالری زیاد میخوه رو باید دعوا کرد تا دیگه نخوره!!

گل بهار جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ http://laghari88.blogfa.com/

منم وقتی‌ کالری هم تکمیل میشه به قهوه پناه میارم،عشق اینم که وقتی‌ میام نت گردی یا دارم کتاب میخونم فنجون قهوه م بغل دستم باش

ا چه بد این کشف منو که همه کرده بودن!!!

سوگند شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام عزیزم
مرسی که اومدی سراغم
حرف شما کاملاً درست . بدون رژیم و ورزش نمیشه وزن کم کرد . خوب میدونم . اما شرایط من یه کم فرق داره
آرشیو وبلاگم هک شده وگرنه میدیدی که یکسال و اندی تلاش روزانه کردم و کلی هم وزن کم کردم اما مشکلاتی پیش اومد که وزنم دوباره رفته بالا . حالا هم دارم یواش یواش میفتم تو مسیر.

هزار بار توبه شکستی باز آی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد