گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

انسان چقدر ضعیفه!!

بچه ها من امروز با اینکه روزه بودم ولی یک دلدردی داشتم که نگو شکمم سفت شده بود دست میزدم درد میگرفت تا افطار همش داشتم فکر میکردم چی بخورم که بهتر شم فکر کنم ما شیر ه آخه من هر روز شیر میخورم برای سحری! امروز به تمام بچه هایی که لینکشون کردم سرزدم و پیغام گذاشتم شمام کم لطفی نکنین و تا اینجا که میاین یک نظر هم بدینو دل مارا شاد کنید! 

 

اعصابم خورده میدونین دیگه چرا!!؟؟ این دفعه خیلی خنده داره اعصاب من یک انسان ۶۷ کیلویی رو یک مگس کوچک خورد کرده! این مگس بی ملاحظه ۲ روزه که خونمونه و بیرون نمی ره!! شوهر دل نازک منم همش میخواد این مگسو زنده دستگیر کنه و به آغوش خانوادش برسونه!!! البته این اخلاق و راجبع همه ی موجودات موزی داره از سوسک تا مورچه حالا از ساعت ۸ صبح این مگسه وق زد تا من کفری با یک دمپایی افتادم به جونش اما ناقلا خوب فرز بودو من بیچاره فقط خسته شدم در حال حاضر هم که دارم می نویسم هی میاد دور پام و من هم هی تکون میخورم اخه خدایا چرا اینقدر انسان و ناتوان آفریدی که حتی ۱ مگس بتونه اونو ایتقدر اذیت کنه چه برسه به آدمایی که واقعا نبایید می آفریدی و به اصتلاح سوتی دادی!!  

سحری: 

شیر+کرنفلکس۲۰۰ کالری

افطار: 

۷ قاشق عدس پلو+ ۲ قاشق ماست

 

۵۰۰+۵۰=۵۵۰

میان وعد ه: 

آب طالبی۱۵۰

آب: 

 نماز: 

ظهر و عصر سر وقت

کالری کل

ورزش: 

ریلکسشن: 

خ

 

یک رباعی بسیار زیبا از خیام:  

 

از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن     فردا که نیامده ست فریاد مکن 

بر نامده   و   گذشته   بنیاد    مکن     حالی خوش باشو عمر بر باد مکن

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://reza-rasti.blogsky.com/

شوهر خوبی دارید که از انسانیت بو برده است - سلام برسانید

شوهر من که انسان بسیار شیفیه اون جای خود اما در این زمینه بهتر بود که مدافع حقوق حیوانات موزی نبود!

عاطفه چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

عجب این رضا جمله ای نوشته هااااا
آره راست میگه
من که طرفدار شوهرت هستم مواظبش باش !
البته 100 برابرش طرفدار خودت هستم

عجب جمله ی!!!!!
منم برم حساب کنم ببینم چه خاکی میره به سرم

پیمان پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

تو این دنیا یکی از شانسهای بزرگی که آوردی شوهر خوبیه که نصیبت شده .
آبجی موقع افطار حتما براش دعا چشم نخوره !

موفق باشی

آره واقعا!!!! چشم براش دعا هم میکنم

گل دختر پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://mannequin.blogfa.com/

در مورد خدا اینطوری حرف نزنی ها دختر گل ... یهو ناراحت میشه میشی 200 کیلو !
شاید مگس رو آفریده که من و تو بفهمیم چقدر ناتوانیم و باید تکیه مون به خدا باشه که تواناس !

مینا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.sliamfast.blogfa.com


مریم جان اومدم ازت خداحافظی و تشکر کنم من امروز آخرین روزی که آپ میکنم و خیلی از آشنایی با شما خوشحالم مرسی که کمکم کردی گلم.
من دیگه به وزن مورد علاقه م رسیدم و راضیم و میخوام تثبیت کنم.
البته هر از گاهی مثلا هر هفته آپ میکنم اما نه به جدیت سابق
اما قول میدم پایدار باشم
خوب بازم مرسی و خداحافظ [گل]
بای بای [بوسه]

وای چه عالی چو از این کویر وحشت به سلامت تو گذشتی بخ شکوفه ها به باران برسان سلام مارا

گل بهار پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://laghari88.blogfa.com/

نکنه گلی‌ خانوم اومده؟
مریم جون اینجوری که گفتی‌ از تجسم اینکه ما الان تو کویریم وحشت کردم،منکه رژیمم هم تموم بشه اینجا هستم،حیف نیست دوستان گلمونو بذاریم و بریم دنبال زندگیمون؟

ااا راستی میگی یا چرت گفتم تکدیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد