گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

گل باقالی خانم (مریم شیکمو)

یک وبلاگ خوشمزه و کم کالری دست نوشته های یک رشتی

هیج وقت واسه خوشتیپ بودن دیرنیست

سلام من مریم شیکمو ۲۴ ساله و در حال حاضر ۶۹.۵ کیلو گرم با قد ۱۶۳ هستم. 

۴ ماه به خودم وقت دادم که بشم ۵۴ کیلو .هر هفته وزنمو می نویسم بهتره که ۱ کیلو کم شده باشم و ایلا همیشه مریم شیکمو میمونم و مریم باربی نمیشم! 

 

امروز ۱۶ آگوست ۲۰۰۹ تا ۱۶ دسامبر وقت دارم که یک کاری برای خودم بکنم من میتونم خیلی چاق تر از من هم تونستن بابا همش ۱۵ یا ۱۶ کیلوی ناقابل!!! 

 

خوب امروز اینجا تعطیله یکشنبه یک روز گرم در تگزاس . 

 

صبحانه:          شیر+کرنفلکس   ۲۰۰   کالری

میانوعده:      ۱ لیوان آب هندوته ۱۰۰   کالری

میانوعده:      کاهو+سرکه          ۱۰    کالری

ناهار:            ۴ قاشق برنج +۱۰۰  گرم مرغ پخته ۳۰۰ کالری

میانوعده:       ۰  

میانوعده:       ۰

شام:            نصف سیب زمینی+۳۰گرم استیک ۲۵۰

 

ورزش:         نیم ساعت دوچرخه سواری+۳۰ دراز نشست 

 

جمع کالری ها: ۸۶۰ کالری

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://iutab.com

سلام
من از شما برای تبادل لینک دعوت میکنم ما یه سیستم هوشمند داریم که میتونین لینکتون رو خودتون اضافه کنین در کسری از ثانیه
منتظریم ممنون

نگین پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://iutab.com

سلام
من از شما برای تبادل لینک دعوت میکنم ما یه سیستم هوشمند داریم که میتونین لینکتون رو خودتون اضافه کنین در کسری از ثانیه
منتظریم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد