گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

شو ور بی ملاحظه!!!!!

اااااااااااااه ه ه  ه ه خسته شدم از دست آقامون!! اصلا نمی فهمه که من رژیم دارم اولا تا حالا نشده که من برای خودم غذا بربزم اون نیاد و ازش نخوره بعد اصابم به هم میریزه و یش میگم چرا از غذای من خوردی؟؟؟؟؟؟ اونم در حالی که غذا تو دهنشه میگه وااااا!!!! مگه بچه ای که اینقدر جیغ میزنی خوب این همه غذا برو دوباره بریز!!! به اینجا که میرسه می بینم اصلا که معذرت تو کارش نیست و طلب کارم هست مخوام که بمیرم!!!  منم کم نمی یارم بش میگم  ااا خوب تو برو برای من ۱۰۰ گرم برنج دوباره وزن کن بعد ۱۷.۵ گرم خورشت بعدم ۳ قاشق سر خالی ماست !!!وقتی فهمیدی من چقدر زحمت میکشم و وقت می زارم شاید دفعه ء یعد همین جوری نیای همه ی غذای منو بوخوری!!!  اما  انگاری نوحه تو گوش خره میخوانم (دور از جونش) فردام همین کارو مکنه!!!! 

 

دوما : شب به شب یک چیز کیک بزرگ از لامادلین میخره میگه امشب بیا رژیم نگیریم!!!!!! آخه مگه تو رژیمی ؟؟؟؟!!! داره از لاغری میمره!! میگه ببین من میخورم چاق نمیشم این کالریش صفره!!!!  خوب منم جونم گول میخورم !! 

 

سوما :هی مگه بریم رستوران باربیکو بزنینم(تگزاس به باربیکیواش معروفه!!) ارادهء من اگه از فولادم باشه معدم که نیست!! اون هی گشادو تنگ میشه!! 

 

شوهر شما چه جورییه؟؟؟ هم اکنون نیاز مند یاری سبزتان هستم!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
ساناز چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ق.ظ

عیبی نداره بابا تو فقط از غذای اون نخوریا

امید چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ق.ظ http://zoornameh.blogsky.com

سلام

جالب مینویسی... باید عرض کنم که احتمالآ اگه اون لاغره و تو چاق پس حتمآ یکی حق اون یکو خورده!!!!!

ضمنآ اگه دیدی درست بشو نیست و داره زحمتات رو از بین میبره برو ازش شکایت کن به جرم باربیکیو خوردن میان میبرنش.... دهه!!!

من که حق اونو نخوردم!!! از وقتی ازدواج کردیم من ۶۸ بودم!!!شاید خونه بابام حق دادشمو خورده باشم!

توئیگی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ http://130kg.blogfa.com

ما شوهرمون هنوز ما رو پیدا نکرده
نمیتونیم یاری برسونیم سپس P:

واییی من عاشق کیک پنیرم
کاشکی خوروز یه توک پا بیاد تگزاس یه کیک لامادلین بخره برام
بعدشم خرم کنه که کالریش صفره D:

نگین چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ http://hadafeman.blogspot.com

نگران نباش درست میشه.یه زمانی همسر م همینطوری بود ولی کم کم خوب شد.می دونی باید اینقدر براش تکرار کنی تا بفهمه قضیه تو شوخی نیست.راستی برای کالری اون غذا هم مطمئنم

اره حق با تو ه امید وارم تکرار اثر کنه!!

مریم شیکمو چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ http://mary-shikamo.blogsky.com/

توئیگی جونم من که چشم از این حورزو خان شما آب نمی خوره شاید اگه اسمش. عوض کنی بهتر شه!!!

مینا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.sliamfast.blogfa.com

سلام مریم خانوم
من مینا هستم
به گروه پایداری خوش اومدید.
چیزی درباره ی خودتون ننوشتید که قد و وزن و سنو اینا مشخص شه البته من سنم رو تو وبلاگ ننوشتم.
در مورد سوالتونم من ۱۴ سالمه
اما من به نوع دیگری اذیت میشم.
به من میگن بخور بخور بخور رزیم برا چی؟
تو خوبی بخور
مامان<بابا<مامان بزرگ<بابا بزرگ و...
هر کسی یه جوری مقاومت میکنه شمام میتونی
راستی قالبتون هم خیلی باحاله آدم به وسوسه میوفته

سلام عزیزم مرسی بابت تبریکت راست میگی الان مینویسم!!!بابا رژیم مخفی بگیر! ینی اینکه هرچی بت تعارف کردن بگو دوست ندارم بدم میاد!!!

لونا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://lunaa.blogfa.com

قبل از اینکه بری رستوران یک مقداری سالاد بخور که تا حدودی سیر بشی
.بعدش هم حتما وقتی همسرت ببینه که اینقدر جدی داری پیش میری و وزن کم میکنی و در برابر پیشنهاد به خوردن کیک و ..نه میگی حتما بیشتر رعایت میکنن و همه چیز درست میشه.

فروغ شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://amehkhanoom.blogfa.com

سلام مریم جونم
بیخیال بابا اینقدر حرص نخور.مردا همشون مثل همن ودرستم نمیشن.حالا خوبه شوهرتو لاغره مال من که تپله و هرروز قول میده رژیم بگیره اما تو باور نکن.
خانومی من رژیمم کمکم کن.یعنی تنهام نذار .اینجوری شاید تشویق بشم وبرای بار هزارم رژیمم و ول نکنم.با تبادل لینک چطوری من که شما رو جهت نشون دادن حسن نیت لینک کردم.
وزنم اول ماه مبارک ۷۵ بوده تا بعدش ببینیم خدا چی می خواد.

سلام عزیزم باشه من هر روز چکت می کنم و مواظبتم بابا تو که اضافه وزنی زیادی نداری که اینقدر غصه اته !! مواظب خودت باش بوس

شکیبا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ http://shakiba83.mihanblog.com

عزیز دلم شوهر من به خاطر من همه چی رو برای خودش حروم کرده .حتی کره مربا خامه .بیرون هم که نمیتونم برم و الته این فعلا یه امتیازه برام چون هیچی رو نمیببینم که بخوام .ولی دخترم خیلی گناه داره به خاطر اونم که شده باید لاغر شم

هیشکی گناه نداره عزیزم دختزتم خوشبحالشه که لاغر میمونه!! اما شما باید کالری هارو بشماری منم وزنه ندارم چشمی میگم بعد بهش ۲۰ رصد خطا اضافه میکنم

محمد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
خواهشن این نظر رو کامل و با توجه بخون

اگر مایل به دریافت جدیدترین ورژن نرم افزار ارسال نظر به وبلاگها ( بلاگفا – میهن بلاگ – بلاگ اسکای) به ما سر بزنید.
توجه کن که بهترین راه واسه افزایش فروش یا بازدیدکنندگان وبت همین اسپمرها هستن.

ممنون میشم اگر بعد از ورود به وبلاگم یکی از تبلیغات گرافیکی سمت چپ وب رو نگاه کنی و به ما کمک کنی.

اگرم دعوت نامه واسه ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت رو میخوای بازم به ما سر بزن. و مهمتر از همه اینکه:

آیا به کسب درآمد از اینترنت اعتقاد نداری و یا راههای زیادی رو امتحان کردی و به پول نرسیدی؟
پس گوش کن
ایندفعه وضع یکم تغییر کرده.
اصلا لازم نیست روی تبلیغات کلیک کنی و یا اینکه زیرمجموعه بگیری و یا در سایتهای گفته شده ثبت نام کنی و در آخر هیچ پولی نگیری.
اصلا نیازی به حساب بانکی خارج از کشور ندارید. و حساب داخلی کافیه
اصلا به سایت یا ارگان دیگه ای وابسته نیستید و درآمد شما فقط به کار خودتون مربوطه.
میتونید در حالت آفلاین هم کسب درآمد داشته باشید.
میتونید درآمد ماهانه ثابت داشته باشید و برای شروع با روزی 2 ساعت 500 هزار تومان حقوقتون میشه.
برای اطلاع بیشتر از این محصول به وبلاگ من سر بزنید
wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

در ضمن من روشهایی ابتکاری واسه کسب درآمد از اینترنت دارم که واقعا جواب میده و به دلیل اینکه پخش نشده کاملا مطمئنه. در ضمن با ورود به وبلاگم میتونید جدیدترین جزوه های کسب درآمد از اینترنت رو دانلود کنید و نکته دیگه اینکه نویسنده جزوه ها خود منم و پیشنهاد میکنم تا پخش نشده کارت رو شروع کنی. توجه کن که به من جواب داده، پس به شما هم جواب میده........

ممنون میشم اگه نظرتون رو در قسمت نظرات بگین.
اگر هم مایل به تبادل لینک با من هستید منو با نام
$$دانلود بسته درآمدزایی CN 3- دانلود جدیدترین ورژن بلاگ اسپمر$$

لینک کرده و در قسمت نظرات وبلاگم بگید تا منم شما رو لینک کنم
با تشکر
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد