گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

۶۶.۲۰۰

 

سحری: 

شیر+کرنفلکس+خرما۲۵۰ کالری

افطار: 

آبگوشت+۲۰۰ گرم نون

 

۶۰۰

میان وعد ه: 

۵۰ گرم چیز کیک۲۰۰

آب: 

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

۱۰۵۰

ورزش: 

ریلکسشن: 

 لونا جون از من سوال کرد که هر لیتر چند کیلو گرمه!!! من هم توی گوگل دنبال جواب گشتم و جوابش جالب بود 

Units not compatible

It depends upon the substance. The weight of a liter of a substance varies with the substance and, to a small extent, its temperature. A liter of Mercury weighs much more than a liter of water.

A typical answer is: 1 liter of water "weighs" 1 kilogram, but don't forget it's water at 3.98 degrees Celsius or 39.164 degrees Fahrenheit.

There are two problems with this common answer, which is why I am not just changing the answer.

1. The kilogram is not a unit of weight, it is a unit of mass. So it is incorrect to say that a liter of water weighs one kilogram. In fact one liter of pure water has a mass of one kilogram.

2. Technically this conversion is not exact since the density of water changes depending on it's state. Since a liter is a unit of volume, then, since water expands when frozen, a liter of solid ice has less mass than a liter of liquid water. So the statement that one liter of water has one kilogram of mass is correct when water is maximally dense at near 4 degrees Celsius. For approximations, however, it is correct to say that one liter of water has one kilogram of mass.   

به طور خلاصه میگه که اساسا سوال شما غلط هست چون کیلو گرم واحد جرم و لیتر واحد حجم می باشد پس اگر چگالی  یاوزن مخصوص هر چیری رو بدونیم و وزن اون رو هم به کیلو گرم دونیم حجمش به لیتر بدست میاد ( لیتر=وزن به کیلو / چگالی) 

در مورد آب چون چگالیش 1 است در فرمول بالا لیتر=کیلو میشه!   

من برای حساب کردن آب طالبی یا هندونه یک لوان 250 سی سی رو همون 250 گرم حساب میکنم مثل آب

 

سلام دوستای خیلی ماهم نمی دونین از اینکه با ها تون آشنا شدم چه قدر خوشحالم!!! 

تو این چند روز (۱۰ روز) که با هاتون آشنام به اندازه ۱ عمر چیز از شماها یاد کرفتم و خیلی هم با اراده شدم!! 

هر وقت به نیاز سر میزنم می بینم که با اینهمه مشغله کاری و زندگی و مشگلاتش هنوزم با اراده داره رژیم میگره خیلی بم نیرو میده! 

صبا جونمم که خیلی مهربون با کارای جالب مثل مسابقه بشتر تشویق مون میکنه!! 

پرستش نازم که هر وقت بهش سر میزنم یادم میاد که همیشه واسه ی بیشتر و بیشتر خوشگل شدن باید تلاش کنیم! 

از گلبهار  جونم هم که کلی خورا کییا مختلف و اینکه از کدوم مغازه های اینجا میشه خرید یاد گرفتم تا کنون! شکیبا و توییگی و باربی هر روز بهشون سر میزنم که کاهش وزناشونو ببینم و حسابی دلم باز شه و یک پیغام امید واری حسابی براشون بنویسم!!چه جیزای خوب زیادی هم از گل دختر و لونا و عاطفه و......... یاد گرفتم دست همتون درد نکنه من این کاهش وزن رو مدیون تمام دوستایی ام که نام بردم و نبردم! با ور کنید که هیچ نیرویی نمی تونست اینقدر اراده در من تولید کنه بجز انرژی های مثبت شما همتون موفق باشین!!! 

سحری: 

نون ۱۰۰ گرم +گرم پنیر۲۵۰ کالری

افطار: 

۴قاشق عدس پلو+ ۲ قاشق ماست

 

۴۰۰+۵۰=۴۵۰

میان وعد ه: 

آب طالبی+باوایو+شلیل۱۵۰+۶۰+۶۰=۲۷۰

آب: 

۳ لیوان

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

۹۷۰

ورزش: 

ریلکسشن: 

 

زدست دیده و دل هردو فریاد   که هرچه دیده بیند دل کند یاد 

بسازم خنجری تیغش زپولاد     زنم بر دیده تا دل گردد آزاد 

 

مرمری

نظرات 19 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.sliamfast.blogfa.com

سلام مریم جونم
سفر چند روزی به تعویق افتاد توضیحش تو وبم هست بیا بخون
منم مثل شما خیلی چیزا یاد گرفتممم

لونا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ http://lunaa.blogfa.com

مریم جونم
منم از اینکه با تو و سایر بچه های گروه آشنا شدم خیلی خوشحالم و واقعا به خاطر همه چیزهایی که ازت یاد گرفتم متشکرم.
از صمیم قلب برات آرزو میکنم که موفق باشی و به هدفت برسی

فدات شم که اینقدر ماهی بوس محکم

نیروی برتر (نیاز) جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

دقیقا خانومی... خونه خراب کن اسم مناسبی برای این کثافتاست... باور کن سه ماهه داره میره روی نرو و اعصایم که اخر اینجوری وا دادم و نوشتم توی وبلاگ... اعصابم خورد بود وگرنه تحویل نمی گرفتم... روی نهایت دو ساعت می خوام با خودم باشم و دوستام که یارو چشم اینو هم نداره. از وبلاگ من بدش میاد چرا میاد... مگه کارت دعوت فرستادم... خب نیاد!

عزیزم نگران نباش ماه زیاد پشت ابر نمیمونه بالاخره میفهمیم کی بود حقشو کف دستش میزاریم

نیروی برتر (نیاز) جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ق.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

وای خانمی... من خجالت می کشم... اگه قرار وبلاگی گذاشتیم میاما اما عکسمو خجالت می کشم... قیافه ام خوب نیست بخدا... :) حالا بذار یکم با خودم کنار بیام :)))

هر جور راحتی عزیزم اما به نظر میاد که خیلی ماه باشی بوس

عاطفه جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ق.ظ

اووووووووووووووووم کلی روحیه دادی
من الکی نیست که تو واسم خیلی توو دل برو هستی!!!
خیلی زیاد!
انگار خیلی به روحیت نزدیکم

ای جان که اینقدر خوبی

شکیبا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام مریم جان خوبی .دوستت دارم خانمی

لونا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://lunaa.blogfa.com

مریم جون میدونی هر ۱ گرم چند سی سی هستش؟ یا هر کیلوگرم چند لیتر؟

مینا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.sliamfast.blogfa.com

سلام مریم جونم
ببخشید من با رنگ سیاه مینویسم وبلاگ با آبی کم رنگ منتشر میشه!
خلاصه شرمنده رنگش رو عوض کردم.
روزتون هم قبول التماس دعا

مرسی عزیز که انقدر ماهی

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلام عزیز دلم :*
مرسی از اینهمه لطف و مهربونی ت مریم نازنینم..

واااای اینجوری نگو مریم جونم، من حتتتتتما حتما به همه دوستای گلی که میان و برام کامنت میذارن سر میزنم، شاید یه کم دیر بشه و ساعت آنلاین شدنم اینور اونور بشه، ولی گلم امکان نداره تویی که انقدر بهم لطف داری فراموشت کنم و بهت سر نزنم!
.
راستی مریم جان این شعرهایی که انتخاب میکنی و آخر پستها مینویسی بی نهایت زیبا هستن. حتما ادامه بده. من عاشق این کارت شدم . بوووووسسسسسسس

قربونت برم اگه نگفته بودی که توجه میکنی یه شعرا ممکن بود دیگه ننویسمش عزیزم بوس

گلباقالی خانوم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

لونا جون جوایتو رو صفحه ام میدم چون فکر کنم سوال خیلی ها باشه!

شکیبا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ http://shakiba83.blogfa.com

مریم جان من اومدم بلاکفا

خیلی خوش اومدی عزیزم

لونا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ق.ظ

مرسی عزیزم برای جواب
دیروز روی یه پاکت آبمیوه کالریشو به گرم نوشته بود و وزنش به سی سی بود...توی گوگل هم سرچ کردم جواب به درد بخوری پیدا نکردم.واقعا از لطفت ممنونم...پس منم سی سی رو همون گرم حساب میکنم

آره عزیزم خوبه اینجا لیموناد رژیمی راه ۲۷۰ سی سی یا همون ۱ استکان ۱۵ کالری

شانون شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام مریم جان. ممنونم که بهم سر زدی. درسته من بعضی روزها از محدوده خارج میشم و حالا که تقریبا ۱۲ کیلو کم کرده ام. فکر می کنم که دیگه خیلی خبرهاست. ولی همه در خانواده دارند برنامه های مرا دنبال می کنند. هر روز منتظر کاهش وزنم هستند. البته من خیلی ورزش می کنم. یعنی نسبت به قبلم که هیجی ورزش نمی کردم. بهرحال ممنونم که بهم سر زدی

بوس عزیزم تو هم هواست به من باشه که پرخوری نکنم

گل بهار شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://laghari88.blogfa.com/

دوست همسایه و گل من چطوره؟من عاشق شعر‌های بابا طاهر هستم،وای که این شعرشو چقدر دوست دارم،عزیزم منم از اینکه با شما عزیزان مهربون آشنا شدم خیلی‌ خوشحالم،الان ساعت ۱شبه و من تازه رسیدم خونه فردا صبح آپ می‌کنم،دلم برات تنگ شده،بوس بوس

چون عاشق بابا طاهری یک شعر مامانشو فردا مینویسم

توئیگی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://130kg.blogfa.com

سلام مریم بانو
خیلی مخ لصیم هااا
دیدم برای شکیبا کلی وقت گذاشتی
کیف کردم
دمت مرسی

فدات شم عزیزم دوست آن است که گیرد دست دوست!!! در پریشان حالی در ماندگی!!

ثمانه شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.fitsho.blogfa.com

سلام خانومی.... مثل اینکه همگروه شدیم... به امید رسیدن به اهدافمون

ااا جدی کجا؟؟ تو صبا باید برم دنبالش؟؟

مینا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.sliamfast.blogfa.com

سلام مریم عزیزم
دیگه دارم زحمت رو کم میکنم .
خلاصه عزیزم خواستم بگم که یه سایت تو وبلاگ من هست به اسم رزیم رایگان لاغری
برای اینکه بی ام آیت رو بفهمی باید بری بخش گزارش تن سنجی اما به وزنی که بهت میگه گوش نکن که چاخانه به من میگه باید بشی 53 بعد کتاب دکتر کرمانی میگه باید برای قد 164 بشی 53 کیلو!
برای تعین وزنت برو بخش تعین مواد مغذی.
خلاصه عزیزم سایته خوبیه .
راستی یه خبر خوب برای شما که راحت شید
من دارم میرم
ایندفعه واقعا رفتم که رفتم !
ایشالا از این به بعد هفته ای یک بار آپ میکنم
البته اگه طاقتم بگیره خیلی دوستتون دارم و دلم برای همتون تنگ میشه
بای با ی
پایداری و استقامت فراموش نشه هاااااااااااااااااااااااا
قربونت[بوسه] [قلب][گل]

ای بابا راحت چیه دلمون کلی تنگ میشه!!!! این شالا زود به زود با هر وقتم آپ کردی بگو یت سر بزنم

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://barbie-parastesh.blogfa.com/

سلام مریم گلی جونم :*
کاش هرروز یه مطلب جدید مینوشتی، آخه اینجوری توی لیست وبلاگهای "به روز شده" میای و میفهمم که مطلب جدید داری و بهت سر میزنم.
.
راستی مرسی که نتیجه تحقیقت رو برامون گذاشتی.
دخمل خوشمل نماز خون برای من هم سر نمازهای اول وقتت دعا میکنی؟ فقط یه جمله هم برام دعا کنی ممنونت میشم.

فدات شم عزیزم من هر روز آپ میکنم چشم به خدا واسه لاغری همه دعا میکنم

نگین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ http://hadafeman.blogspot.com

مبارکه مریم جون خیلی خوب کم کردی.امیدوارم به زودی به این اهداف میان مدت وبلند مدتت هم برسی .راستی این عکسه خودتی یا عکس تزئینی است؟!
شاد باشی

ای بابا عکس خودمه بابا تزیین چیه کی این عکس منو واسه تزیین میزنه هاهاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد