گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

افطاری

خدایا امروز خیلی سخت بود روزه و  کارو زندگی بی زحمت فردا بهتر باشه!!! 

گوشت چرخ کرده های این مغازه عربای ما خیلی چربه هر دفعه ازش  خرید میکنم عذاب وجدان میگیرم و تصمیم میگرم گیاه خوار شم . 

بگذریم تو صفحه ی بعضی بچه ها که میریم  می بینم زیاد خوردن و ناراحتن یکم ناراحت میشم به قول معروف چرا عاقل کند کاری   که باز آرد پشیمانی  خدا کنه اگه میخوریم شاد باشیم نخوریمم شاد باشیم

سحری: 

شیر+کرنفلکس کالری۱۵۰

افطار: 

 کباب دیگی۵۰ گرم+۱۰۰ گرم نون

۵۰۰

میان وعد ه: 

ماشعیر۶۰

آب: 

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

ورزش: 

ریلکسشن: 

 

سیه چشمی به کار عشق استاد   به من درس محبت یاد میداد  

مرا  از  یاد  برد   آخر  ولی  من         بجز او عالمی را از یاد بردم

 

 

تاثیرجاذبه بر چاقی!! 

سلام به دوستان شفیق و یاران موافق . 

عجب رسمیه این زمونه صبح وقتی من خودمو وزن کردم  ۱۴۵ بودم  خیلی شنگول شدم اما عجب دنیای پستی است که آخره خنده گریه است!!! بعد رفتم مال روی این وزنه پولی ها  خودمو وزن کردم ۱۴۸ بودم!!! البته ۱ پوند لباس هست اما ۲ پوند دیگش چی بود!!! همین جوری تو فکر بودم که بابا من که صبح که رفتم رو وزنه روزه بودم  الانم که روزم ۲ پوند از کجاست !!! بدو امدم خونه رفتم رو وزنه در کمال تعجب دیدم شدم ۱۴۹ !!!!! البته اینو بگم که توی خونه هم هنوز روزه بودم!!!  

از ناراحتی بی حال رفتم  اطاق سید اومدپرس که چمه !!  گفتم  بش بعد یکم فکر گفت من میدونم چرا اینجوری شد!! منم ساده!!! گفتم چرا!!! اونم گفت غلط نکنم جاذبه ی زمین تو مال کمتر روت اثر کرده!!  

نتیجه اخلاقی ۱ : اصلا در باره این چیزا چیزی به شوهرتون نگین!! 

نتیجه اخلاقی ۲:   همیشه خودتونو با یک وزنه اونم ۱ بار در روز و یا ترجیحا هفته وزن کنید!!!  

سحری: 

هیچی۰

افطار: 

 1 ملاقه آش+ 4 قاشق لوبیا پلو+3 قاشق ماست

150+300+50=500

میان وعد ه: 

30 گرم چیز کیک150

آب: 

کم تا

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

650

ورزش: 

ریلکسشن: 

 

 

 

سلام دوستان رژیمی گل گلابم 

من دیشب افطاری بودم جاتون خالی آبگوشت  بود همه به من گفتم چه خوب شدی اینا منم در حالی که اشک شوق در چشمام جمع شده بود رفتم بالا ممبر آقا هرچی کالری و اطلاعات بلد بودم به خورد همه دادم و هی با مبایل نوم که اینترنتم داشت  می رفتم تو اینترنت و میزان کالری های لازمشون حساب می کردم گرم گرم بودم که یوهو صاحب خونه امد گفت مریم جان بسه مادر همرو از اشتها انداختی دیگه هیچکی هیچی نمیخوره و ما تا آخره ماه رمضون باید آبگوشت بخوریم خلاصه من اینقدر وسواس به خرج میدادم که غذا  یکشم که همه بیچاره ها مراعت کردن فکنم که گشنم رفتن بیرون!!!! اما همرو به فکر رژیم انداختم این سیدم که همش کار منو خراب میکرد مثلا میومدم سالاد بخورم بلند میگفت نه نه نه این ۳۰۰۰ کالریه و هی مسخره بازی در می آورد و میگفت من چند کالری بخورم ۲۰۰ کیلو بشم !!! بعد اون وقت قول می دم باهم رژیم بگیریم 

دوباره ۷۵ تا بشم!!! 

سحری: 

۳ قاشق سالاد پیاز جعفری ۲ چیپس۲۰۰

افطار: 

 ۱ گاز ساندویچ+100 گرم لازانیا+2 قلوپ موکا ی استار باکس

150+250+100=500

میان وعد ه: 

1 آلو60

آب: 

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

760

ورزش: 

ریلکسشن: 

 

اگر دستم رسد بر چرخگردون     از او پرسم کین چین است و کان چون 

یکی را داده ای صد ناز و نعمت    دگر را تکه نانی آغشته بر خون 

سحری: 

شیر+کرنفلکس کالری۱۵۰

افطار: 

 کباب دیگی۵۰ گرم+۱۰۰ گرم نون

۵۰۰

میان وعد ه: 

ماشعیر۶۰

آب: 

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

ورزش: 

ریلکسشن: 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
علی راد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام وقت شما بخیر
از شما دوست عزیز دعوت می شود در مسابقه ی شماره 4 وبلاگ مدیریت زمان و موفقیت( با جایزه) شرکت کنید.
همچنین خیلی خوشحال می شم اگر به یک سوال(5 تا سوال مفید در وبلاگم وجود داره که ذهن رو فعال می کنه) در مورد مدیریت زمان و موفقیت و خودشناسی پاسخ دهید. خیلی باید جالب باشه که از تراوشات ذهنی همدیگر مطلع شویم.
یه بارش مغزی هم دارم اگه خواستید شرکت کنید.
ضمنا منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده ی شما می مانم. یا علی
novin21.blogsky.com

توئیگی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ http://130kg.blogfa.com

طفلکی اعصاب صاحب خونه رو که فــ... دادی !
البته خوبه که تاثیر گذاریتو زندگی کردی و بقیه رو به فکر فرو بردی . فیدبکی که گرفتی باید احساس بی نظیری بهت میداده . کاش یه روز حسش کنم ...

گل بهار یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ http://laghari88.blogfa.com/

وای که چقدر شعر‌هات می‌چسبه،مرسی‌،مرسی‌،مرسی‌....

فکر کنم همگیشون الان کامپیوتر‌هاشون هنگ کرده همه ش داره اررور کالری میده!!!
:))

آره والا دگه از ایم کارا نمی کنم دعوتم نمی کنن =)

لونا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://lunaa.blogfa.com

وای چه جالب..حتما همشون از امروز شروع کردن به کالری شماری...ولی کلا خیلی خوبه آدم در زمینه تغذیه درست به دیگران اطلاعات بده.
عزیزم اون پاستیل از این پاستیلهای بدون قند هستش که کالریش تقریبا کمه هر ۱۰۰ گرمش ۲۲۰ کالری داره حدودا...و چند تا دونه که من می خورم تازه خیلی هم کالریش رو دست بالا حساب میکنم خیلی کم کالری میشه...

وای خدا کنه پیدا کنم من وقتی پاستیل میبینم خون جلوی چشامو میگیره!

من خوبم یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com/

چرا این کامنت دونیه کامنتهای منو می خوره؟ ا خوب یادم رفت ..........آها یکیش این بود که آفرین به خودت :( چی نوشته بودم

ا جدی نمی دونستم ! مرسی آفرین به ما که عاشق سلامتی و زببایی هستیم

عاطفه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

آبگوشت چه زیاد دارهههههههههههه
خاک توو سرش
من غلت بکنم دیگه بخورمش
ما که همیشه شام آإگوشت داریممم بهتره دیگه شام هم قطع میشه

آره بابا آبگشت داغونه خیلی کالری بالاست

ریحانه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.good-live.blogfa.com

سلام گلباقالی جونم
منم تو گروه پایدارم
تونظرای دوستان نظراتو دیدم حسودیم گل کرد
آقا بیا بمنم سر بزن دیگه
همیشه پایدارباشی وموفق
ماچ ماچ

باشه عزیزم چشم تو هم به من سر بزن

یه تپل کوچولو دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام ..
ایول خیلییی عالیه .. عین من ..
هرجا میرم همه مباحث به ورزش و کالری و رژیم می کشه ...

همه خانوتده رو فکر فرو بردم که .. سالم خوری و اینا .. کم خوری و اینا ...

خیلییی حال میده ... موافقم ...
گل

ایول که اینقدر به سلامتی خانوادگی اهمییت میدی

نانا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ http://barfin.blogsky.com/

سلام عزیزم از آشناییت خوشحالم ..
کاش منم به وزن تو برسم

ای بابا وزن من زیاد که

نیلوفر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ق.ظ http://niloofarj.blogspot.com

سلام مریم جون، میبینم که هم وزنیم، جالبه منم از وقتی رژیم شروع کردم دارم همه رو تشویق میکنم به رژیم، فقط جناب همسر بعضی وقتها از دستم کلافه میشه میگه( وای چقدر اخه کالری میشماری، شد بشینیم یه لقمه غذا بخوریم تو کوفتمون نکنی ) اینم از فرمایشات همسر ما که در این لحظات من سعی میکنم تو دلم کالری بشمارم.

اسم همسری رو نیار که دلم خونه!!

لونا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ http://lunaa.blogfa.com

سلام مریم جون
وای این ترازو گاهی لج آدمو در میارم.منم دیروز که خودمو وزن کردم صبح ،ظهر و قبل افطار هربار یه وزن نشون داد..جالب اینجاست که منم روزه بودم!!حتما خونه ما هم میزان جاذبه اش توی صبح و ظهر و عصر اثرش فرق داره:)

آره بابا من که به خودم قول دادم که تا یکشنبه دیگه رو ترازو نروم

گل دختر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

ننه خدا از دهنت بشنوه که من اسم وبلاگم رو عوض کنم ..... هنوز راه درازی در پیش است ...

راه همیشه درازه اما سر پایینی و هموار بوس

گل بهار دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://laghari88.blogfa.com/

مریم جونی همون هفته‌ای یه بار خودتو وزن کنی‌ بهتره،هر روز وزن کردن یه کم میریزه بهم،چون بدن ما دائم در شرایط آرمانی که به سر نمیبره!!
آره عزیزم اینجا هوا خنک شده و تابستون قشنگمون چه زود تموم شد،شما که الان در مرکز گرما هستین و روز شماری می‌کنین که زمستون بشه و هوا بهتر نه؟

راجبع وزنه که راست میگی اما هوا اینجا هاش عین شمال هست!!!! تابستون گرم و پر بارون هوا اونقدرم بد نیست من که راضیم خیلم سر سبزه!!

نگین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ http://hadafeman.blogspot.com

مریم جون من پارسال که ترازو خریدم هر نیم ساعت خودمو وزن می کردم هر دفعه هم یه چیزی نشون می داد اما حالا به روزی یکبار رضایت دادم اونم صبح وناشتا.

من بر عکس تو جایی که می رم خودم رو مجبور می کنم از هر چی هست بخورم تا کسی نفهمه رژیمم َچند باری که ملت می دونستن بسکه چرت وپرت گفتند حالم گرفته شد.

نگین جونم به کسی ربطی نداره به همه بگو اولا تو رو در وایسی هم که شده خودت رژیمتو نمیشکونی دوما هی بت نمیگن بخور بخور

یه تپل کوچولو دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

خوشحالم که شوهررر ندارممم :دی
سلام عزیزم ..

دقیقا نتیجه گیریت درسته ... بابا بدنه دیگه .. ما که از همه چیزش با خبر نیستیم ...

مرسی عزیزم ولی بسی جاااا دارم :دی

بابا شو هر خیلی خوبه!! قدرتو میدونه نازتو میکشه هر وقتم نا امید میشی حواستو پرت میکنه و شادت میکنه!

شکیبا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://shakiba83.blogfa.com

گلباقالی عزیزم ممنونم که اینقدر به فکر منی .ممنون برای سخت گیریات والبته مهربونیات .کامنت های صیحگاهی تو به من نیروی عجیبی می ده .موفق باشی عزیزم

نیلوفر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://niloofarj.blogspot.com

سلام مریم جون، این ترازو این قدر بلاها سرم آورده این قدر بعضی وقتها غصه دارم کرده که حالا فقط یه بار اونم شنبه ها تا از خواب بیدار میشم میرم روش و دیگه تعطیل تا شنبه دیگه، راستی مریم جون شما کجا زندگی میکنین؟

آره بابا امان از دست تکنولوژی .من دالاس تگزاس آمریکا

مارال سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ http:// 1338455.blogfa.com

سلام متاسفانه چون من رژیم نمیگریم پس نمیتونم نظر بدم فقط اومدم مطلب را بخوانم وبگم خسته نباشی با ارزوی بهترینها برای شما وخانواده [گل]

مرسی مارال جان و خوشا بحالت که رژیم لازم نداری

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلام مریم جونم مرسی از راهنماییت :*
آره آقایون برای کالری شماری کم حوصله تر هستن D:
ولی خیلی راحت تر لاغر میشن اگر بخوان.
چون درصد ماهیچه بدنشون بالاست بسرعت میتونن خوش هیکل شن .. ای خداااا یه روز باید جواب اینهمه تبعیض رو بدی :((

تبعیض چیه مادر در عوض هیکل آقایون به این زمختی وزشتی میدونی اگه ما فشن بشیم چی میشیم؟؟ من که هیچ وقت دلم نمی خواست مرد باشم

لونا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://lunaa.blogfa.com

سلام مریم جونم
چرا نتونستی ادامه مطلب رو بخونی؟لینکش زیر جدولم بود ولی اشکال نداره عزیزم، لینک صفحه ادامه مطلب رو برات میزارم اینجا ...ببین باز میشه؟

http://lunaa.blogfa.com/post-21.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد